![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neue picca's: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Slechte foto's dit......... ben ik niet van lullie gew ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
nee, ik kijk doorgaans altijd scheel... ligt niet aan de fotokwaliteit... en: http://www.freewebs.com/grindbashers/merchandise.htm ![]() ![]() |
|
Even kijken hoe ik het kan combineren met Occultfest... ![]() Boeiender ![]() |
|
Arnhem gaat me wel lukken, denk ik. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Geen Occultfest voor Ulkie? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Aanwezig!!tenminste,ik ga het proberen. ![]() =) ![]() |
|
quote: Nee. Ik heb die zondagmiddag erna business in Tilburg waarvoor ik een beetje fit moet zijn. Ik ga de nacht ervoor dus niet kamperen in Hoogeveen. Bareuh... ![]() |
|
quote: Nice, moeten we alleen nog een bank regelen. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ha nou daar in de N201 hebben ze een echte relaxte bank staan.je mag alleen binnen niet roken.Ha ze hebben wel boven een rookruimte,ook met een bank volgens mij. ![]() Gaat het er dan toch eindelijk van komen,onze Bank-bier-rook-date? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-07-2009 17:44] =) ![]() |
|
quote: We zullen zien of het door kan gaan, haha. Moet ik wel even een BOB regelen.... ![]() Boeiender ![]() |
|
1biertje niet genoeg? ![]() =) ![]() |
|
quote:En bij wie thuis in de badkamer zijn die gemaakt? ![]() ![]() |
|
Dat is de voorgevel van Popfront, als het stortregent en de dakgoot zit verstopt kun je er prima douchen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
lullig ook dat via photoshop m'n ogen weer zonnodig scheel moesten worden gemaakt... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 21-07-2009 19:55] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() |
|
Data voor opnames zijn vastgelegd: Op 17 september s'avonds alles klaarzetten en het geluid opnameklaar maken, en dan de 18e de zooi opnemen! Hahaha, overigens moeten de nummers nog geschreven worden. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Damn, kreeg nog wat zatte foto's doorgestuurd van de Dynamo show, hehehe: ![]() Geen idee wat Kurk nou wil. ![]() Met Jan AG ![]() Euh.... dusch. En nee, ik had helemaal niets gedronken: ![]() Right.... Boeiender ![]() |
|
Zooooooooo, 11 nieuwe nummers voor de aanstaande opnames zijn gereed, nog 12 te gaan! ![]() En damn, wat zijn de nummers gaaf! ![]() Boeiender ![]() |
|
Zo, alvast een vooraankondiging: hier http://www.amnesie-online.de/ zullen we met Grindbashers op gaan treden. Datum wordt binnenkort geprikt! ![]() ![]() |
|
Zo, inmiddels 19 nieuwe nummers studio-klaar,dus de split met Obtuse is iig gewaarborgd... ![]() ![]() |
|
Zie ld 50 topic, is ook zo lastig uit mekaeaeaeaear houden met al die bandjes en nevenprojecten met ullie! ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
W00t! Zie ik daar zomaar Spermarcel op de feuteuw? Leeft dat jonk nog joh of heeft hij een tweelingbroer? Oh en Metagorrrr? Oldschool! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |