|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laat die knul, hij denkt na de ontdekking van Hooded Menace dat ie verstand van muziek heeft. Laat em maar in die waan |
|
Even een serieuze vraag: "is dit nu een serieuze band of een grote grap?" |
|
quote: De band ziet het als serieus, en het publiek ziet het als een grote grap. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ah oke, ik kwam er niet uit dankuwel Staalman, ben jij Michel? |
|
quote: Laatste keer dat ik in mijn paspoort keek i.i.g. niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oke, je lijkt op m maar ik vond t al een beetje vreemd... Over Grindbasers: Waarom beginnen mensen bands die bij aanvang al totaal overbodig zijn? Ik ben serieus benieuwd naar een mening of gedachtegang hierachter. |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat kan toch? |
|
quote: even je vraag concretiseren: "waarom beginnen mensen bands die bij aanvang al totaal overbodig zijn...voor mij?". (aangezien niet iedereen je mening kan delen / zal delen) enfin: grindcore stroomt door m'n bloed, MR N. en VT wilden graag "een potje beuken" en zo was er weer een band aangevangen. wij hebben er lol in met z'n 3en en doen waar we zin in hebben. Lijkt me in eerste instantie toch meer dan voldoende om een band te beginnen. Ben jij toevallig ookbandlid van een (overbodige) band, of? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 01-12-2008 14:00] |
|
beetje standaard deathmetal. Het doet mij niet echt aan grind denken/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Niemand kan je tegenhouden denk ik. |
|
Nieuw spul klonk leuk. Benieuwd naar de eindmix. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Schrap dan 95% van alle metalbands. Vraag je daarna af waarom je moeder jou uitgepoept heeft |
|
Ik weet niet wie je bent maar je mist het behoorlijk. |
|
quote: Klopt! |
|
Zo moeilijk is dat niet, boven mijn avatar staat mijn naam. |
|
quote: sinds 01-12-2008 13.14.32 aanwezig op dit forum, kijk eerst effe een beetje rond enzo. daarnaast ben ik wel benieuwd naar (onderbouwde) kritiek op overbodige bands zoals grindbashers. |
|
quote:leg jij het dan maar even uit, betweter....als zelfs wim me al niet tegenspreekt in deze.....al kan ik het mis hebben natuurlijk... ik ben de almachtige niet... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-12-2008 18:41] Fuck the world and fuck you |
|
Sore throat! Fuck the world and fuck you |
|
quote: godverdoome????? |
|
quote: meer is er niet nodig lijkt me! |
|
Ik was eerst ook een beetje skeptisch over Grindbashers... maar k moet zeggen dat ik het wel lekker weg vind luisteren.. boeien of het iets toevoegt aan de hoop grindcore die eral is. In de undergrind zullen er altijd fans zijn van dit soort spul, trek je het niet flikker je maar op en ga je fijn wat anders luisteren en daar commentaar op leveren. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sja, het zou mij aan mijn reet roesten of we iets toevoegen of niet, het gaat ons om speelplezier en lekker lomp beuken. En dan nog, vernieuwen in grind... yeah right. @ Fag King: Het lijkt mij nu wel duidelijk waarom wij in deze band spelen, als je kritiek op iets hebt, graag inhoudelijk, of ga maar een "vernieuwende" grindcoreband afzeiken omdat ze geen grind meer maken. Het is ook nooit goed. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-12-2008 19:00] Boeiender |
|
Inderdaad, lekker blie'm pleer'n ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |