|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Morgen!!! whahaha! |
|
quote:zie stonehenge topic hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hey herrie, check even Nuclear Death Terror en Reeking Filt??? zijn topics van op zm hehe. Fuck the world and fuck you |
|
wil alles wel checken... alleen myspace en utube etc draait mijn pc niet af (ding loopt nog op kolen). zal het eens checken als ik bij MR. N. ben, die heeft namelijk de rotzooi wel voor elkaar! |
|
Godver, GB sticker in de bus in Nijmegen gezien; ik ontsnap nergens aan die klerelijers Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
betalen we ook flink voor... |
|
quote:Aan wie betaal je dan. Kan ik hem ook Zinc ff laten promoten Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Gaat niet lukken denk ik, de band op de sticker moet zo slecht zijn dat mensen de sticker nog niet eens thuis willen hebben Morgen weer beuken, in Kampen! Kom je ook Tony? Boeiender |
|
quote:Nee, we doen mee met die voorrondes voor 5 Mei (hebben we weer kansloos vernaggeld, ik had wel dikke lol).Semie ackoesties ook nog Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
sjezus, hoe kun je die voorrondes van die ver-edelde-leger-popfront-tent mbt 5 mei nu verkloten??? |
|
vandaag bestaat Grindbashers exact 1 jaar... om dit heugelijke feit met onze fans te delen, hebben we een fantastische actie... Grindbashers "songs of suicide, words of death!" mcd Agathocles / Grindbashers split-cd in combinatie met 2 van de volgende items: emotie "de 2 onwiez'n uut oost'n cd OF emotie "'t escaleert hier de pan uit!" cd OF emotie "punk-politie" cd OF iniuria "lethal dose" mcd voor slechts 10 euro inclusief verzenden. de actie loopt tot morgenavond 23:58 uur (2 minutes to midnight idd). plaats uw bestelling via hri@kpnmail.nl [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 28-02-2009 16:57] |
|
|
|
ik moet nog luisteren ligt in de wagen... en missie is er mee weg signature |
|
hehehe...het duurt 24 minuten... morgen recensie op zm? hahaha. |
|
lol! neehoor grondig analyseren, missie en visie ontcijferen, aars controleren, beetje eten, typen signature |
|
quote: ben benieuwd wat voor poep grindbashers produceren zal |
|
quote:Oooooooooooh, dat gaat makkelijker dan je denkt hoor. Eerst uidgebrijdt je gitaar stemmen(2 minuten voor je op moet) en dan een gitarist die op dat moment besluit dat iet tog met een anderre gitaar wil en bij de anderre deelnemers om een gitaar gaat zijken waarop ik Niek en nog 1 van de shurie met mekaar zag praten en met de hoofden stonden te schudden hahahaha. Toen was het al bekeken volgens mij.Kun je beter Grind spelen denk ik, maar ik heb wel dikke lol gehad die avopnd dus ik vond het wel goed eigenlijk zo. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O,ja er staat nog een leuk live verslag over jullie op de Lordts of metal hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1085 twente????? ja, godver wat een kloteverslag... hahaha dat kortste nummer en niet gelijktijdig eindigen hoort trouwens ook zo... eerst stopt de bas, dan de drums en dan de gitaar... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-03-2009 17:12] |
|
quote:En altijd stak in die volgorde, goed man. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hypnos: al in de auto gezeten? |
|
5 minuten 3 minuten te kort signature |
|
hahaha. "Dan neemt u toch 666 maal den rotonde, alléé manneke...". |
|
ja jong, ben net hersteld van bijna dood ervaring , en al direct were een! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |