|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb geen geluid bij 't filpmje... echter herriner ik me vooral de "koffie-scene bij 't tankstation" en tevens de "supermarkt-scene"! |
|
Boeiender |
|
quote: +1 |
|
Mooi man stelletje Grindbastards! Prima vertoeven bij Fredde. |
|
9 december gaan we de nummers afmixen. daarna komen er wat nummers op onze website, de myspace pagina en op www.myspace.com/herrierecordsinc |
|
zo, en weer een gig. met nog een aantal gigs in het vooruitzicht begint 2009 al een aardig grinding jaar te worden: 02-02-09: MetalFront Twente, Nijverdal. 30-04-09: Braindeadfest, Steenwijk. 23-05-09: Het Podium, Hoogeveen. |
|
quote: Hehehe dat zijn net zoveel gigs als we tot nu toe gespeeld hebben. LOL Boeiender |
|
en wacht Mike, er komt méér... nog méér Mike? Is 't niet gewaldig!? oja... ontopic blijven. excuus. |
|
grindcore leeft! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vind je het nog wat Mental? Boeiender |
|
quote:Yup, pas die freewebs site bezocht, en de muziekjes geluistert, klikt bruut, old school grind,oude napalm death, carcass, worship. Hoor ook wel wat oude hardcore als Heresy erin terug maar dan kan een foutje zijn van mijn oren hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, cool. Zal mischien wel wat hardcore inzitten, maar dat komt dan van SOD af qua gitaarpartijen, hahaha. Het is voor ons gewoon lekker beuken, en niet teveel nadenken. Boeiender |
|
quote:hehe, daar gaat het toch om, zuipen , herrie ( ) trappen, en lekker losgaan,altijd mooi. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahaha, psies, en heel veel herrie ( ) opnemen in 1 dag. Maar ben ook al bezig met een side-project van Grindbashers, Doombashers... je mag raden wat het voor muziek gaat worden... Boeiender |
|
Een kruising tussen doom en grind ? beetje zoals SLEEP dat ooit voortreffelijk deed ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zoiets, maar meer doom denk ik. Het bleek dat de 3 leden van Grindbashers als gemeenschappelijke deler muzikaal My Dying Bride hadden, hahaa. Vandaar ook de titel van de minicd. Boeiender |
|
Oh, en binnenkort zal ik eens wat live clipjes in elkaar draaien en op youtube zetten. Boeiender |
|
quote:Oh okay. ik ken niks van my dying bride, en dat wil ik graag zo houden hehe niet echt mijn ding. Ik luister liever die doom death meuk van een winter of hooded menace.Ik moet jullie mcd maar eens scoren binnekort, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 30-11-2008 20:39] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Of Disembowelment? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 6.32 euro overmaken...etc. hahaha enfin, Mr. N. kon duidelijk de sensatie niet handelen door idd al te verklappen wat we naast Grindbashers ook nog gaan doen... wordt iig veel richting Winter dan My Dyning Bride (alhoewel ik deze band ook fantastisch vind)... het moet wel op 2 bassnaren te doen zijn hé! oja: Jesus Cröst "ToT" mcd al gecheckt, mental? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 30-11-2008 20:58] |
|
hehe, ik zag ooit die dude van NUNWHORE COMMANDO alles met 1 snaar bassen hahaha, jij bent nog technisch bezig man maar dat komt goed van dat cdtje. Fuck the world and fuck you |
|
Even wat beelden gemixt en "Old Oak Tree" eronder gezet. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-12-2008 0:32] Boeiender |
|
vette sound ja quote:gaaf [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-12-2008 0:37] |
|
quote: Onzin for teh win. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |