|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idd, je zal er ongetwijfeld nog wat commentaar op krijgen maar ja keuzes en uiteindelijk draait het inderdaad om de muziek! |
|
vette hoes!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Haha, zal wel weer een marketingtechnisch sterk punt blijken van Herrie Records Inc. Voor onze zwarte jood nog een keer de hoes dan: Boeiender |
|
Okay, tis de eerste keer dat ik de hoes zie.............dusch. En Mine Own Redeemer is wel correct Engels [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 03-02-2009 17:33] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hoera voor samenwerking! |
|
quote: Had die shampoo het niet eens naar jou gestuurd? [edit] Ook de eerste keer dat ik deze versie zie overigens, had al wel een vergelijkbaar ontwerp gezien. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-02-2009 17:35] Boeiender |
|
quote: Leg eens uit, dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ Dr. Doom > is idd oud engels @ V.T. > dat het de eerste keer is dat je de hoes ziet, ligt iig niet aan mij. Maar ik neem aan dat je je "distancieer-veto" hier voor in gaat zetten? |
|
quote: hahaha, vraag Ratman maar... die moet het kunnen weten |
|
quote: Het maakt me niet uit wie het moet kunnen weten, jullie zetten het op je CD dus het zou handig zijn als jullie het in ieder geval weten Betekent het überhaupt hetzelfde als My Own Redeemer? Of moet ik daar ook Ratman voor hebben? En weten jullie hoe de akkoorden heten die jullie spelen? Of moet ik daar Bach voor hebben? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: samenwerking is het fenomeen waarbij veel bands naar de kloten gaan (wordt dan betiteld als "muzikale" verschillen van inzicht, de rek is er uit, etc...). 2 wekelijks hebben wij wel de perfecte samenwerking (tussen 20 uur en 23 uur)en daarnaast natuurlijk tijdens de optredens. meer dan genoeg... über-mao is dan ook mijn nieuwe koosnaampje (van MR. N.). |
|
quote: betekent idd hetzelfde. akoorden??? vakjes bedoel je? bijvoorbeeld: 544 544 53 52 etc (in C gestemd meen ik)... |
|
quote: Psies! En jij staat met jouw ene snaar in C gestemt, ik met mijn gitaar in open C (C-G-C-G-C-E) Boeiender |
|
quote: Ik zie inderdaad behoorlijk wat dingen op google verschijnen die er betrouwbaar uitzien en dit lijken te bevestigen. Nu geloofde ik het überhaupt wel na het noemen van Ratmans naam, maar de verificatie was wel even fijn quote: Hehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-02-2009 17:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, heerlijke zeikerd. quote: +1. Boeiender |
|
quote: Ik zeek nergens over. En trust me, ik laat hier veel kansen liggen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: True, true... Maaruh, *OFFTOPIC!* wanneer was de inschrijving voor de Mettal Battle Overijssel afgesloten trouwens? Weet jij dat mischien? Boeiender |
|
quote: Wanneer dat wás? Geen idee, wat ik hieruit begrijp zal het wel halverwege december geweest zijn: http://www.metalbattle.nl/ (bovenste bericht). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah, mkay... Had er niets van meegekregen. Naja, volgend jaar maar weer eens een jury op stang jagen met hak-op-de-tak metal... Hehehe. Oh, Ontopic: ZATERDAG GRINDBASHERS IN NIJVERDAL! Boeiender |
|
quote: Moet je zeker doen, ik hoop dat jullie ervan geleerd hebben Overigens hadden jullie niemand van de jury op stang gejaagd, overschat jezelf niet Het werd ook niet echt breed geadverteerd had ik het idee. Maar goed, ik heb er op zich niks mee te maken. 2 van de 4 bands die dit jaar in Overijssel staan deden vorig jaar ook mee trouwens (Iniuria en Dead in Decadence)... En een derde band heeft jaren geleden al eens meegedaan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, ik weet. quote: Ik hoorde het van Inuria ja, ik had er niets van gezien. quote: Hehe, armoe troef! Boeiender |
|
quote: Hehehe, dat weet ik verder niet Er waren wel meer inzendingen dan de 4 gekozen bands hoor. Als de 2 dubbelaars hetzelfde ingeleverd hebben als vorig jaar is het misschien wel een beetje armoedig, anders kunnen ze natuurlijk wel daadwerkelijk beter zijn. En trouwens, de drie afvallers in de voorronde hebben allemaal verloren van de uiteindelijke winnaar dus wat dat betreft weet je überhaupt niks over hun (/jullie) echte niveau Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:bij jullie gaat toch alle communicatie via het forum? |
|
quote: Wegens de verwachtte toename van optredens zoekt Grindbashers een chauffeur m/v. U: - bezit rijbewijs B of bent bereid dit op korte termijn te halen; - bent volledig op de hoogte van het Nederlandse wegennet; - drinkt geen alcohol, voor, tijdens en na optredens (behalve als de auto geparkeerd is in het centrum van Zwolle na afloop van optredens); - gebruikt geen drugs, voor, tijdens en na optredens (behalve als de auto geparkeerd is in het centrum van Zwolle na afloop van optredens); Sollicitaties kunt u sturen aan: grindbashers@planet.nl en stuur tevens een overzicht van uw schadevrije jaren. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 03-02-2009 21:40] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |