|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, volgens mij valt dat nog wel mee...gewoon er voor de volle 50% tegenaan blijven gaan Nark! |
|
quote: En dan weer een paar dagen naar de kloten zijn neeneenee, doe mij dan die andere 50 % maar wel zo rustig hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
zo, 17 oktober Volkel (Soos Plock) onveilig maken met een aantal aangename bandjes... |
|
quote: Za 17 oktober zal je bedoelen. |
|
Volkel wordt een andere datum i.v.m. een groot volksfeest (meen ik)... |
|
zo, de recensie van de split-cd door legacy inmiddels al in hun dikke magazine weten te vinden... echter word ik er niet veel wijzer van (dacht dat m'n Duits beter was... ), dus wie 't wel weet... graag! AGATHOCLES & GRINDBASHERS „Arbeit macht krank“ & „Mine Own Redeemer“ Split (Herrie Records Inc) Eine Freude wollte sich wohl Herrie machen, Bassist und Sänger bei den 2008 in den Niederlanden gegründeten GRINDBASHERS, indem er die von Teilen der Grind-Kreise hoch verehrten AGATHOCLES für die Nachwelt festhält – so weit das auf dem flüchtigen Speichermedium CD möglich ist. Angenehmer Nebeneffekt: Der Name AGATHOCLES lenkt zwangsläufig die Aufmerksamkeit auf seine GRINDBASHERS. AGATHOCLES machen den Anfang und das, was sie gut können. Ihr politisch korrekter Mincecore mit hysterischem Gesang hat die nötige Rotzigkeit, um Spaß zu machen, und die nötige Vergangenheitsverwurzelung, um niemandem weh zu tun. Ihre Überleitung gestalten die GRINDBASHERS vernehmlich anders: Das mit drei Minuten fast episch lange, reine Gitarren-Instrumental heißt zwar ‚Doomed’, ist aber eher ein nettes, unaufgeregtes Zeichen dafür, dass es im Folgenden flotter zur Sache geht. Bei diesem direkten Vergleich mit den Genre-Größen verzichten die GRINDBASHERS auf Tempodrosselung, wirken deutlich dreckiger als auf ihrer „Songs Of Suicide, Words Of Death!“. Im Gegensatz zu dieser GRINDBASHERS-Solo-Veröffentlichung auf Herrie Records Inc. stimmt auf vorliegender Split auch der Sound: ein wenig vermatscht und damit eine gewisse Live-Atmosphäre transportierend. (G |
|
AGATHOCLES & GRINDBASHERS ? Werk maakt ziek? &? Mijn Eigen Verlosser? Splitsen (Herrie) Een plezier te doen en herrie, bassist en S? nger in 2008 in Nederland opgericht? NDS GRINDBASHERS door het delen van de Grind kringen zeer vereerd AGATHOCLES f? R Na World festh? Lt? tot nu toe op de fl? chtigen Cd-opslag mogelijk is. Prettig neveneffect: De naam AGATHOCLES vestigt zwangsl? UFI g het Aandacht voor haar GRINDBASHERS. AGATHOCLES het begin en waar zij goed k? kan. Uw politiek correcte Mincecore met hysterisch Zingen, de n? Tige snottier naar Spa? te maken en n? Tige Vergangenheitsverwurzelung voor iedereen pijn te doen. Uw? Berleitung de vorm van de GRINDBASHERS hoorbaar anders: De drie Minuten bijna epically lang, puur instrumentale gitaar Hei? Hoewel niet? Doomed?, maar is veeleer een mooi, rustig Personages daf? R, dat "de fl otter Zaak gaat. In deze directe vergelijking met de Genre-Gr? En GRINDBASHERS af te zien van de Snelheid throttling beïnvloeden sterk vervuild is dan haar? Liedjes van zelfmoord, Words Of Death!?. In tegenstelling tot bij deze GRINDBASHERS solo Ver? publicatie over herrie Records Inc stemt op te splitsen bestaande Ook het geluid: een beetje vermatscht en dus een sommige levende Atmosph? opnieuw vervoeren. (G Boeiender |
|
23 mei mei grind night in het podium te hoogeveen met grindbashers obtuse inuiria |
|
21-11-2009: Grindbashers, Bloodbastard, Stoma, Collision and Blood I bleed, Soos Plock, Brabantstraat 6, Volkel. |
|
party |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
5 euro intree!!!!!!!!!! Das niet erg Grind jongens Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
zo, na een "roerig" maandje kunnen we onze trouwe fans meedelen dat we inmiddels een nieuwe drummer hebben en dat we helemaal klaar zijn voor ons "drieluikje"! oja, Maarten Wie geht's drumt nu dus bij ons... |
|
zo... idyllisch plaatje van de nieuwe line-up in combinatie met een prachtig uitzicht op den Zwolschen Stadsgrachgt! http://www.freewebs.com/grindbashers/biography.htm [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 20-05-2009 17:31] |
|
quote:Heeft Tjeu nou een haarband in? |
|
nee, 3 grolsch achter de kiezen op dinsdag avond en z'n zonnebril op de verkeerde plek zitten... enorme bout foto... hahahaha... ik wacht nog op andere en morgen mag je lekker plaatjes schieten skatje! |
|
quote: ik zat ook al te kijken ghehe. En Maarten doet voor de foto alsof die drumt? |
|
Wat is een hardcore emo? En grindbashers trek ik wel, fijne rag grind zoals het hoort, ik zou wel een cdtje willen hebben! Fuck You All !. |
|
quote: Gaat Maarten nog wel zijn baard laten groeien? |
|
Coole band, jammer van die split met agathocles, dat is echt een zaadband. beter hadden jullie een split met entrails massacre uit duitsland gedaan, kennen jullie gaste die? erg fijn bandje. Fuck You All !. |
|
wel, ik heb Entrails Massacre ook benaderd voor een split-cd. Helaas nog geen enkele reactie op terug gehad. In de tijd van LD'50 hadden we regelmatig contact. Ik vind Entrails Massacre een superband en de gasten die ik destijds kende (misschien is de line-up wel 't zelfde)waren toffe lui... dus wie weet.... aan mij / ons ligt het niet! heb trouwens destijds via Axioma Promotions nog een NYCTOPHOBIC / ENTRAILS MASSACRE split-cassette uitgebracht... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 21-05-2009 10:15] |
|
Die lui touren nogal veel, misschien had je ze net gecontacteerd dat ze op tour waren...ik zou zeggen try again, hehe. Fuck You All !. |
|
ha ja, dat kan ik nog wel eens doen... en als je ze tegen komt op tour... grindbashers@planet.nl hahaha, meer vraag ik niet van je... |
|
Wie weet....split met Retaliation (bestaan die gaste nog? ) zou ook tof zijn! Fuck You All !. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |