|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de deuk in de vloer liegt er niet om anders... waar is dat kreng van gemaakt dan? |
|
quote: Is een OLP, de Musicman immitatie. Boeiender |
|
... heb nooit aandacht geschonken aan (het leren) technisch de basgitaar te beheersen, wel veel aan de manier van werpen, waar ik autodidact mij een bepaalde techniek voor heb aangeleerd (en waar inmiddels al een octrooi op aangeraagd is)... voor mensen die deze kunst ook willen leren: startte oefenen met hooivorken. Op het moment dat je hooivorken kunt wegwerpen met een boog en wanneer ze kaarsrecht in de grond (of in het hooi) belanden, kun je voorzichtig gaan oefenen met een bas. |
|
quote: Top basgitaren voor weinig Euri's |
|
Hehe, heb de opnames van Gouda even ge-upgrade, LOL. Boeiender |
|
25 november eindmix half december via HRI de split-cd met Obtuse in de winkel. |
|
Zeau, dit wordt de hoes voor de aankomende split-cd. Dank aan Aarcowolf! Boeiender |
|
Boeiender |
|
Mooi hoesje dit x Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
joe meen: Boeiender |
|
Als het goed is is over een half uurtje hieronder een filmpje van het optreden in Aarsmeer te zien: Boeiender |
|
Nou leuk ja. Gezellie met Mellie erbij ook nog. |
|
quote: Mooie aflevering weer heheheheh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Tiiiiikeltje vals het eerst nr dudes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Meegenomen van de parkeerplaats vorige week vrijdag in gouda... Tering kom niet meer bij |
|
quote: Tikkeltje verkeerde vakjes, hehehe. Net de eerste 13 nummers afgemixt, tering dat wordt echt VET! Morgen verder, en misschien al 3 nummers op de myspace morgenavond. Boeiender |
|
quote: Inside joke hè. Boeiender |
|
De nummers Bullfight Not Right en Clear Without Fear staan nu op www.myspace.com/grindbashers Meer nummers volgen! Enjoy! Boeiender |
|
Hey gozers, zin om morgen in alphen ad rijn te spelen op open podium? er is geen gage. Maar onze drummer heeft griep le mexicano. Dus word hem niet! |
|
nee, dank je... en bedankt voor 't attenderen |
|
Mix is af, morgen gaat het naar de Muziekfabriek, dus over een week of 2 is de split-cd te bestellen! Boeiender |
|
of te downloaden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is geen CHD. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |