|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jawa? Boeiender |
|
@ Hypnomongool.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Damn, je hebt toch niet geklikt? Boeiender |
|
omdat het toch alweer gelijk offtopic dreigt te gaan: 2 nieuwe nummers op onze myspace dusch (naive belief + suicide bomer). |
|
quote: Jajoh? Boeiender |
|
jajoh! hou toch eens op met dat domme offtopic gezwam van je... ja, ik had al gezien dat je had gepost dat er 2 nieuwe nummers op onze my space staan. ja, ik had al gezien dat het daarna alweer over allerlei andere onzin ging. dit is toch godverdomme niet het departure topic? hou het eens een beetje concreet man! kortom: 2 nieuwe nummers op onze my space. ONTOPIC! |
|
Volgende week weer een oefensessie van deze topband! (zo goed touwtjesman?) Boeiender |
|
braaf, hond! |
|
quote: Joa, 'dut ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En Niewt te vergeten!!! EHBO: Enschede Rocks, WOENSDAG 18 februari 2009: Bloodsin, Grindbashers, Drainlife in de Rocks. Bloodsin: www.myspace.com/bloodsin drainlife: http://www.myspace.com/drainlife Grindbashers: http://www.myspace.com/grindbashers |
|
quote:Ah, mooi. Dan moet ik werkn dus kan ik niet. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
idd mooi en errug veel zin an! |
|
Hemelvaartsdag (21 mei dus), treden we op een festival op in Ede met Obeah, Autumnal Reaper en nog een paar bands. meer info volgt z.s.m. op de myspace etc. (nais V.T. ) |
|
bloodsin is wel gaaf ja. Fuck the world and fuck you |
|
kom i'j da endeluk eens noar ut oost'n? |
|
gehegehe een keer zwolluh zit nog wel in de planning hoor, ik moet nog steeds een keer bepaalde mensen opzoeken daar hehe Fuck the world and fuck you |
|
Oh jee ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Even een lijstje met aankomende optredens: 7 Feb 2009 MetalFront Twente Nijverdal, Overijssel 18 Feb 2009 Café Rocks Enschede, Overijssel 6 Mar 2009 Dynamo Rock & Metal café Eindhoven, Noord-Brabant 30 Apr 2009 De Buze Steenwijk, Overijssel 21 May 2009 Café 545 Ede, Gelderland 23 May 2009 Het Podium Hoogeveen, Drenthe Boeiender |
|
quote: En what about Soest en Kampen??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Kampen: 17 januari kan jij niet Soest: optie was de laatste vrijdag van mei, en dat was met Roadburn, dus dan kan jij ook niet. Ie hebt dr wel skik van ohniet shampoooo! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-01-2009 1:04] Boeiender |
|
quote: Shampoo, Soest: Roadburn is laatste weeknd van April dus Mei kan wel. Kampen: ik bedoelde 20 februari, of dat mut ne joke ewest wee'n van Vriezende Maan. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Kwiet niks van 'n 20e februari, en ik goa eem achter soest an dan, hehehe. Sloapze zo! Boeiender |
|
Yow, ie ook www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |