![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
live vind ik die zanger vele malen beter klinken dan op de cd. Ik was echt positief verrast door zijn stem ![]() ![]() |
|
argh.. waarom komt toch elke nacht dit topic weer omhoog... nou ja.. smaken verschillen natuurlijk,, .. damn.. ik verveel me.. welterusten ![]() |
|
quote: Ik ben naar Hof Ter Loo geweest... ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Tja, smaken verschillen he. Ik heb me bij het voorprogramma uitstekend vermaakt eigenlijk, niets mis mee. quote:Het is erg logisch dat ze nummers van die CD spelen hoor.. ik bedoel, die andere nummers hebben ze op hun vorige tours al allemaal gedaan.. het is over het algemeen zo dat er getourd wordt in het kader van een album en dat je daar dan het grootste gedeelte van speelt. Als je het album niets vindt moet je niet gaan of geduld hebben tot ze een 'ouder' nummer spelen. En ik vond de mannelijke vocalen juist wel erg goed. Sterker nog, ze kwamen me beter over dan die van Tarja, waarvan ik nog steeds vind dat het leek alsof ze er weinig zin in had. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Demonic Floor Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Meer After Forever Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: oh, m'n adres is afgeschermd ... duh ![]() het is schulz@dubbelepunt.com ... ![]() (dit ging dus over dat streaming-video-rip-programmaatje...) [Dit bericht is gewijzigd door Xcalibur op 07-09-2002 18:38] ![]() |
|
mammie is er helemaal gek van! ![]() ![]() |
|
quote: Zou best wel eens kunnen! Want de male vocals op AFF kan je bijna vals noemen!!! Met de nieuwe gitarist/vocalist (voorheen in Sinergy) zijn ze er zeker op vooruit gegaan! En om even terug te komen op de klachten dat Tarja er niet veel zin in zou hebben vorige week, komt omdat ze nogal ziekjes was! Na dat concert gingen ze weer terug naar Duitsland voor de laatste 2 optredens van deze tour en dan zou Tarja weer verder gaan met haar studie. Bring The People Together ![]() |
|
quote: gave foto. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Als je er alle concertreviews van de laatste tour op naleest staat er overal dat het maar zwakjes was en dat het geluid erg slecht was... Kan toch niet echt toeval zijn he.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: lekkor ding ![]() zeer goede stem ![]() en ze kan gelukkig nog steeds niet stil staan tijdens een optreden ![]() ![]() |
|
Nou idd...ik was gewoon jaloers..er zo goed uitzien zo goed kunnen zingen...enje ook nog 'ns zo bewegen. Geweldige dame! ![]() iig veel beter dan Tarja de hooizak Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik heb net eens uitgebreid charon geluisterd en vonnet qua muziek eigenlijk heerlijk om te luisteren ![]() maar als je tussen bands al AF en NW staat is het te begrijpen dat weinig mensen je kennen en je dus kut vinden omdat je andere muziek maakt ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik vond Charon erg leuk..lekkere no nonsens metal...en wat een geweldige zanger! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Sharteel, wat een prachtige foto's! Heb je er nog meer van AF? I cut myself again and again to remind myself of you ![]() |
|
Sharteel, heb jij die foto van floor ook in een groter formaat? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Voor Wolfshade.. Yep, ik heb er nog een pak meer.. Maar dat scannen is zooooooo saai. En LM, die foto valt wel te vergroten tot 30x40 denk ik... Groter niet vanwege te grote korrel dan, denk ik... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Voor de liefhebbers. Livestream van Nightwish in de Paradiso (geloof ik??). http://www.fabchannel.com/recorded_stream.php3?stream=2&id=94 Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: jep, die heb ik toen live gevolgd...IK WILDE DAAR ZO GRAAG ZIJN!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Net weer ff gekeken. Wat een meesterlijk optreden was dat zeg. Blij dat ik er bij was. bla...bla...bla... ![]() |
|
![]() |
|
quote: Je bent gewoon verkeerd... Even later zei hij toch dat hij het zo niet kon laten beëindigen... Hij heeft dan Sami uit de groep gezet, en ze zijn verdergegaan.. met Marco dus. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |