|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zeg ik : piek; ik zei toch geen europiek? |
|
Aardig gek, ik meen het, toen ik gister avond keek hoe duur het stond er ECHT 40 euro!!! maak geen grapje!! maar nu inderdaad 20 euro, das zeker beter! |
|
Gisteren hoorde ik voor het eerst Nightwish. Was op de DVD. Ik had het nooit eerder gehoord; klinkt wel leuk, maar het is niets nieuws onder de zon. DVD was wel erg goed, qua kwaliteit beeld/geluid. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Ik geloof je... zowel Vampie als ik hebben het ook gezien. We zijn bereid te getuigen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Veel beter! nu wil ik best zaterdagochtend in de rij gaan liggen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Vind ik nog erg veel voor maar 2 bands |
|
40 piek is inderdaad wel heel erg veel... Vooral als je bedenkt dat je voor dat geld ook compleet naar de baroeg kan inclusief reiskosten, om een goeie band te bezoeken. Zolang de baroeg nog open is......... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hmmz...smaken verschillen,in de baroeg sta je als haringen in een ton naar een bandje te kijken ( als je al wat kunt zien)En dan...dan geef ikc40 piek uit en waaraan? grootste deel n.s. nee bedankt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*zucht* Nightwish... at last ^^ TARJA IS HEET!!! ps: fl 40,-- = 18,15 euro. dat is ZEKER te doen offtopic: wie krijgt er hier GEEN harde leuter van Tarja? Fuck with the best, die like the rest. |
|
quote:Zucht... *blader* Ah, Donderdag 28 Augustus 1986... natuurlijk... 15 jaar.. puber... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Tuurlijk, 40 piek om een harde te krijgen. Is het dan niet verstandiger dat je met dat geld naar de hoeren gaat? |
|
quote:LOL! En nu weer ietsjes meer on topic I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Nou...IK!!...klein kind...gaat dat nu al omhoog dan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik hoorde dat op de site van de 013 eerst € 40,- stond maar dat het is veranderd in € 20,- dus zal wel een foutje zijn geweest. Voor € 20,- ga ik er wel heen! -edit- hmm, ik had een pagina vergeten te lezen... sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 27-02-2002 15:36] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Daar ben ik denk ik ook wel bij... |
|
quote:Ik ook Vorige keer heb ik ze helaas gemist I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Als ik het goed begrepen heb is het dan nu tijd voor een lijstje : - Vampie - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - Paul I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik hoorde pas gisteren van het Nightwish-concert en ook dat het al uitverkocht was! Maar toch heb ik via ticketservice een kaartje weten te reserveren! Bring The People Together |
|
Hakkuh |
|
Een normaal gezicht? |
|
quote: Umm.. ja? Hakkuh |
|
Phew... Nam bijna aan dat 1 jpg van je rond 00:00 werd genomen. |
|
quote: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjij zit bij mij op school ik heb vandaag een ernie op mijn tas gestikt dus je hekent me zo kijk maar eens goed rond ik is erg lang heb en bril veel te weide broeken doe misschien morgen wel soulflyshirt aan kijk maar misschien zie je me wel lopen |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |