IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-09-2002 9:31 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 0:12 schreef Morgil het volgende:
Wil er nog iemand een kaartje kopen voor morgen? Nightwish in 013..ik weet het..een beetje kortdag..ik wil er niet weinig voor hebben..iemand??


Dah! je komt gewoon hoor!!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-09-2002 10:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

kleine meeting: tussen After Forever en Nightwish in de bar links van de ingang in 013?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-09-2002 10:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Is voor aanvang niet practischer?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-09-2002 10:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 10:16 schreef Vampie het volgende:
Is voor aanvang niet practischer?
Ook prima, ik hoop dat we er wel op tijd kunnen zijn (moet haast lukken, als het verkeer een beetje meewerkt...)

OK, voor aanvang, in die hiervoor genoemde bar on 013?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-09-2002 10:30 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Om jullie al een voorsmaakje te geven...







Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2002 10:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooie foto's ..


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-09-2002 10:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 september 2002 10:30 schreef Sharteel het volgende:
Om jullie al een voorsmaakje te geven...








Ik geniet na


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 04-09-2002 10:43 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Lekker ding, lekker ding, lekker ding


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-09-2002 10:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 10:19 schreef suzanne het volgende:
Ook prima, ik hoop dat we er wel op tijd kunnen zijn (moet haast lukken, als het verkeer een beetje meewerkt...)

OK, voor aanvang, in die hiervoor genoemde bar on 013?


Prima!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-09-2002 17:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

veel plezier allemaal


bla...bla...bla...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-09-2002 19:47 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik zou nog wel eens willen gaan. Hof Ter Loo was magnifiek. Ah well, in een jaar of twee, zeker...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-09-2002 8:10 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb me prima vermaakt (ik vond de nieuwe nummers live gelukkig beter klinken dan op cd)...

En ik heb eindelijk Vampie en Helmet ontmoet!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 9:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vond Nightwish heel erg tegenvallen..een hoop geheel en gehoo en geshow.Vond A.F. kwalitatrief gezien beter.De zanger van Sharon(?) vond ik overigens een geweldige stem hebben.

Sowieso blij dat ik nog iets gezien heb.Dank aan de geluidsmeneer van 013 die zo lief was me daat te laten zittem na la horr...een aanval

Leuke binnenkomer trouwens..ik zie een knul in zm shirt,knuffel die en vraag 'wie ben jij'?....sorry Paul En jemig Suus jij is groot!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 05-09-2002 9:33]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-09-2002 9:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmmm ik heb helaas nightwish nog niet live mogen aanschouwen, after forever een keer en dat was zeer ok


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 9:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 9:30 schreef Vampie het volgende:
Ik vond Nightwish heel erg tegenvallen..een hoop geheel en gehoo en geshow.Vond A.F. kwalitatrief gezien beter.De zanger van Sharon(?) vond ik overigens een geweldige stem hebben.

Sowieso blij dat ik nog iets gezien heb.Dank aan de geluidsmeneer van 013 die zo lief was me daat te laten zittem na la horr...een aanval

Leuke binnenkomer trouwens..ik zie een knul in zm shirt,knuffel die en vraag 'wie ben jij'?....sorry Paul En jemig Suus jij is groot!


't Is Charon


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 9:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ook goed


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-09-2002 10:18 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 9:30 schreef Vampie het volgende:
Ik vond Nightwish heel erg tegenvallen..een hoop geheel en gehoo en geshow.Vond A.F. kwalitatrief gezien beter.De zanger van Sharon(?) vond ik overigens een geweldige stem hebben.

Sowieso blij dat ik nog iets gezien heb.Dank aan de geluidsmeneer van 013 die zo lief was me daat te laten zittem na la horr...een aanval

Leuke binnenkomer trouwens..ik zie een knul in zm shirt,knuffel die en vraag 'wie ben jij'?....sorry Paul En jemig Suus jij is groot!
off topic: 1.78....is een beetje groot ja

Vervelend dat je een aanval kreeg, wel fijn dat je met toch nog hebt kunnen zien!

On topic: ik vond het leuk zulke enthousiaste mensen te zien op het podium!

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 05-09-2002 10:18]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-09-2002 11:26 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Charon. Om te beginnen dacht ik dat deze band wel mee zou vallen omdat ik geluisterd had op hun website en ik herinner me dat ik dacht: mwa. Nou..het begon al met die zanger die (no offence) op een homo leek en rare rondjes met zijn heupen begon te draaien. Ik vond deze band echt niks, niet leuk om naar te luisteren en geeneens leuk als achtergrond muziek. We hebben trouwens wel lol gehad om zijn homogebaartjes en zijn sexy bloesje dat steeds zijn buik liet zien als er een vlaagje kwam

After Forever. Deze band vind ik eigenlijk zowiezo niks. Alleen leaden legacy vind ik goed. Na 3 nummers begon er een "pitje"..nouja.. die verdient het niet om een pit genoemd te worden. Is het jullie nooit opgevallen dat Floor vrijwel bij elk optreden (athans wat ik aanschouw) dezelfde kleren aanheeft? Na 4 nr's viel ik dus flauw..en heeft RdP me naar buiten gebracht waar ik me gelukkig wel weer beter voelde.

Nightwish. Nou..de hoofdband. Om te beginnen vond ik het decor erg ok. Ze begonnen met Century Child (het enige nr dat mensen kennen door de box .. tegelijkertijd een van de slechte nr's naar mijn mening. Ik vind het jammer dat nightwish net voor dit optreden een nieuwe cd hebben opgenomen aangezien ze vrijwle alleen die nr's speelden en aanzienlijk minder van hun oudere cd's. Tarja zag er leuk uit en ik vond het vooral leuk om te zien hoe ze steeds lachte enzo Ook de gitaristen deden het leuk. Ze betrokken de drummer en de keyboarder er leuk bij enzo..Ging heel vriendschappelijk en ik vind het leuk om te zien hoe kerels zo'n plezier kunnen hebben in hun optreden. Wat me het meeste tegenviel was het feit dat Tarja dus WEL zo'n ding in haar mic. gebruikte. Ze stopte een paar keer met zingen en het gezang ging gewoon door. Ook kon je vaak zien dat ze zich niet erg inspande. Ook bij dit concert was een pit van niks, wat ik wel had verwacht kijkend naar hun dvd etc waar je toch redelijke pitten ziet. Het ziet er naar uit dat ik toch gewoon naar x-mass zal gaan om mijn agressie eruit te krijgen.

Waar ik nog wel even commentaar op wil leveren is: Wij waren erg vroeg gegaan en waren meteen vooraan gaan staan..bijna vooraan. En dan zijn er wat klojos (breed en lang etc) die ons zomaar aan de kant duwen en met hun brede lijven voor ons gaan staan. Met ons was een erg klein meisje (1.55) die hierdoor echt niks kon zien. Dat is toch niet leuk zeg.. Ik stoor me hier echt ontzettend aan.
Ook waren er wat meisjes die helemaal boos werden omdat de pit begon. ga dan aan de kant staan want je weet vantevoren dat er een metal concert is. Ze zeiden nog tegen me: "vind jij dit normaal?!" JA dat WAS normaal.
a. het is een metal concert..een pit hoort erbij
b. Dit was amper een pit man..

Nou, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Ik vond het erg tegen vallen voor dat bedrag eigenlijk..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 11:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 10:18 schreef suzanne het volgende:
off topic: 1.78....is een beetje groot ja




offtopic, er is helemaal niets mis met 1.78
(hoop ik iig, anders heb ik een probleem denk ik).

leuk btw voor after forever dat ze in het voorprogamma stonden, vond ze op graspop erg goed spelen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 11:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 11:30 schreef ghoulliette het volgende:
offtopic, er is helemaal niets mis met 1.78
(hoop ik iig, anders heb ik een probleem denk ik).

leuk btw voor after forever dat ze in het voorprogamma stonden, vond ze op graspop erg goed spelen.


(offtopic) nee er is niks mis met 1.78m..voel me alleen zo'n dwerg...ik ben 1.58m (/offtopic)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 11:26 schreef Morgil het volgende:
Charon. Om te beginnen dacht ik dat deze Ook waren er wat meisjes die helemaal boos werden omdat de pit begon. ga dan aan de kant staan want je weet vantevoren dat er een metal concert is. Ze zeiden nog tegen me: "vind jij dit normaal?!" JA dat WAS normaal.
a. het is een metal concert..een pit hoort erbij
b. Dit was amper een pit man..

Nou, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Ik vond het erg tegen vallen voor dat bedrag eigenlijk..


nou ben ik eigenlijk niet zo bekend met nightwish, maar lijkt mij niet erge pitmuziek. beetje te rustig en te sfeervol zeg maar.

en die grote kerels, die moeten eens flink in hun ballen geschopt worden. daar kan ik me ook zo aan ergeren. komen ze van achter naar voor gerend en beuken iedereen aan de kant, argh.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 11:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 11:34 schreef ghoulliette het volgende:
nou ben ik eigenlijk niet zo bekend met nightwish, maar lijkt mij niet erge pitmuziek. beetje te rustig en te sfeervol zeg maar.

en die grote kerels, die moeten eens flink in hun ballen geschopt worden. daar kan ik me ook zo aan ergeren. komen ze van achter naar voor gerend en beuken iedereen aan de kant, argh.


Ik ben zelf ook niet echt groot... Maar als er zo'n eikel voorbij wilt stormen dan krijgt ie toch te maken met m'n ellebogen.

Zo was ik ooit op Graspop zo kwaad door al dat geduw en getrek om voor mij te geraken dat ik eens goed aan een kerel zijn haar ben gaan hangen. Hij was drie keer zo breed als mij, maar ik was zooooooooooo pissed (had drie uur aangeschoven om vooraan te kunnen staan). Die kerel keek heel verontwaardigd naar achter.. niet naar mij maar naar m'n vriend... lol


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-09-2002 12:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 11:34 schreef ghoulliette het volgende:
nou ben ik eigenlijk niet zo bekend met nightwish, maar lijkt mij niet erge pitmuziek. beetje te rustig en te sfeervol zeg maar.

en die grote kerels, die moeten eens flink in hun ballen geschopt worden. daar kan ik me ook zo aan ergeren. komen ze van achter naar voor gerend en beuken iedereen aan de kant, argh.

hmm ben jij er dan zo-een die in de pit staat te beuken ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 12:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 12:08 schreef FireFox het volgende:
hmm ben jij er dan zo-een die in de pit staat te beuken ?

soms, maar meestal aan het randje of vooraan. ik wil namelijk niet kapotgeslagen worden.
kreeg bij kreator (graspop) toch wel een fikse klap (elleboog) op mijn hoofd toen ik in de pit stond. Dan ga ik toch weer liever iets veiliger staan. (ben ook maar een meisje )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pit bij Nightwish
Morgil weet dus duidelijk NIET wat een echte pit is ...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen