|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik wil haar best het voordeel van de twijfel geven hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ziet er beter uit dan dat veenlijk dat ze eerst hadden, stem of niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat kan jou het nou verrotten of zo'n wijf lekker is of niet? |
|
Wat meer soudclipjes van het nieuwe album. http://www.nightwish.com/en/files/audio @ Muti. Ik vind persoonlijk dat de aandacht iets minder op uitsluitend de zangeres en iets meer op de band als geheel komt te liggen. Niet echt een nadeel volgens mij. Edit: ze is overigens bijna net zo oud als ik. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-05-2007 17:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
tja, ze kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om Marco te promoten en hem meer te laten zingen. Klinkt ook wel goed. |
|
Is het nu wel te pruimen? Eén van de redenen waarom ik Nightwish nooit langer dan 10 seconden kon aanhoren was vanwege die verschrikkelijke stem van Tarja. |
|
quote: Neen, aub niet ... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nja, mss wel mee akkoord. Tot Oceanborn (geniaal album!!! ) zou ik iedereen die Tarja uit de band wenste wrsch voor zot hebben verklaard, maar sinds de latere platen (met Marco erbij) heb ik steeds het gevoel gehad dat ze beter één van beiden lieten zingen... met lichte voorkeur voor Marco dan aangezien de muziek toch ook anders gericht was dan op bv Oceanborn... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Oceanborn vind ik anders echt een goed album, en de vocals dragen daar zeker aan bij . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: dikke +1 dus!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Iedereen vind Tarja een geweldig stem hebben, maar bij mij wekt het alleen maar irritatie op. |
|
quote: Wel als het "veenlijk" het boegbeeld van de band is en als promotie gebruikt wordt. |
|
Er is toch bijna altijd een boegbeeld van een band? Serieus, een band beoordelen op de al dan niet aanwezige schoonheid van de zanger(es) is echt homofiel. |
|
quote:Dan kun je toch beter zo'n schoonheid als Varg Vikernes hebben, of een van die andere ondergeschminkte mannen! De tering. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Precies. |
|
Inderdaad. Best moeilijk om een keuze te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Habba habba |
|
Daaaaaaar moet een piemel in Daaaaaaar moet een piemel in Daaaaaaar moet een piemel in Daaaaaaar moet een piemel in ... |
|
Heeeeeeeeeft er al in gezeten.... Heeeeeeeeeft er al in gezeten.... Heeeeeeeeeft er al in gezeten.... Heeeeeeeeeft er al in gezeten.... Heeeeeeeeeft er al in gezeten.... Is al moeder... Maar dat zegt niks "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Voel je niets van, nouja het is misschien wat ruimer Lekker dat ding tegen die baarmoeder aan harken |
|
quote: Dat zou ongeveer zo gaan klinken Klinkt overigens niet vervelend): http://www.youtube.com/watch?v=OwTtDr5JPz4 Marco en Tuomas hebben wat muziek bij 1 of andere film geschreven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ghehehe zekerrrrr niet vervelend, hmmmm Marco quote: Ja? Ik vind alleen bands met langharige knappe kerels leuk eigenlijk, ook altijd eerst de foto's bekijken voor ik de muziek ga beluisteren [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2007 11:18] |
|
ghehe het gaat toch om de muziek... **we will take you with us** |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |