|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth (niet toch) - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor - Morgil - karnivoor + vriendin (toch nog kaartjes gescoord thanx to metzie ) - Amy - De Hufter |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth (niet toch) - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor - Morgil - Amy - De Hufter ikzelf ga niet meer maar mn (ex?)vriendin wel, kaartje is helaas al wel weer doorverkocht Je moeder. |
|
quote: Ik ben ook allang fan van in flames en soilwork, maar ik ken bijna geen 1 lyric en wat valt er te snappen aan de muziek? Ik luister het ook puur omdat ik het mooi vind klinken...naja misschien ben ik dan wel een alto Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
gewoon het geheel van een band spreekt me aan of niet... gaat me niet om hoe de lyrics in elkaar steken |
|
waarom luister je er dan naar, als je niet eens weet wat het inhoud |
|
quote: omdat ik het mooi vind... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
damn, kan je ook naar top40 muziek luisteren. |
|
quote: neej want dat vind ik niet mooi Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
laat ook maar, jullie begrijpen er toch niks van. |
|
quote: neej, leg nou ook maar eens uit wat je nou bedoeld met de inhoud van een band begrijpen en dergelijke... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dus je moet weten hoe de lyrics in elkaar steken voordat je het mooi mag vinden? BULLSHIT!! van mn favoriete bands en nummers ken ik wel lyrics... maar ik vind ook genoeg bands/nummers goed zonder de lyrics echt te kennen |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 18-08-2002 20:22] |
|
quote: ik ben christen en luister ook naar bands die anti-christenlijke dingen zingen....het klinkt goed vind ik dus luister ik er naar...kan de teksten meestal toch niet verstaan...en sommige vind ik ook gewoon mooi, omdat ze een gevoel (haat in dit geval) zo goed tot uiting kunnen brengen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik ben niet tegen christendom (maar ook niet voor), en ik luister ook black.. en waarom moet je nou weer van de natuur houden als je naar nightwish luisterd?? komop zeg! |
|
quote: Ik ben wat jij wil zien Vind het wel knap dat iemand al op uiterlijk ('alto-look', whatever that may be)kunt oordelen dat ze niks van de muziek snappen en de lyrics, dan heb je toch wel een gave Het is juist belangrijk voor een band als er ook 'nieuwe' fans naar het concert komen. Als het hen bevalt, gaan ze zich er vanzelf wel meer in verdiepen. Of niet, dat mogen ze zelf weten. Een paar jaar geleden dacht ik zelf ook zo, toegegeven, dan vorm je samen met andere 'diehards' een clan en heb je de neiging om neer te kijken op alle anderen die de muziek en de teksten niet net zo goed kennen als jij. Ben erachter gekomen dat dat gewoon een ongelooflijk domme houding is, want het is onzin jezelf beter te voelen dan iemand anders. Iedereen heeft evenveel recht om bij een concert aanwezig te zijn, en als iedereen een leuke tijd daar heeft, wat maakt het uit? Entertainment = goal #1. Het is toch wel dom als je geen zin meer hebt in het concert omdat er ook niet-diehards zullen zijn Times change, you know. Get over it. Gewoon geen aandacht aan besteden als je dat niet wil, er lak aan hebben en gewoon lekker uit je dak gaan, want daar kom je voor, right? To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: Is dit een Paradiso of 013 lijstje? To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth (niet toch) - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor - Morgil - Amy - De Hufter Belgie (hof ter loo) -Surt This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote:Hehehe.. dit lijstje stond er al voordat er bekend werd dat Nightwish nog een concert in Paradiso ging geven voor alle trage 'fans' 013 dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik had zelf eerst kaartjes voor 013, later geruild met andere ZM-er voor Paradiso-kaartjes, dichterbij en is nog een week eerder ook Maw: tijd voor een Paradiso lijstje dus! -Angel To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: owe hehe ik haal het volgens mij door elkaar met dimmu borgir, |
|
-Angel -Black Lily "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Dimmu Borgir is ook in Hof Ter Loo Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Count me in!!! net zoals op 25 aug,lekker naar Dimmu borgir en Oceans of Sadness.Oe...es zien of ik tijs nog es al lachend kan kieken...komt-geloof ik- niet zoveel voor??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: De jongen neemt z'n job heel serieus.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |