|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
doet die live webcast op www.fabchannel.com het? bij mij niet I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Bij mij ook niet!!!! Bring The People Together |
|
ik heb ff gekeken van mij hoeft het echt niet. |
|
Nightwish was wel goed gisteren, hoewel ik AF echt beter vond (geluid was wel slecht afgesteld, vooral in het begin overheersten de drums veel te veel, je hoorde floor niet eens!), maar volgens mij zingt Tarja af en toe idd met een tape mee, weet ik niet 100% zeker, maar ik vond dat ze wel errug weinig moeite moest doen (zeg geen) om die hoge tonen eruit te halen terwijl je dat normaal wel aan iemand ziet (bij haar bewogen alleen lippen en meer niet). Maar het publiek was uitzinnig dus die merkten er toch niks van. To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
AF was veruit superieur inderdaad... drums stonden in het begin inderdaad te hard, maar dat was vrij snel opgelost... Maar Tarja haalt het inderdaad niet bij Floor, in vrijwel alle opzichten... maar ze gaat zangles nemen het komende jaar Al met al hebben ze toch wel strak staan spelen, ik heb |
|
Prachtig concert, en After Forever speelde idd beter dan Nightwish, maar van beide bands erg genoten. Dat 1e bandje was wel een beetje brak Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
tarja zong idd met een DAT-tape mee ja, maar dat komt omdat er meerdere stemmen in die nummers zitten, dus da's live een beetje moeilijk |
|
Ja, met meerdere stemmen logisch, probleem was dat ik HAAR niet hoorde als het meerstemmig was, en dat ze soms ook met een bandje mee 'zong' bij solozang. Evengoed heb ik me prima vermaakt Heb me er niet zo aan gestoord, was er door ZM al op voorbereid niewaar? Misschien had ik het anders niet eens gezien..... Meest memorabele van de avond vond ik toch op het laatst, om een zwaar geemotioneerde band te zien die het overweldigende applaus in ontvangst nemen....was bijna een hele jankpartij geworden volgens mij! Prachtig gewoon. Ik vond ze ook echt geweldig met het publiek. Liever een DAT-tapeje dan arrogante lui die geen aandacht besteden aan hun fans! edit: toevoeging [Dit bericht is gewijzigd door Angel op 29-08-2002 22:24] To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Hmm ik vond AF dus vrij ruk klinken. Nightwish was vele malen beter... Maarach wie ben ik om dat te zeggen, he? Ik was vooral blij verrast door Marco Hietala,'s vocals. Waar 'ie op de cd nog vrij ruk klonk, live komt het vele malen beter over. Hulde! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
4 september - 013 - Paul - Susan - Vampie - Helmet (+ 2 vrienden) - RdP - Morgil - Darkzone (+ aanhang) Ik heb net met vrienden afgesproken dat we om 19:30 voor 013 zullen staan, dus wie er behoefte aan heeft mag ons (Vampie en mij) daar komen opzoeken Zal m'n ZM shirt wel aan trekken voor herkenning en publiciteit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het concert is nu te zien op http://www.fabchannel.com "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
als je de video van Nightwish wilt zien in je WindowsMediaPlayer (weermee je ook bij ieder nummer kunt beginnen, en doorspoelen etc) in plaats van in het irritante kleine schermpje bij Fabchannel moet je de volgende link in je WMP openen... mms://wm3.xs4all.nl/paradiso/nightwish_300.wmv Plezier! |
|
En dan zijn er ook programma's waarmee je via die link de hele asf file gewoon naar ja harde schijf kunt kopieren... Maar da mag ik hier niet posten zeker? |
|
quote: doe maar gewoon stiekem....IK WIL HEBBEN DOEN! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ja, ik heb de asf op m'n harddisk staan, maar dan kan je niet meer door-/terugspoelen Moet je dus het hele concert in 1x bekijken.... nou ja, dat is ook wel te overleven... Programma heet streambox, waar je het kan krijgen weet ik ook niet.... |
|
Ik ben die link kwijt waar ik het gevonden heb, maar wil het altijd wel mailen naar de mensen die het willen hebben. Is maar 44k groot. |
|
nou, mail maar effe naar mij! die ik nu heb is ook niet helemaal geweldig zeg maar... |
|
Joehoe!!! wordt er nog ergens gemeet ofzo? Ik wil graag Paul en Susan handje geven..heb ze op zmfest gemist Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Jou herken ik denk ik wel...maar helemaal zeker weet ik het niet...even een plekje afspreken misschien? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
"nou, mail maar effe naar mij! " en uw email adres is? |
|
Wil er nog iemand een kaartje kopen voor morgen? Nightwish in 013..ik weet het..een beetje kortdag..ik wil er niet weinig voor hebben..iemand?? |
|
quote: In your dreams [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 04-09-2002 2:23] Hakkuh |
|
quote: hoeveel wil je hebben? mail me er anders even over [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 04-09-2002 0:24] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: gaarne! wickedkimmie@hotmail.com I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |