|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
euhm... dit klinkt als... signature |
|
quote: Dat was het vandaag nog. Ik heb dan toch liever Nightwish. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Nieuwe single: |
|
Klinkt erg lekker, belooft wat voor het uiteindelijke album. |
|
En Olzon is er ook uit. Het onprofessionele moddergooien is weer begonnen bij deze band http://blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=180161 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
tsja, was toch al duidelijk van dag 1 dat het niets zou worden... signature |
|
Hoezo dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
die stagefright, dat gedoe met angsten en dat jufjesachtige... beetje overcompensatie voor Tarja signature |
|
Oh, nooit wat van meegekregen eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
eerste optredens stond ze te wenen en kotsen. En soms gewoon terug backstage door reacties van fans... signature |
|
Aha, dat wist ik niet. Enfin, heb ook nooit veel om deze band gegeven. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Leuk voor onze Floortje igg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kan Floor er niet definitief bij blijven? Misschien wordt het dan weer wat... Tenminste als de rest van de band voor de verandering eens de hand in eigen boezem zou steken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Floor in Nightwish? Gaaf! Ben benieuwd of we daar snel wat geluid van kunnen horen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Leuk voor haar ja, zou Nightwish eigenlijk wel eens met Floor willen zien. |
|
Oke, dit had ik dus niet verwacht. En als ik zo dat artikel lees op Blabbermounth krijg ik het gevoel dat het helemaal niet zo "harmonisch" is verlopen zoals Nightwish zelf beweert. Jammer... Maar uiteraard wens ik Floor al het goede toe (En ook Anette). euu? |
|
Op cd vond ik die Anette toch echt niet verkeerd klinken.Live heb ik ze echter nooit gezien. nou ja, wellicht komt de originele zangeres weer terug (Floor mag ook blijven wat mij betreft) |
|
Heb ze nog nooit live gezien maar vind Tarja toch beter klinken op plaat hoewel Anette er ook wel mee door kon. Benieuwd wat Floor ervan gaat bakken. En laat d'r alsjeblieft blijven. |
|
Helaas, afgezien van de UK, geen optredens meer in de buurt. Njah, dan maar hopen dat Floor op Wacken 2013 ook nog mee zingt. Nightwish kennende hebben ze, mocht Floor niet definitief blijven, tegen die tijd vast nog geen andere zangeres. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Eerste optreden met Floor Jansen: |
|
00:03 Storytime 03:17 Wish I had an Angel 05:13 Floor Jansen 05:47 Dark Chest of Wonders 08:28 Amaranth 09:14 Scaretale Verkouden en een jetlag. Respect Ik zou het niet vervelend vinden als ze het stokje permanent overneemt. Ben trouwens benieuwd hoe ze daar zelf over denkt. Die eventuele stap kon wel eens een enorme impact hebben op haar huidige (Prive)leven, Revamp en andere werkzaamheden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-10-2012 12:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zeg dat wel XXL! Enorm veel respect. En het klinkt nog goed ook. Het is wel duidelijk dat Nightwish met haar erbij nu zowel het oude als hun nieuwe werk ten gehoren kan brengen. Het zal mij benieuwen of ze wil blijven. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |