|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja .. als ze tenminste niet zo'n huppelkuttende valse kraai in de band zetten .. Zou oveirgens best Tarja's reactie op die open brief willen zien ... zal wel snel cursus "vloeken op zijn Fins" worden .. |
|
quote: Nee inderdaad. Want er zijn jammer genoeg niet zo heel veel goede zangeressen te vinden. Misschien dat ze maar grunts gaan doen in het vervolg... (en toen werd ik weer wakker... ) Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als ze nou eens funeral doom gaan spelen ... |
|
Ik denk het |
|
@ jay: al lang Bruce Banner |
|
|
|
Jammer dit. |
|
quote: okidoki |
|
quote: On topic, mafkees. |
|
Dat is het ook pannenkoek! |
|
Inside jokes kunnen ook over msn worden besproken, daar hoeft het Nightwish topic niet mee bevuilt te worden. Als jullie het daar niet mee eens zijn, gaan jullie maar naar het klachtentopic. |
|
quote: kijk hier Jenje..kan je zelf ook wat oefenen.. http://www.insultmonger.com/swearing/finnish.htm Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tja, als het niet gaat, is het beter dat je een punt zet achter de samenwerking Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Kunnen ze die van After Forever niet nemen? Mits bewustere kledingkeuze [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-10-2005 11:21] signature |
|
Ik vond de kledingkeuze eergisteren live nogal meevallen. Blijkbaar wouden ze er alleen op cd zo belachelijk uitzien. On topic: Toch een verassende beslissing van Tuomas, maar ja, Nightwish is zo wat zijn kindje, en als hij het niet meer kan om voor Tarja nummers te schrijven (hij is een gevoelig zieltje ), dan is het beter zo. Ik denk wel dat dingen nu in een stroomversnelling moeten gaan komen. De volgende Nightwish cd was verwacht voor midden 2007, maar als ze zo lang op zich laten wachten, onder deze omstandigheden, zouden ze wel eens fans kunnen verliezen. Ze zullen natuurlijk zowiezo al fans verliezen want op zich is de muziek die Nightwish maakt niet zo heel speciaal. Tarja haar stem gaf er, voor mij dan toch, een extra dimensie aan. Maar niemand is onvervangbaar, en Finland zal wel meer dan één goeie opera-zangeres hebben, zeker. |
|
Ik hoop dat er wat meer subsidies komen nu om de ontroostbare Goth-pubers en Skatewishers op te vangen... signature |
|
Ja fans verliezen doet Nightwish zeker, maar welk soort is de vraag. Waarschijnlijk(hopelijk) wel al die meisjes die Tarja aanbieden alsof ze mevrouwtje Britney Spears is en niet naar de band kijken. Ik ben zeer benieuwd naar wat voor een weg Nightwish hierna inslaat. Een vrouwelijke zang hoeft niet echt, die zal toch maar vergeleken worden met die van haar voorganger. [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 24-10-2005 13:57] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Ze zouden nu beter een rock chick pakken à la zangeres van Lullacry! signature |
|
quote: de wereld zit ramvol met sopranen die net zo goed, of misschien nog wel beter zijn dan die Tarja. alleen willen er zo verdomde weinig van die wijven in een metalband spelen.... anyway, een nieuwe zangeres vinden lijkt me niet een erg groot probleem. de band is alleen met het verlies van Tarja z'n gezicht en image voor een groot deel kwijt; dat terugwinnen zal wel lastig worden. maar wat maakt het eigenlijk uit? de laatste drie platen van deze band bezorgde me alleen braakneigingen. over muzikale vervlakking gesproken..... |
|
Geweldig nieuws! Nu de rest van de band nog opdoeken!! We don't take it, we just fake it... |
|
hebben jullie het al gehoord? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Wat? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vertel... spelfout weggehaald... |
|
Jenje gaat Tarja vervangen in Nightwish?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |