|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is inderdaad heel erg sterk. Van mij mag ze bij de band blijven, maar dat riep ik een half jaar terug ook al. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ben toch wel benieuwd hoe vaak ze gedacht hebben "De tering, hadden we haar maar eerder erbij!"? Wát een heerlijk stem geluid Sommige stukken zijn nog steeds met moeite zuiver te doen, maar dan zou je ook speciaal een zangeres die 100% getrained is daarop moeten hebben met hoogswaarschijnlijk een veel minder breed bereik. |
|
Ik vond toen al (toen Tarja weg ging) dat Floor de ideale vervangster zou zijn. En ik denk dat ik niet de enige was. Maar ze wilden per se geforceerd een heel andere kant uit. Nou ja, beter laat dan nooit. Nu hopen dat ze blijft. Want na Floor kan het eigenlijk ook alleen maar weer achteruit. In ieder geval heb ik nog eens extra zin in Wacken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vooralsnog gaat ze straks gewoon weer touren met ReVamp. Ook absoluut niet verkeerd. |
|
Dit is inderdaad vrij goed ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Quote van de Nightwish site: quote: Mooie opsteker voor Floor. |
|
quote: Mooi. Denk dat vrouwlief die wel in huis haalt. Maar mooie opsteker voor Floor inderdaad. |
|
Zekers... Niet te hopen dat het een afscheids dvd is voor Floor. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar die dvd. Floor Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Het was een goed concert: Floor zong prima en gaf de nummers hier en daar een eigen teintje, hoewel er met Tarja meer pit in zat (minder noten onnodig aanhouden). De publieksrespons gaf haar multiple Floorgasms, maar ze hield zich toch aardig staande. Slaggeluid van de gitarist had beter gemogen, maar met wat kleine tweaks wordt dit vast een goede dvd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wie zou het anders moeten worden? ik zou het niet weten... |
|
http://www.blabbermouth.net/news/nightwish-announces-new-lineup/ en Floor is nu definitief de nieuwe zangeres van nightwish! |
|
Mooi. Wordt Nightwish toch weer interessant. |
|
Had eigenlijk niet anders verwacht maar toch mooi nieuws, wat een chemie samen. Troy als vast bandlid is ook alleen maar positief. Kan niet wachten op de blu-ray... die wordt zo vet. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik wacht wel op de sting-ray signature |
|
Moet jij je wortelsoep niet eten? Bazzio Attacks!!! |
|
grmbl vandaag is het preisoep [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-10-2013 12:33] signature |
|
Go Floor! Ben ineens een stuk meer benieuwd naar nieuw materiaal. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nieuwe youtube van Storytime op Wacken als opwarmertje voor de dvd/blu-ray. Bazzio Attacks!!! |
|
Da's toch wel een reden om Nightwish weer eens live te gaan zien. Annette vond ik op cd best te pruimen, maar live niet, nu met Floor gaan ze vast weer wat meer oud werk spelen, jeuh Hafgufa |
|
Kut... die video mocht blijkbaar nog niet openbaar gemaakt worden. Link is verwijderd door Nuclear Blast. *Edit... er is altijd wel iemand die wel op tijd is.. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-10-2013 15:14] Bazzio Attacks!!! |
|
Niet echt Nightwish, maar solo-project van Tuomas dus het telt Half aan me voorbij gegaan, maar ik heb best wel veel interesse nu aan zijn solo-album gebaseerd op "The Life and Times of Scrooge McDuck", gepend door de geniale Don Rosa |
|
Er is een nieuwe plaat. Niemand heeft daar nog iets over gezegd. Want? Ik luister hem voor het eerst dus ik heb nog geen mening. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wel iets over gelezen. Iemand hier vond de zang van zowel Floor als Marco te zacht gemixed of zoiets. Zal in een ander topic geweest zijn. Zelf nog niet geluisterd, dus ook geen mening. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |