![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Jammer mooie meid in dit programma. Henk Meeuwsen ![]() |
|
Da's met opzet om kleine dikkerds te weren. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ik vind het een moeilijk gesprek worden. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote:Dit is mensen meenemen naar Taco Bell om te laten zien dat er meer in de wereld is dan McDonalds. ![]() |
|
Kwelgeest moet altijd eventjes melden als iets homo is.. waarom zou dat toch zijn ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
In de hoop jou jouw kast uit te lokken, natuurlijk. Het is overigens "melden dat iets homo is" of "zich melden als iets homo is". ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: wut? Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Moet eerlijk zeggen dat ik dit wel trek... Best catchy, en best stevig voor NW-begrippen, en als dit de single is belooft dat hopelijk wat goeds voor het album. Stiekem best benieuwd. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Kak ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
WTF ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |