IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-04-2004 20:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

8 november spelen ze in paradiso, vvk is reeds gestart! 20 euro wel.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2004 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand het nieuwe album al gehoord?

Ik ben benieuwd of ze de neerwaartse spiraal voortzetten


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2004 16:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

voor de 'diehard'fans die niet op dynamo zijn:

Aanstaande zaterdag is NIGHTWISH van 13.00 tot 14.00 uur aanwezig voor een handtekeningensessie in STATE OFF ART METAL STORE. State Off Art is te vinden aan Zwanenveld in Nijmegen. Voor meer info kun je mailen naar info@stateoffartmetalstore.nl

Bron: aardschok.nl


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 03-06-2004 16:08 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 22:11 schreef Mutilator het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album al gehoord?

Ik ben benieuwd of ze de neerwaartse spiraal voortzetten

Jammer genoeg wel, ja.


valfar