|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar sta je altijd in de pauze dan? Hakkuh |
|
quote: sorry ow en RdP we mogen niet slowchatten ben ik onderhand achter maar ik sta altijd in aula twee bij het muurtje, je ziet vanzelf wel [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 04-03-2002 21:15] |
|
Hmmz...die concertagenda hier klopt van geen kant! Nightwish zou volgens dat ding ook 2 x in de melkweg spelen wat dus niet klopt.Een van die 2 keer is op 4-09 waarop ze dus in 013 spelen,is al de 3e keer dat dat ding niet klopt.Ik kijk liever bij ticketservice nu om te kijken of een concert ook werkelijk gehouden wordt. Verder..i don't care! /me heeft kaartjes! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik zal ook eens ff kijken of ik morgen nog wat kaartjes kan scoren. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Reken maar dat dat concert gehouden wordt op 4 september. Ik heb gisteren de kaartjes gekocht bij ticketservice, dus nu is het aftellen....... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
heb ok kaartje gehaald... ga toch, lekker fotootjes maken! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Wordt wel zwaar heerschend.. De dag erna Dying Fetus en Monstrosity (HEEEEEEERSCH!! ) in de Baroeg (effe schietgebedje dat die dan nog open is...) |
|
Wie er nu naar Nightwish gaan - Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel Vampie en Helmet.. zat aan je tafel zondag voor Moonspell... Ik heeft ook al tijden kaartjes maakt me echt niet uit of het loos is als je erheen gaat.. BOEIE... muziek is goed dus ik ga. Punt (Leesteken... ) Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Ik moet nog even kaartjes halen, maar: - Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Metalgeit heeft zijn signature gejat van een T-Shirt van de large!!! Verder: After Forever als voorprogramma? tss... Persoonlijk vind ik dat het andersom hoort, ik luister liever (en meer) After Forever dan NightWish. En ik ben niet van plan er 20 euro voor neer te tellen. Afgelopen vrijdag ben ik net naar een concert geweest van After Forever en dat was maar 2,50... |
|
quote:Pffff Jij hebt 't eerste deel van je signature gejat uit de bijbel.. wat is nou blasphemischer? quote:Tja, smaken verschillen nou eenmaal. Persoonlijk luister ik liever naar Elend, maar ja, die treden niet op. Je kunt 't er mee eens zijn of niet, maar Nightwish is nog altijd een grotere naam dan After Forever en dan is het niet meer dan logisch dat die een grotere plaats krijgen toebedeeld. Bovendien, After Forever treedt toch op iedere straathoek op tegenwoordig, dus zo heel boeiend is dat niet meer. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
heb vandaag nog een kaartje gehaald voor een vriend van me en ze zeiden me bij het GWK dat ze int geel staan, oftewel er zijn nog maar tussen de 50 en 250 kaarten verkrijgbaar! gaat snel! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Make that: - Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth - RdP Mij niet vergeten, hé! Hakkuh |
|
quote: PETER!!! Je moeder. |
|
Gevonden op 't 013 forum: quote:*zucht* Met andere woorden, dat zal wel weer een trieste boel vol wannabe-goths en wicca-tieners worden Eh hoi Langharige Tekkel! Leuk dat je ook van de partij bent .. en in ieder geval tot september dan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zijn er nu al bijna geen kaartjes meer??? of is dat weer eens zo'n opgeblazen sterk verhaal... Je moeder. |
|
Bij ons kan je zelfs nog geen tickets bestellen voor begin mei, dus zo'n vaart zal het wel nie lopen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vergeet mij niet!!! - Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth - RdP - Darkzone Bring The People Together |
|
quote:HAHAHAHAHAHA!!!! Sorry, ik kom niet meer bij! Ok, serieus: Minimale leeftijd? Ik dacht dat er altijd een maximum leeftijd geldde? |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth - RdP - Darkzone - Marty - Ultima |
|
Nog een aardig iets voor de Nightwish fans: • BETO VAZQUEZ INFINITY (european version) 1. Until Dawn (Angels Of Light) 2. Wizard 3. The Battle Of The Past 4. Sadness In The Night - Voyagers Of Time - 5. Through Times Part I 6. Through Times Part II 7. Golden Hair 8. Infinity Space 9. Through Times Part III 10. The Laws Of The Future 11. Promises Under The Rain Beto Vázquez - Acoustic and electric bass guitars Danilo Moschen - Keyboards Lilah Bertolini - Tin Whistle Flute in tracks 6, 7 and 9 Gonzalo Iglesias - Guitars in tracks 1, 4, 6, 10 and 11 Guest Musicians: Javier Bagalá - Guitars in tracks 2, 3, 7 and 9 Pablo Soler - Electric guitar in track 8 Jörg Michael - Drums Tarja Turunen - Lead and backing vocals in tracks 1, 2, 4, 10 and 11 Sabine Edelsbacher - Lead and backing vocals in tracks 2, 10 and 11 Candice Night - Lead and backing vocals in tracks 6, 7, 9 and 11 Fabio Lione - Lead vocals in track 3 Javier Barrozo, Max Ditamo, Diego Valdez - Backing vocals in track 3 Jussi Kannaste - Sax in track 9 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor |
|
LM dus niet... Kaartjes zijn niet meer te krijgen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm.. van een deja vu gesproken.. Kom gewoon naar de Biebob!!! Nog tickets genoeg Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |