|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL meer hoef ik er niet aan toe te voegen... Oja, toch wel |
|
Leuk,puisterige pubers... nou goed..ik neem m'n rollator wel mee kan ik er een paar me meppen als ze in de weg staan Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Als ge mij maar niet slaat! Hakkuh |
|
Ik zal er rekening mee proberen te houden doe je wel ff een naambord om je nek dan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik ga gewoon lekker naar Sodom, Destruction en Kreator. roelt veel meer dan een of ander goth band. al die depri gezichten... |
|
quote:Dat zuigt wel zeg. Wel een beetje naief om zo lang er mee te wachten. |
|
Voor Hof ter Loo begint de voorverkoop pas over 'n poosje, dus daarvoor kun je nog kaarten fixen lui, moet je wel naar antwerpen. |
|
quote: Gewoon niet aan gedacht... Stom, Stom, Stom. Ach dan cross ik wel naar Antwerpen, da's ook een leuk uitje! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Reserveren via de site kan pas vanaf mei, de voorverkoop is al lang begonnen, en tegen de tijd dat je kan reserveren is het waarschijnlijk al lang uitverkocht. Do I look as if I care? I don't think so |
|
NIGHTWISH KOMT OOK OPTREDEN OP 28 augustus in Paradiso in Amsterdam dus heb je geen kaartje voor de 013, heb je nog een kans! |
|
quote: DAAR WIL IK HEEN! Is de voorverkoop al begonnen? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
weet ik niet |
|
hmmmm....zowel op de nightwish-site als op de paradiso-site staat nix....weet je het zeker?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dan heb je niet goed gekeken Do I look as if I care? I don't think so |
|
Ik baal er vreselijk van dat er geen kaartjes meer zijn had er wel 40 euro voor over gehad hoor |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor - Morgil |
|
Verwacht mij maar zeker in Hof Ter Lo. Ticket ligt al een maand op mijn bureau |
|
quote: Verklaar mij dan maar eens wat jij onder fan verstaat. Volgens mij is een fan iemand die de muziek goed vindt ongeacht wat voor iemand het is........Voel jij je soms beter dan anderen? Trouwens, je gaat toch voor Nightwish en niet voor het publiek???? To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
- Vampie - Helmet - Suzanne - PauL - Langharige Tekkel - Lord Morgoth (niet toch) - RdP - Darkzone - Marty - Ultima - Blancaflor - Morgil - karnivoor + vriendin (toch nog kaartjes gescoord thanx to metzie ) Je moeder. |
|
quote: - Amy |
|
Yeah, Nightwish kaartjes voor Paradiso zijn binnen! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Het is wel irritant als je lang fan bent van een band en er opeens zo een alto bende bijstaat. Die niks van de lyrics snappen, en de muziek. En er alleen naar luisteren omdat ze het mooi vinden klinken. Ik kan het best voorstellen dat hij daar een hekel aan heb. Hij is fan van de muziek, maar hij houdt niet van alle mensen die er van houden. Ben jezelf zo een alto ofzo? |
|
ik ga dinsdag in de biebob, wie gaan daar nog meer naar toe? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |