![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nightwish's vijfde album zal "Once" heten. Er komen twee singles, met videoclip, genaamd "Nemo" en "I Wish I had an Angel". Nightwish begint in Augustus aan een Amerikaanse tour. (Blabbermouth/Nightwish.com) ![]() |
|
Ze hebben enkele goede nummers, een knappe zangeres, en technisch lijkt het me wel OK, maar in het algemeen zijn ze toch maar ![]() ![]() |
|
Kwestie van smaak, zeker? ![]() |
|
Absoluut. t'is gewoon niet m'n ding. (die zangeres daarintegen ![]() ![]() ![]() |
|
Foto van de nieuwe video ziet er inderdaad wel goed uit. ![]() Persoonlijk ben ik Nightwish altijd goed blijven vinden, zelfs al wordt die marco zijn stem na een tijdje ongelooflijk irritant... ![]() |
|
Ja, die mannelijke vocals zijn niet optimaal. Dat vind ik trouwens geen geslaagde foto, ze is in het echt veel knapper. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ik hou ook niet van Nightwish, nooit gedaan ook ... Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote: Dus? ot: Ik vind die cover van Led Zepp (Over the hills and far away) wel een aardig nummertje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Altijd leuk die "ik moet mijn imago proberen te redden voor zover er nog wat te redden valt"-posts... ![]() Bij deze nomineer ik deze post voor de Meest Onzinnige Post 2004 Award. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
jij krijgt geen kusje Je moeder. ![]() |
|
quote: lol ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik kijk wel uit naar dit nummer: Kuolema Tekee Taiteilijan. Dit is hun eerste Finse nummer sinds op Angels Fall First. Verder nogal vreemde titels, vind ik. ![]() |
|
![]() Cover nieuwe single. ![]() |
|
Ik wist niet dat Nightwish negermuziek was? ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
harharhar... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Ik dacht dat het een Gary Moore cover was. Of heeft die het dan weer van de Led gaan halen? ![]() |
|
Is van Gary Moore, niet van Zepp. ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
Drie tracks van het nieuwe album zijn gelekt.. Nu ja, ze werden zondag op Finse radio gespeeld. Nu dus overal downloadbaar: - Nemo - Planet Hell - White Night Fantasy ![]() |
|
Blij dat ik van die 3 miskopen af ben. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Tja, een van die bands die ik voeger leuk vond maar waar ik nu niets meer mee heb en nooit meer naar luister. ![]() ![]() |
|
Tja... ik zal dan wel geen smaak hebben zeker... het zal me worst wezen... ![]() |
|
quote:1981. Er is nog hoop voor je, als je Nigjtwish nu nog leuk vindt. Zo nee, welkom bij de club. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nightwish dat wordt weer genieten. Even een aantal mensen bellen en dan gaan we dr weer heen. Ouderwets gezellig ![]() Tormented soul of the long lost angel ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |