|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Redelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb de trailer gezien en vond het concept tenenkrommend slecht. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
De mooie plaatjes maken het enigszins goed. Qua verhaal is het bagger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Pathfinder is fucking gaaf. Alleen jammer dat het die grote vikingen niet lukte om die indiaan (?) tot moes te meppen, iets wat ze normaal wel makkelijk had gelukt natuurlijk. maar ja, het blijft een film....en die moest een goed en happy end hebben natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
Straks jongen en meisjes de beste film aller tijden... Pulp Fiction! Die gaan we weer kijken dus. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
ik heb Pathfinder laatst ook gezien, wat een zaadfilm zeg. Suck my piss |
|
quote: Nounou, de beste film aller tijden... daar is het toch echt wat te mager voor qua thematiek... Een hele goede film is het echter zeker! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vanavond in de planning: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat ziet er wat gezelliger uit dan wat ik vanavond in de planning heb! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ziet er desalniettemin interessant uit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Yes, u heeft gelijk was meer enthousiasme Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Van de makers van Princess Mononoke en Spirited Away? |
|
EN Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Yep, een oudje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Net weer THE MIST gezien, wat is dit boek toch geniaal op film gezet! Zelfs mijn ouders waren onder de indruk, terwijl ze niet echt mensen zijn die graag naar slome Stephen King's kijken. |
|
quote: |
|
derailed signature |
|
Apart.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Bulletproof Monk. Was wel oke. |
|
Een stuk van There Will Be Blood, maar ik heb nog steeds geen bloed gezien, dus laat maar. Gebeurt verder weinig ook. |
|
quote: Haha typisch! Jij dacht zeker dat het om een soort SAW achtige film ging? Jammer maar helaas! There Will Be Blood is een mooie kubrick achtige film over het begin van de oliewinning en waarin de hoofdrolspeler zich van aardige man tot zéér gekrenkt persoon ontpopt! Een mooie karakter studie met prachtig acteer werk, ijzersterke scene's en mooie landschappen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-04-2008 0:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Sight Een van de meest waardeloze films die ik ooit gezien heb Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.imdb.com/title/tt0261983/ Wazige film, heeft zo zijn creepy momenten met prima acteerwerk. Moet em nog eens herkijken om het een beetje te snappen allemaal! Van dezelfde regisseur als "The Machinist" doch minder geniaal maar niet te min origineel en vermakelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-04-2008 3:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
[Rec], best gave Spaanse horrorfilm, alleen niet zo origineel.. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |