IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 10:17 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 10:14 schreef Jenje het volgende:
Oh ja?


Ja. De moeite die je hebt met ochtenden bijvoorbeeld...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 10:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ah daar heb ik maar tot 1645 last van, is acceptabel.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 06-08-2008 10:36 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 6 augustus 2008 10:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Sherlock is nog steeds Engels hoor.

Zoiets had ik ook al, maar hij doelde op No shit en niet op Sherlock

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 06-08-2008 10:39]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 11:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2008 9:58 schreef Jenje het volgende:
Klopt.

Niks mis met bashen, Amerika begint me een beetje uit de keel te hangen. Denken geloof ik dat ze de wereld beheersen ...


in principe hebben ze ook erg veel invloed. En ondanks de nare ontwikkelingen in de afgelopen periode, heb ik nu nog steeds dat het liever de VS is dan China of Poetin of een willekeurig arabisch land. En aangezien Bush oprot en de twee volgende kandidaten naar mijn mening beiden beter zijn kan het alleen maar weer beter worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 11:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2008 10:02 schreef Jolijn het volgende:
en jij wilde anders stellen? als wij last hebben van hun kredietcrisis,


in hoeverre hebben "wij" (jij, ik/nederland/europa) eigenlijk last van "hun" kredietcrisis??? ik ben niet zo thuis in die materie en vraag het me dus af!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2008 11:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2008 10:14 schreef spectre het volgende:
Die baccies moeten uiteindelijk wel ergens vandaan komen natuurlijk. Fusion zou zeggen dat God er mee rondstrooit


Hehe jah daarom heb ik het altijd verworpen als argument van het ontstaan van het leven, maar het is natuurlijk best mogelijk dat het ergens anders in de universum wat meer tijd heeft gehad iets gunstigere omstandigheden enzo. Bovendien vind ik het wel opvallend dat veel bacterien zoveel G krachten en andere extremen kunnen verdragen. Veel van de bacterie kweekjes die meegingen in de neergestortte spaceshuttle columbia levenden nog na de crash.
3,8 miljard jaar geleden zijn de eerste fossielen gevonden van het leven, maar net iets ervoor is de aarde aardig wat gebombardeerd door ruimte brokken waardoor de aardkorst keer op keer smolt, en dat was ook voor het laatst zo'n 3,8 miljard jaar.
Sommige schatten dus dat het leven binnen zo'n 10 miljoen jaar is ontstaan, dat vind ik dan wel een beetje snel. Al waren veel benodigde stoffen misschien al wel aanwezig ervoor.
Het kan ook nog dat beide gevallen kloppen, maar daarvoor lijkt het leven weer teveel op elkaar, erg veel dingen wijzen er toch op dat het leven maar 1 stamboom heeft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2008 11:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 augustus 2008 11:18 schreef attila_de_hun het volgende:
in hoeverre hebben "wij" (jij, ik/nederland/europa) eigenlijk last van "hun" kredietcrisis??? ik ben niet zo thuis in die materie en vraag het me dus af!
Overigens hebben 'wij' alleen last van 'hun' kredietcrisis omdat 'wij' zo slim zijn geweest hun hypotheken over te kopen.

En zoveel last hebben we niet van de kredietcrisis, eerder van het falen van het westerse financieele systeem als geheel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 11:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2008 11:22 schreef ElitE het volgende:
Hehe jah daarom heb ik het altijd verworpen als argument van het ontstaan van het leven, maar het is natuurlijk best mogelijk dat het ergens anders in de universum wat meer tijd heeft gehad iets gunstigere omstandigheden enzo. Bovendien vind ik het wel opvallend dat veel bacterien zoveel G krachten en andere extremen kunnen verdragen. Veel van de bacterie kweekjes die meegingen in de neergestortte spaceshuttle columbia levenden nog na de crash.
3,8 miljard jaar geleden zijn de eerste fossielen gevonden van het leven, maar net iets ervoor is de aarde aardig wat gebombardeerd door ruimte brokken waardoor de aardkorst keer op keer smolt, en dat was ook voor het laatst zo'n 3,8 miljard jaar.
Sommige schatten dus dat het leven binnen zo'n 10 miljoen jaar is ontstaan, dat vind ik dan wel een beetje snel. Al waren veel benodigde stoffen misschien al wel aanwezig ervoor.
Het kan ook nog dat beide gevallen kloppen, maar daarvoor lijkt het leven weer teveel op elkaar, erg veel dingen wijzen er toch op dat het leven maar 1 stamboom heeft.


er is natuurlijk ook de mogelijkheid dat ontstaan van primitief leven snel en makkelijk gaat. zoja, dan zal het heelal waarschijnlijk krioelen van het leven (ik vermoed dat overigens, omdat ik geen reden zie om "ons" als speciaal te zien: ik bedoel dus het leven op aarde)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2008 12:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jaja ik heb daar dan ook best wel vertrouwen in, maarja dan verwacht ik toch een grotere diversiteit binnen bepaalde systemen, maarja het zou natuurlijk ook kunnen dat het leven nu eenmaal erg makkelijk begint met gewoon DNA en dat bepaalde DNA sequenties in elk organisme voorkomen gewoon nodig zijn en makkelijk opnieuw ontstaan in dezelfde volgordes. Gewoon convergentie dus
Ben je trouwens al bekend met de ijstheorien over het ontstaan van leven? NWT had daar een gaaf artikel over.
Maakt het nu dus ook erg aannemelijk dat op mars ook leven is vanwege het ijs.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2008 12:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2008 12:36 schreef ElitE het volgende:
Ben je trouwens al bekend met de ijstheorien over het ontstaan van leven? NWT had daar een gaaf artikel over.
Maakt het nu dus ook erg aannemelijk dat op mars ook leven is vanwege het ijs.


nee, maar dat klinkt wel erg interessant. als je wat meer info hebt, graag!!!( ik zou zeggen, in het evolutietopic voordat we gebanned worden)


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-08-2008 16:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 augustus 2008 9:30 schreef blonde rockgod het volgende:
Amerika, dat land bestaat niet echt....


Maar ik heb getwijfeld over België...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-08-2008 16:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 augustus 2008 10:02 schreef Jolijn het volgende:
en jij wilde anders stellen? als wij last hebben van hun kredietcrisis, enwij militairen naar hun oorlog sturen (en ja ik ken het Navo verhaaltje daarachter), krijg ik het idee dat ze inderdaad nogal wat invloed hebben.

niet dan?

en als we toch gaan zaniken: Als zij niet waren komen helpen hadden wij nog steeds Duits gesproken


Ja, en? Dat Amerika heeft geholpen was ook maar uit eigen belang, zo zit de wereld toch in elkaar?

Trouwens, rijden in een Porsche of BMW is geen schande hoor.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 16:40 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 augustus 2008 16:27 schreef Lionheart het volgende:
Maar ik heb getwijfeld over België...
bhaha, lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 16:44 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 16:27 schreef Lionheart het volgende:
Maar ik heb getwijfeld over België...


Hehehe, goed zo!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2008 11:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2008 16:27 schreef Lionheart het volgende:
Maar ik heb getwijfeld over België...


ik twijfel ook wel eens over belgen

Belg rijdt dankzij TomTom van trappen af

Een Belgische automobilist die zelfs op Sicilië nog op zijn navigatiesysteem vertrouwde, is van een koude kermis thuisgekomen. De Belg reed namelijk met zijn auto enkele trappen af in het dorpje Raffadali. Zijn TomTom gaf het steegje aan als de kortste weg.

"Een gps is een handig hulpmiddel, maar géén volwaardige gids. Een landkaart is, zeker bij lange trajecten, nog steeds aan te raden", luidde de reactie van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid. Enkele behulpzame Italianen moesten eraan te pas komen om de zware Mitsubishi weer naar boven te krijgen.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2008 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 augustus 2008 11:57 schreef attila_de_hun het volgende:
ik twijfel ook wel eens over belgen

Belg rijdt dankzij TomTom van trappen af

Een Belgische automobilist die zelfs op Sicilië nog op zijn navigatiesysteem vertrouwde, is van een koude kermis thuisgekomen. De Belg reed namelijk met zijn auto enkele trappen af in het dorpje Raffadali. Zijn TomTom gaf het steegje aan als de kortste weg.

"Een gps is een handig hulpmiddel, maar géén volwaardige gids. Een landkaart is, zeker bij lange trajecten, nog steeds aan te raden", luidde de reactie van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid. Enkele behulpzame Italianen moesten eraan te pas komen om de zware Mitsubishi weer naar boven te krijgen.





Niet twijfelen, wij Belgen zijn ondubbelzinnig kortzichtig


behalve ik dan.

kijk naar dat artikel, wat is de reactie van het Belgisch Instituut? Neem een LANDKAART


WTF moet je met een LANDKAART in SICILIË??????

oja, rechts moeten we naar Rusland, en vooruit ligt Polen... maar waar moeten we zijn? Via Milano 38? Nou , dat staat er niet op hoor...




signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2008 22:18 by XXL Profiel van XXL

07 Augustus 2008
Jaren cel voor chauffeur Bin Laden

De vroegere chauffeur van Osama Bin Laden, Salim Hamdan, is veroordeeld tot 5,5 jaar gevangenisstraf voor steun aan terrorisme. Gisteren bepaalde de militaire jury op Guantánamo Bay al dat Hamdan schuldig is.

Hamdan heeft al 61 maanden gezeten en kan dus over vijf maanden vrij komen. De Amerikaanse regering zegt dat ze hem langer kunnen vasthouden, zolang als de oorlog tegen terrorisme voortduurt.

De Jemeniet Hamdan werd in 2001 vlak na de Amerikaanse invasie in Afghanistan gevangen genomen. Hij is de eerste die in een Amerikaans oorlogsmisdadenproces terechtstaat na de Tweede Wereldoorlog.





Ik snap werkelijk geen fuck van dat land.
Geef hem dan gelijk 20 jaar ofzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-08-2008 22:29 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2008 22:18 schreef XXL het volgende:




Ik snap werkelijk geen fuck van dat land.
Geef hem dan gelijk 20 jaar ofzo.


Waarom? Omdat hij chauffeur is? Wat een onzin. Waarom is hij nou specifiek veroordeeld? Hulp aan terrorisme is mij te vaag.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-08-2008 22:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 augustus 2008 22:18 schreef XXL het volgende:
zolang als de oorlog tegen terrorisme voortduurt.




Roflpantoffel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-08-2008 22:42 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2008 22:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Roflpantoffel.


Hehehe, godsjezusja, daar had ik een beetje overheen gelezen.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2008 23:31 by XXL Profiel van XXL

Dat was idd waar het hier begon te jeuken.

5.5 jaar, maar als die fucking oorlog langer duurt laten we hem niet vrij als hij zijn straf heeft uitgezeten.

Lekker puh.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-08-2008 0:15 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 7 augustus 2008 22:18 schreef XXL het volgende:

Hamdan heeft al 61 maanden gezeten en kan dus over vijf maanden vrij komen. De Amerikaanse regering zegt dat ze hem langer kunnen vasthouden, zolang als de oorlog tegen terrorisme voortduurt.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-08-2008 12:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oh vandaar dat we niets meer over osama horen, hij kan natuurlijk helemaal nergens heen zonder chauffeur, goed dat ze hem wat langer vasthouden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-08-2008 12:24 by Hexegot Profiel van Hexegot

VROUW KRIJGT CEL VOOR DOOD PARTNER DOOR SM

Uitgegeven: 8 augustus 2008 09:31
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2008 09:33


BRISBANE - Een 58-jarige vrouw van de Sunshine Coast in Australië moet naar de gevangenis voor haar aandeel in een sm-sessie die haar echtgenoot fataal werd.

Een rechter in Brisbane veroordeelde haar vrijdag tot drie jaar cel, waarvan twee jaar voorwaardelijk, aldus de Australische nieuwszender ABC.

Tape

In 2004 legde de vrouw haar man met een touw en een hondenketting vast aan een paal in hun patio en snoerde zijn mond dicht met tape. Daarna ging ze douchen. Toen ze terugkwam was het slachtoffer, Geoffrey Braunack (47), gestikt.

Volgens de vrouw was haar man geobsedeerd door bondage en smeekte hij erom vastgebonden te worden. De vrouw zou eerst hebben geweigerd omdat ze het idee niet zag zitten.


*splut*


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 08-08-2008 13:53 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Die man verdient wel een Darwin nominatie. Pwn3d.


Verrassend triviaal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen