|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: (SN) Wie legt me even uit waarom in Godesnaam de in dit bericht genoemde landen in de EU zitten? En ja, dat is een heuse vraag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Free trade benefits all. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ach, bekijk het van de zonnige kant, nu heb je geen last meer van enge Bulgaren of Roemeniërs met een eng gebit. |
|
ehmm... als er uitgelegd moet worden waarom bepaalde landen binnen de eu zitten den ik dat je het hele idee van een europese unie gewoon niet begrijpt. In dat geval kan je altijd nog in een lang gaan wonen dat geen lid is. Maar idd, minder mensen met enge gebitten, ik ben voor! |
|
quote:+1 @ gebitten, maar wat heeft de gemiddelde burger uit bijvoorbeeld de BeNeLux eraan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nou als je dan bijvoorbeeld naar metalcamp gaat of op skivakantie word je als je uit eten gaat in een restaurant niet onsmakelijk van die bruine gebitten. |
|
quote:LOL Naja, behalve dat van die gebitten. Ik weet niet wat Jan Modaal aan die nieuwbakken EU landen heeft. Kosten zijn duidelijk en bekend, maar de baten..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ook duidelijk en bekend. Het westen heeft ruimte nodig om te groeien, om de landbouw uit de breiden en nog meer van dat soort dingen. Op deze manier creeeren we op een goedkope manier ruimte. En er is nog wel meer, maar dat ga ik echt niet uiteen zetten. O, en voorlopig heeft jan modaal er niets aan, net als het onderwijs is het een investering in de toekomst. |
|
quote: misschien een beetje vreemde vraag, maar waarom zou jan modaal er iets aan moeten hebben? |
|
quote:Als jij geld ergens aan uitgeeft zou je het toch ook leuk vinden als je de vruchten ervan kan plukken? Wie anders moet er wat aan hebben? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak is een aanhanger van 'the common good' . quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-07-2008 14:37] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nogmaals, vrije handel. Op de lange termijn heeft Jan Modaal daar heel veel aan. Goedkopere producten enz, je weet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jan Modaal.. dat is toch jip&janneke taal uit de tijd dat er nog duidelijke klassengrenzen te waren tussen arbeider, notabelen en pastoor? Nieuws: Gans het raderwerk staat stil als u machtig hand het wil! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
24 Juli 2008 Kamer wil lagere benzineprijzen De Tweede Kamer wil dat het kabinet actie onderneemt tegen de hoge benzine- en dieselprijzen. De kale prijzen, de prijzen zonder accijns en btw, zijn in Nederland 8 cent per liter hoger dan gemiddeld in Europa. PvdA, VVD en SP denken dat dat komt door een gebrek aan concurrentie. Een veiling van pompstations langs de snelwegen heeft niet geleid tot lagere prijzen. De SP en de VVD vinden dat pompstations langs de snelwegen voorlopig niet naar de grote olieconcerns moeten gaan, maar moeten worden verpacht aan kleine ondernemers. De VVD wil dat het kabinet daar dit najaar al mee begint. Krijg toch godverdomme de tering met het goedpraten van die hoge brandstofprijs. Eerst toch nog een accijnsverhoging doorvoeren en vervolgens gaan lopen miepen dat de tankstations toch echt teveel winst maken. Stelletje hufters. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zal je nog zien ook dat er een of andere boerenlul in deze grap van het kabinet trapt.. iig niets aan je commentaar toe te voegen Marcel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik heb zelf bij een tankstation gewerkt en als je ziet hoe schandalig veel er al naar de overheid gaat is het niet gek dat de prijzen zo hoog zijn. Je moet minstens 2 miljoen liter in het jaar omzetten om het zinnig te houden, zeker als kleine ondernemer. Dus de overheid is goed gek als ze denken dat ze op die manier de prijzen omlaag te halen. Dus inderdaad een dikke plus 1. |
|
quote: ja maar ik ben geen jan modaal jij denk ik ook niet waarom zou jan modaal er dan beter van moeten worden? het is toch echt frederik boven-modaal of jan-julius dubbel modaal die er meer aan betalen en die mogen er dan ook gewoon beter van worden dan heb je de studenten die niets betalen en die mogen van mij ook wel voordeel hebben bij zoiets jan modaal is maar de middenmoot hoor. die is gemaakt om te betalen, niet om te genieten |
|
Jan modaal gezicht |
|
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/07/opgepast_daar_komt_jeanette.html#comments En wanneer komen rij-instructeurs eens positief in het nieuws? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk zodra er wat positiefs te melden is .... |
|
Rij-instructeurs zijn eigenlijk moslims: over beiden valt gewoonweg niks positiefs te melden. |
|
quote: en ze komen dagelijks in het nieuws signature |
|
quote: Hmmmmmmm, mischien tijd voor een "Rij-instructeur in het nieuws" topic? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |