![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Shit, het is niet grappig maar ik moest wel lachen. ![]() ![]() |
|
Te gek beroep, teller. ![]() |
|
daar heb je ook machientjes voor hoor! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oh ja, dat is wel handig. ![]() ![]() |
|
Ik zie dan ook zo'n kerel messteken uitdelen en zo'n boekhouder die ernaast rustig zit te vinken. "35.... 36....." ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
"De notarist heeft het aantal afgekeurd" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() |
|
quote:Dat zei ze vanmorgen nog toen ze onder de douche stapte. De schat. Anyway, mooi continent dat Afrika. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
We have a winner!!!! Meisje pleegt zelfmoord uit angst voor zwart gat Uitgegeven: 10 september 2008 18:18 Laatst gewijzigd: 10 september 2008 18:19 NEW DELHI - Een 16-jarig meisje uit India heeft woensdag zelfmoord gepleegd uit angst dat een oerknalexperiment in de grootste deeltjesversneller ter wereld de aarde zou vernietigen. Dat heeft haar vader laten weten. Het meisje maakte zich volgens haar vader de laatste dagen steeds meer zorgen over een mogelijke ondergang van de wereld. "We zeiden tegen haar dat ze zich geen zorgen moest maken, maar tevergeefs." Wetenschappers namen woensdag de Large Hadron Collider, een deeltjesversneller op de grens van Frankrijk en Zwitserland, in gebruik. Door het ontstaan van het heelal met de oerknal na te bootsen, willen de onderzoekers ontdekken hoe het universum in elkaar zit. Critici vrezen echter dat de proeven zwarte gaten veroorzaken en de aarde zullen verwoesten. nu.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Darwin zou trots zijn. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Volgens mij ben je sneller dood door een zwart gat dan door je eigen hand. Voel je vast niets van dus. [Dit bericht is gewijzigd door m00n op 10-09-2008 19:01] ![]() |
|
quote: Zou tijd worden. Boeiender ![]() |
|
quote: Damn, dus de hele maand chaos hier, vooral doordat ze het Rodetorenplein ook nog hebben afgesloten, wat niet in dit bericht vermeld is. Lekker handig om alles aan de westkant van het centrum nu over 1 weg te laten lopen.... ![]() Boeiender ![]() |
|
Hahaha, en dan dit bericht: quote: "door gewenning zal de filedruk afnemen" LOL, jahoor, als ik er aan gewent ben maak ik me niet zo druk in de file..... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: aargh wat een politiek correcte onzin een poppodium van zo'n omvang heb je zelden of nooit voor je eigen bevolking. het is gewoon belastinggeld verspillen aan iets dat ook door grolsch/pepsi gesponsord kan worden (als het enig belang heeft) ![]() |
|
Actievoerders Milieudefensie springen in Hofvijver Uitgegeven: 11 september 2008 09:40 DEN HAAG - Bijna dertig actievoerders van Milieudefensie zijn donderdag in de Haagse Hofvijver gesprongen om te laten zien dat ze het niet eens zijn met het klimaatbeleid van de regering. De actie vindt plaats gelijktijdig met de presentatie van de Milieubalans door het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) aan minister Gerda Verburg (Landbouw). "Wij weten al min of meer wat er in dat rapport staat. We vinden dat het planbureau veel te mild is geweest." Drie van de actievoerders dobberen in een zwemband en dragen maskers van premier Jan Peter Balkenende. De rest draagt grote letters die samen de tekst 'Klimaatwet nu' vormen. "Wij willen een consistent beleid ten aanzien van bescherming van het klimaat. Denk bijvoorbeeld aan een wet waarin de reductie van CO2-uitstoot wordt vastgelegd", zei een woordvoerster van Milieudefensie. .. wie wil er in Den Haag even voor me in ed hofvijver zeiken? ![]() |
|
arme vissen, heel het water warmt nu op door hun lichaamswarmte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Als die lui nou gewoon eens stoppen met ademen lijkt me dat al een aardige stap in de goede richting. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Of stoppen met hypes volgen en wat beter onderzoek doen naar dingen waar ze voor strijden, maargoed media, VN en overheden zijn zelf het meest schuldig geweest aan de hype. Milieudefesie vond ik een paar jaar geleden wel gave actie hebben met af en toe wat tegels uit de stoep halen en daar bomen in planten. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hahaha, wat een onzin. Als je weet hoe er hier in Zwolle omgegaan wordt met geld voor culturele onzin lul je wel anders. We hebben nu 2 theaters terwijl 1 al niet op eigen benen kon staan. Dat was pas verspilling, want nu hebben beide theaters het moeilijk. Duh! En als je vind dat alles gesponsord moet worden ben je helemaal een idioot, dan geld alleen het recht van de meeste pegels, wat zonde is voor de functie van een Hedon, namelijk een gevarieerd aanbod aan muziek bieden aan een grote regio en ook regionaal talent erbij betrekken. Boeiender ![]() |
|
quote: [nostalgie]Waar is Icequeen als je haar nodig hebt..?[/nostalgie] ![]() |
|
Zoe zie reskjoe! ![]() |
|
Zwerm bijen doodt drie Chinezen na verkeersongeluk Agressieve bijen hebben na een verkeersongeluk in China drie mensen doodgestoken. Een vrachtwagen geladen met bijenkorven botste op een landbouwvoertuig, waarna een zwerm bijen ontsnapte. Dat meldde de Chinese krant China Daily vandaag. Het ongeval gebeurde in de stad Changchun in de noordoostelijke provincie Jilin. Bergingswerkers hadden een flinke kluif aan het opruimen; ze moesten speciale pakken en maskers dragen om te voorkomen dat de duizenden boze bijen hen ook zouden prikken. haha tering dan ben je echt de lul. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |