|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, maar jij ook niet. Ik trok dan ook geen conclusie, wat jij wel deed. Dat is ook het enige waarop ik reageerde, lees maar eens terug. |
|
quote: ik denk dat je er eenvoudig van uit kan gaan dat het gewoon white trash was dat is opgestapt. om de een of andere reden zijn die altijd het meest ongelukkig met allochtonen... |
|
quote: Dan heb jij het betreffende stukje niet (goed) gelezen. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote:Geef me dan eens een goede verklaring voor het feit dat asielzoekerscentra altijd zo ver mogelijk van de woonplaatsen van onze beleidsbepalers geplaatst zijn? Naja, tenzij je de regering ook white trash wilt noemen. Dan geef ik je nog gelijk ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waar staat dat dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Door taal problemen en vergelijkingen met vluchteling kampen. Ik kan me geen Nederlander voorstellen met ervaring in vluchtelin kampen. Of ben jij die ene Nler. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: ik denk dat juist nederlanders er vandoor gaan vanwege taalproblemen. allochtonen hebben zich er al lang bij neergelegd dat nederlanders weigeren hun taal te spreken. en dan zijn het waarschijnlijk ook die verwende nederlanders die zeggen dat het zo wel een vluchtelingenkamp lijkt met al die tenten en al die buitenlanders |
|
quote: en als het allochtonen zijn die uit vluchtelingenkampen komen dan kan ik me ook voorstellen dat ze liever naar huis gaan. Vluchtelingenkampen zitten mensen nu eenmaal niet voor de lol. of wel? |
|
quote: Ik ken hier nergens een camping of wat dan ook dat op een vluchteling kamp lijkt (Oke mijn achter tuin mischien}. Wat hadden ze dan verwacht een tripje naar de bahama's. Je kunt ze ook een nekschot geven in mijn ogen zijn het gewoon ondankbare honden! Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: aansteller je kunt het ook gewoon negeren je hoeft niet overal een mening over te hebben |
|
quote: Je zegt het zelf al hou je mond dan en reageer niet! Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote:Wat... eeehm... ohja, jij had niet in vluchtelingenkampen gezeten. Laat maar. |
|
quote: Jij wel? vertel. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Willen alle domme sukkels dit ('deze' voor White Rider) topic alstublieft verlaten. Start maar een 'discussiëren over nieuws voor domme sukkels' topic. Alvast bedankt! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:2 gezinnen uit Armenie, 1 uit Kosovo en 2 Nederlandse gezinnen. De meerderheid was toch uit allochtonië. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hoe groot was elk gezin dan. He?! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:De beide Armeense gezinnen bestonden uit vader, moeder en 17 zoons en dochters. Het Kosovaarse gezin uit vader, moeder en 9 kinderen. De Nederlandse gezinnen uit moeder en 3 kinderen. Je weet toch, gewoon, de normale demografische verdeling. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Waar heb je dat gevonden? Ik geloof het wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Okee, ik snap het niet meer. quote: XXL, kom er maar in. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-07-2008 18:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En Zwollywood FTW: quote: MMayo, ben je op tijd weer terug voor de barbeque? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moet dat dan? |
|
quote: Haha, zat jij niet ook lekker op de bank steun te trekken? Hoezo, 'de hard werkende Nler'? |
|
quote: Ha Ha Ha werk jij eerst maar eens al die jaren wat ik heb gewerkt En Ha HA HA mijn baas betaald me noch steeds en daarbij steun trekken heb ik noch nooit gedaan en zal ik ook nooit doen voel ik me te trots voor. Zo nu jij weer randdebiel. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Maar van hard werken is geen sprake meer, he? Ik word er nogal chagrijnig van als ik een langharige niksnut die A. de hele dag shag rookt op de bank en B. bovendien niet kan spellen ('moskeen', 'buitelanders') de grootste onzin hoor verkondigen over buitenlanders en profiteurs. Goed, ik heb er een hekel aan als belastinggeld verkwanseld wordt aan kansloze aso's en ander tuig, maar mijn punt is dat jij geen reet snapt van de situatie van die mensen (wellicht zijn die ook wel door een bedrijfsongeval arbeidsongeschikt geraakt, weet jij veel), en dat je meteen aanneemt dat het om allochtonen gaat, en dat je daar meteen, inclusief spelfouten, over tekeer gaat. Beetje kansloos, vind je zelf ook niet? Veel succes met bankhangen in elk geval.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |