IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2008 10:33 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Klopt, maar jij ook niet. Ik trok dan ook geen conclusie, wat jij wel deed. Dat is ook het enige waarop ik reageerde, lees maar eens terug.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 10:46 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 10:33 schreef SQT het volgende:
Klopt, maar jij ook niet. Ik trok dan ook geen conclusie, wat jij wel deed. Dat is ook het enige waarop ik reageerde, lees maar eens terug.


Klopt, maar het waren wel allochtonen die jankend naar huis gingen.Daar trok ik mijn conclusie van.
Ik wil ze ook niet allemaal over 1 kam scheren, maar ik kan wel begrijpen dat mensen zich storen of kwaad maken als ze het stukje lezen zo als het hier vermeld staat.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-07-2008 10:48 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 juli 2008 10:31 schreef nomad het volgende:
Je kunt er ook nergens uithalen dat er (niet allochtoonse} gezinnen bij waren , of jij moet er meer vanaf weten dan dat gene wat er in dat stukje staat.


ik denk dat je er eenvoudig van uit kan gaan dat het gewoon white trash was dat is opgestapt.

om de een of andere reden zijn die altijd het meest ongelukkig met allochtonen...



nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 10:56 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 10:48 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik denk dat je er eenvoudig van uit kan gaan dat het gewoon white trash was dat is opgestapt.

om de een of andere reden zijn die altijd het meest ongelukkig met allochtonen...




Dan heb jij het betreffende stukje niet (goed) gelezen.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-07-2008 10:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juli 2008 10:48 schreef ##**Boemba**## het volgende:
om de een of andere reden zijn die altijd het meest ongelukkig met allochtonen...


Geef me dan eens een goede verklaring voor het feit dat asielzoekerscentra altijd zo ver mogelijk van de woonplaatsen van onze beleidsbepalers geplaatst zijn? Naja, tenzij je de regering ook white trash wilt noemen. Dan geef ik je nog gelijk ook.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2008 11:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2008 10:46 schreef nomad het volgende:
Klopt, maar het waren wel allochtonen die jankend naar huis gingen.

Waar staat dat dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 12:26 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 11:25 schreef ZelThoR het volgende:
Waar staat dat dan?

Door taal problemen en vergelijkingen met vluchteling kampen.
Ik kan me geen Nederlander voorstellen met ervaring in vluchtelin kampen.
Of ben jij die ene Nler.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-07-2008 12:38 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 juli 2008 12:26 schreef nomad het volgende:
Door taal problemen en vergelijkingen met vluchteling kampen.
Ik kan me geen Nederlander voorstellen met ervaring in vluchtelin kampen.
Of ben jij die ene Nler.



ik denk dat juist nederlanders er vandoor gaan vanwege taalproblemen. allochtonen hebben zich er al lang bij neergelegd dat nederlanders weigeren hun taal te spreken.

en dan zijn het waarschijnlijk ook die verwende nederlanders die zeggen dat het zo wel een vluchtelingenkamp lijkt met al die tenten en al die buitenlanders



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 22-07-2008 12:46 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 22 juli 2008 12:38 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik denk dat juist nederlanders er vandoor gaan vanwege taalproblemen. allochtonen hebben zich er al lang bij neergelegd dat nederlanders weigeren hun taal te spreken.

en dan zijn het waarschijnlijk ook die verwende nederlanders die zeggen dat het zo wel een vluchtelingenkamp lijkt met al die tenten en al die buitenlanders




en als het allochtonen zijn die uit vluchtelingenkampen komen dan kan ik me ook voorstellen dat ze liever naar huis gaan. Vluchtelingenkampen zitten mensen nu eenmaal niet voor de lol. of wel?


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 12:53 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 12:46 schreef Jolijn het volgende:
en als het allochtonen zijn die uit vluchtelingenkampen komen dan kan ik me ook voorstellen dat ze liever naar huis gaan. Vluchtelingenkampen zitten mensen nu eenmaal niet voor de lol. of wel?


Ik ken hier nergens een camping of wat dan ook dat op een vluchteling kamp lijkt (Oke mijn achter tuin mischien}.
Wat hadden ze dan verwacht een tripje naar de bahama's.
Je kunt ze ook een nekschot geven in mijn ogen zijn het gewoon ondankbare honden!


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-07-2008 12:57 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 juli 2008 12:53 schreef nomad het volgende:
Je kunt ze ook een nekschot geven in mijn ogen zijn het gewoon ondankbare honden!



aansteller

je kunt het ook gewoon negeren

je hoeft niet overal een mening over te hebben



nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 13:00 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 12:57 schreef ##**Boemba**## het volgende:
aansteller

je kunt het ook gewoon negeren

je hoeft niet overal een mening over te hebben




Je zegt het zelf al hou je mond dan en reageer niet!


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 22-07-2008 13:05 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 22 juli 2008 12:53 schreef nomad het volgende:
Ik ken hier nergens een camping of wat dan ook dat op een vluchteling kamp lijkt (Oke mijn achter tuin mischien}.
Wat hadden ze dan verwacht een tripje naar de bahama's.
Je kunt ze ook een nekschot geven in mijn ogen zijn het gewoon ondankbare honden!

Wat... eeehm... ohja, jij had niet in vluchtelingenkampen gezeten. Laat maar.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 13:10 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 13:05 schreef Jolijn het volgende:
Wat... eeehm... ohja, jij had niet in vluchtelingenkampen gezeten. Laat maar.

Jij wel? vertel.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-07-2008 13:22 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Willen alle domme sukkels dit ('deze' voor White Rider) topic alstublieft verlaten. Start maar een 'discussiëren over nieuws voor domme sukkels' topic. Alvast bedankt!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2008 14:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 juli 2008 11:25 schreef ZelThoR het volgende:
Waar staat dat dan?
2 gezinnen uit Armenie, 1 uit Kosovo en 2 Nederlandse gezinnen. De meerderheid was toch uit allochtonië.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2008 15:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hoe groot was elk gezin dan. He?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2008 16:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 juli 2008 15:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoe groot was elk gezin dan. He?!
De beide Armeense gezinnen bestonden uit vader, moeder en 17 zoons en dochters. Het Kosovaarse gezin uit vader, moeder en 9 kinderen. De Nederlandse gezinnen uit moeder en 3 kinderen.

Je weet toch, gewoon, de normale demografische verdeling.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2008 18:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2008 14:18 schreef Misanthrope het volgende:
2 gezinnen uit Armenie, 1 uit Kosovo en 2 Nederlandse gezinnen. De meerderheid was toch uit allochtonië.

Waar heb je dat gevonden?

Ik geloof het wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-07-2008 18:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Okee, ik snap het niet meer.

quote:
De tabaksplant wordt gebruikt om een medicijn tegen bepaalde vormen van kanker te maken. Deze ironische rol heeft de plant te danken aan onderzoekers van de universiteit van Stanford in Californië.

Antilichaampjes

Tabak kan volgens een studie van de National Academy of Sciences gebruikt worden om een vorm van de Ziekte van Hodgkin te behandelen. De plant wordt gebruikt om antilichaampjes te maken, die zich nestelen in zieke cellen. Het immuunsysteem van het lichaam reageert hier dan op door deze cellen te lokaliseren en te vernietigen.

'Ironisch'

"Het is een behoorlijk gave technologie, en het is ironisch dat je juist een behandeling voor kanker maakt met behulp van tabak. Dat sprak mij wel aan", aldus Ronald Levy, de leider van het project.

Proefdieren

Het principe waar het onderzoek op is gebaseerd is niet nieuw. Het is met variërend succes toegepast op proefdieren.


XXL, kom er maar in.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-07-2008 18:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-07-2008 19:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En Zwollywood FTW:

quote:
Een 26-jarige vrouw heeft dit weekend de vangrail genomen, in plaats van de snelweg. Getuigen zagen hoe ze op de A28 ter hoogte van Zwolle haar auto op het laagste punt de vangrail opstuurde en vervolgens zo'n 40 meter doorreed.

Drank of drugs

Waarschijnlijk was de vrouw onder invloed van drank of drugs. Ze maakte een gespannen indruk, en toen agenten haar wilden onderzoeken, begon ze om zich heen te schoppen en te slaan. De politie heeft haar daarom meegenomen naar het bureau.

De vrouw wordt vervolgd wegens rijden onder invloed. Haar rijbewijs is ingenomen.


MMayo, ben je op tijd weer terug voor de barbeque?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-07-2008 19:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 22 juli 2008 12:38 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik denk dat juist nederlanders er vandoor gaan vanwege taalproblemen. allochtonen hebben zich er al lang bij neergelegd dat nederlanders weigeren hun taal te spreken.


Moet dat dan?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-07-2008 19:15 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 21 juli 2008 14:40 schreef nomad het volgende:
De hard werkende Nler moet maar kijken hoe hij aan zijn geld komt om op vakantie te gaan,na alle rekeningen te hebben betaald.


Haha, zat jij niet ook lekker op de bank steun te trekken? Hoezo, 'de hard werkende Nler'?


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 19:35 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 19:15 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, zat jij niet ook lekker op de bank steun te trekken? Hoezo, 'de hard werkende Nler'?


Ha Ha Ha werk jij eerst maar eens al die jaren wat ik heb gewerkt En Ha HA HA mijn baas betaald me noch steeds en daarbij steun trekken heb ik noch nooit gedaan en zal ik ook nooit doen voel ik me te trots voor.
Zo nu jij weer randdebiel.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-07-2008 19:46 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Maar van hard werken is geen sprake meer, he?

Ik word er nogal chagrijnig van als ik een langharige niksnut die A. de hele dag shag rookt op de bank en B. bovendien niet kan spellen ('moskeen', 'buitelanders') de grootste onzin hoor verkondigen over buitenlanders en profiteurs.

Goed, ik heb er een hekel aan als belastinggeld verkwanseld wordt aan kansloze aso's en ander tuig, maar mijn punt is dat jij geen reet snapt van de situatie van die mensen (wellicht zijn die ook wel door een bedrijfsongeval arbeidsongeschikt geraakt, weet jij veel), en dat je meteen aanneemt dat het om allochtonen gaat, en dat je daar meteen, inclusief spelfouten, over tekeer gaat. Beetje kansloos, vind je zelf ook niet?

Veel succes met bankhangen in elk geval..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen