IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-07-2008 19:48 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 22 juli 2008 19:46 schreef nuclearwarfare het volgende:


verkwanseld







spelfout weggehaald...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-07-2008 19:50 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 22 juli 2008 19:48 schreef varanus het volgende:



Volgens mij is dat gewoon goede spelling, of doelde je daar niet op?

Dit en dat wordt verkwanseld.
Zus en zo verkwanselt dit en dat.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-07-2008 19:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 22 juli 2008 19:35 schreef nomad het volgende:
Zo nu jij weer randdebiel.



ik heb 2 woorden voor je;


internet.


Suck my piss


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-07-2008 19:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hmm, ik meende dat het met een t moest. Zal dan wel niet. Maakt verder ook niet uit hoor, was ook niet echt serieus bedoeld...


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-07-2008 19:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 22 juli 2008 19:52 schreef varanus het volgende:
Hmm, ik meende dat het met een t moest. Zal dan wel niet. Maakt verder ook niet uit hoor, was ook niet echt serieus bedoeld...


Huiskamernomad!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-07-2008 19:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Lief doen!

En toen was het weer een nieuwstopic. Trouwens, zoek eens op "flamecage".



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 20:03 by nomad Profiel van nomad

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 22-07-2008 20:19]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 20:07 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 19:57 schreef Greycloak het volgende:
Lief doen!

En toen was het weer een nieuwstopic. Trouwens, zoek eens op "flamecage".




Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2008 20:10 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 22-07-2008 20:19]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2008 20:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 juli 2008 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Waar heb je dat gevonden?

Ik geloof het wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd
GS natuurlijk!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 20:14 by nomad Profiel van nomad

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 22-07-2008 20:19]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2008 21:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2008 20:11 schreef Misanthrope het volgende:
GS natuurlijk!

Ja joh? Had het er niet zien staan destijds. Of was het op SN? Dat controleer ik wat minder strikt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2008 22:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Immuniteit voor Berlusconi

De Italiaanse Senaat heeft ingestemd met een omstreden wet die premier Silvio Berlusconi tijdens zijn ambtstermijn immuniteit geeft van strafvervolging. Dit heeft het nationale persbureau ANSA gemeld.

De Kamer van Afgevaardigden had de wet eerder al goedgekeurd. Behalve de premier krijgen de president en de voorzitters van Kamer en Senaat immuniteit. Berlusconi staat bekend voor zijn wetten "ad personam" die bedoeld zijn om hemzelf en zijn vrienden en familie voordelen te verschaffen.


Knakenland.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2008 13:23 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ik ben niet bepaald Berlusconi-fan, maar hij krijgt wel Napels vuilnis-vrij. En daar win je stemmen mee.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2008 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mja maar zoiets weegt imho niet op tegen zijn manier van werken die ik tegen het dictatoriale aan vind hikken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Het Openbaar Ministerie vervolgt bij bijna de helft van alle geweldsmisdrijven geen verdachten. Volgens het CBS bedroeg het aantal geseponeerde geweldsdelicten vorig jaar 41% van het totaal.

Sepots

Het statistisch bureau vermoedt dat het hoge aantal sepots komt doordat de hoeveelheid geweldsmisdrijven de afgelopen jaren is gestegen en dergelijke delicten moeilijk te bewijzen zijn. Met name het aantal lichtere gewelddadige incidenten, zoals eenvoudige mishandeling en bedreiging, is sterk toegenomen.

Het OM zegt in een reactie dat geweld de laatste jaren vaker wordt gesignaleerd, omdat politie en Justitie er meer aandacht aan besteden.

(SN)

Lekker weer. Beetje service kan er niet vanaf. Lekker flitsen en foutparkeerders op de bon gooien maak je je veel populairder mee. En je dan afvragen waarom je geen respect meer afdwingt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 13:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
In Voorschoten is gisteravond een bezopen rij-instructrice opgepakt. De 43-jarige vrouw werd voor de vijfde keer met een slok op gearresteerd. Haar rijbewijs is in beslag genomen, zo meldt De Telegraaf.

Juridisch

Een leerling van de vrouw zat achter het stuur, maar de instructrice wordt toch als "juridisch bestuurster" gezien. Op het bureau bleek dat de vrouw twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol had geconsumeerd.

Pesten

De vrouw is inmiddels platgebeld door media, zo meldt Het Leidsch Dagblad. "Ik ben een vrouw alleen, met kind. Morgen ga ik weer werken. Waarom pesten jullie mij zo?", aldus de instructrice. Een politiewoordvoerder beweert echter dat de arrestante niet de weg op mag, ook niet als instructrice, wegens het invorderen van haar rijbewijs.

(SN)

En van je collega's moet je het hebben.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-07-2008 13:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 juli 2008 13:33 schreef Greycloak het volgende:
Lekker weer. Beetje service kan er niet vanaf.

Dat weet je niet. Ga maar eerst uitzoeken in hoeverre dat verhaal van de toegenomen geweldsmisdrijven of meldingen daarvan klopt. Daarna wat de breakdown per zwaarte van de overtreding is en wat het oplossingspercentage per categorie is. Dan mag je nog gaan uitzoeken hoeveel tijd en moeite er in elke zaak gestoken wordt (dat het niet wordt opgelost betekent niet dat er niets gebeurd is) en of die zaken inderdaad zo onoplosbaar zijn.

En dan heb je eventueel het recht om te zeiken op de politie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nomad
Usericon van nomad
Posted 23-07-2008 13:38 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 23 juli 2008 13:36 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

En van je collega's moet je het hebben.




Kan me best voorstellen dat je aan de drank gaat.
Elke dag weer bille knijpen met die nieuwe kandidaten.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 13:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 juli 2008 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
Dat weet je niet. Ga maar eerst uitzoeken in hoeverre dat verhaal van de toegenomen geweldsmisdrijven of meldingen daarvan klopt. Daarna wat de breakdown per zwaarte van de overtreding is en wat het oplossingspercentage per categorie is. Dan mag je nog gaan uitzoeken hoeveel tijd en moeite er in elke zaak gestoken wordt (dat het niet wordt opgelost betekent niet dat er niets gebeurd is) en of die zaken inderdaad zo onoplosbaar zijn.

En dan heb je eventueel het recht om te zeiken op de politie
En als je iemand kent die er werkt en zelf ook zegt dat het best wel zaad is?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-07-2008 14:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 juli 2008 13:53 schreef Greycloak het volgende:
En als je iemand kent die er werkt en zelf ook zegt dat het best wel zaad is?

Dan had je dat moeten zeggen in plaats van random beginnen te zeiken. En dat is dan nog steeds maar de mening van één persoon.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 14:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 juli 2008 14:01 schreef ZelThoR het volgende:
Dan had je dat moeten zeggen in plaats van random beginnen te zeiken. En dat is dan nog steeds maar de mening van één persoon.
Tsja, ze werkt er nog steeds maar zegt dat meer collegae ervover klagen. Ik vind dit genoeg voor mijn beeldvorming eigenlijk. Inside info.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-07-2008 14:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 juli 2008 14:05 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, ze werkt er nog steeds maar zegt dat meer collegae ervover klagen. Ik vind dit genoeg voor mijn beeldvorming eigenlijk. Inside info.

Ohja, dat scheelt ook wel wat, maar het blijft de perceptie van één persoon. Die kan gekleurd worden daar allerlei andere invloeden, persoonlijke rancune of onvrede et cetera.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2008 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 juli 2008 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
Dat weet je niet. Ga maar eerst uitzoeken in hoeverre dat verhaal van de toegenomen geweldsmisdrijven of meldingen daarvan klopt. Daarna wat de breakdown per zwaarte van de overtreding is en wat het oplossingspercentage per categorie is. Dan mag je nog gaan uitzoeken hoeveel tijd en moeite er in elke zaak gestoken wordt (dat het niet wordt opgelost betekent niet dat er niets gebeurd is) en of die zaken inderdaad zo onoplosbaar zijn.

En dan heb je eventueel het recht om te zeiken op de politie
Als er geen waarheid achter zit zou het vast niet in het nieuws verschijnen lijkt me .. maar volgens mij was dit al een publiek geheim/

Daarnaast, Zelthor, jij bent ook maar 1 persoon, dus heb jij wel uitgezocht of de bron van grey betrouwbaar is? Zo ja, dan heb je pas recht om te zeiken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-07-2008 14:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 juli 2008 14:08 schreef Jenje het volgende:
Als er geen waarheid achter zit zou het vast niet in het nieuws verschijnen lijkt me .. maar volgens mij was dit al een publiek geheim/

Nou ja, het probleem van dit soort berichten is juist dat hetgeen gepresenteerd wordt niet direct hoeft te zijn wat er ook daadwerkelijk bekend is.

Als je naar de titel kijkt (zat er niet bij): "verdachten geweld vaak niet vervolgd". Daaraan zie je meteen dat het bericht met een bepaalde insteek begint die het niet waar kan maken. Wat er daadwerkelijk aan de hand is is dat er bij de (iets minder dan) de helft van de geweldsmisdrijven geen verdacht vervolgd wordt. Het lijkt misschien hetzelfde, maar dit is toch wel wat anders dat verdachten niet vervolgd worden.

Uit de titel blijkt dat er bij een misdrijf een verdachte is maar dat deze niet vervolgd wordt. In werkelijkheid is er misschien helemaal geen verdachte en wordt er daarom bij dat misdrijf geen verdachte vervolgd.

De pest van dit soort berichten is dus dat er vast iets waar is, maar dat dit verstop zit achter allemaal interpretatie, suggestiviteit en ambiguiteit. Daarom ook de oproep om de informatie zelf even uit te pluizen
quote:
Daarnaast, Zelthor, jij bent ook maar 1 persoon, dus heb jij wel uitgezocht of de bron van grey betrouwbaar is? Zo ja, dan heb je pas recht om te zeiken.

Grey is heel betrouwbaar Daarnaast had ik dat nieuwsbericht zelf al een paar keer voorbij zien komen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen