![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je trapt in de woorden van een spindokter, karni ![]() TON krijgt gewoon niet zoveel geld van donateurs, ondanks alle moeite die tante Rita doet om rijke mensen achter zich te krijgen. Als ze dat wel kreeg had ze echt niet op deze manier om steun gevraagd. Dat ze er dan een leuke draai (spin!) aan weet/weten te geven is knap. Maar goed, sinds het file-inspectie voertuig weten we natuurlijk allemeel dat Rita goed is in het verkopen van onzin. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wilders wil ouders veelplegers het land uit zetten Uitgegeven: 8 september 2008 16:47 Laatst gewijzigd: 8 september 2008 16:56 AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders wil de ouders van minderjarige allochtone veelplegers hard gaan aanpakken. Desnoods moet de hele familie het land uit. Dat stelt hij in een interview met NU.nl Wilders reageert met zijn plan op de bedreigingen van ambulancepersoneel in Amsterdam en een filmpje op Telegraaf.nl waarop zeer jonge allochtone jongens een jongen slaan als die zijn scooter niet wil afstaan. "De tijd van pappen en nathouden moet nu echt over zijn. We raken ons land kwijt aan dit tuig, waarvan sommigen nauwelijks twee kratten hoog zijn", aldus de PVV-fractievoorzitter. Ouders "Als deze kinderen steeds weer in de fout gaan moeten de ouders maar mee de cel in. Als dat nog niet genoeg is moet de hele familie maar het land worden uitgeknikkerd door hen te denaturaliseren of de verblijfsvergunning te ontnemen." Volgens Wilders volstaan minder rigide maatregelen als het terugdraaien van de kinderbijslag niet om de problemen met minderjarige allochtonen aan te pakken. Vorige week legde het ambulancepersoneel in Amsterdam tijdelijk het werk neer nadat een aantal van hen werd bedreigd door omstanders. -- Vind het niet eens zo'n gekke actie .. ![]() |
|
quote: Jack The Flipper? Bareuh... ![]() |
|
quote: dat filmpje is ook om jeukende handen van te krijgen... http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870838/__Marokkaanse_ukkies_terroriseren_Den_Haag__.html?p=4,1 ![]() |
|
Behoorlijk herkenbaar, gelukkig is het hier nu niet meer zo erg in deze buurt. edit: hmm eigenlijk tijd voor een knokploeg die je op kan bellen en die 1 voor 1 rechtvaardig de tering in slaat. Politie is wel schattig enzo maar die heb ik al zovaak zinloos toe zien kijken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-09-2008 18:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ik vind niet dat je als individu voor het handelen van anderen verantwoordelijk gehouden kan worden. Nu is het bij ouders en kinderen wel anders dan wanneer je het hebt over volwassenen onderling, maar toch is het wat zwart wit te stellen dat het perse door de ouders komt... Misschien spelen de oom en tante wel een grotere rol, of oma en opa, of de iman, of een neef of nicht.... Kun je de ouders beter financieel verantwoordelijk stellen, die zullen dan zelf wel hun geld bij de verantwoordelijk familie leden gaan verhalen. ![]() |
|
quote: wat nu als je van meerdere muziek stromingen houdt? Of binnen bepaalde muziekstromingen alleen van bepaalde bands of componisten? achterljk onderzoek. ![]() |
|
alsof je niet meerdere persoonlijke eigenschappen kan hebben? zelfs als ze tegenspreken. De media hebben het natuurlijk beetje kort door de bocht gedaan, maar dat mensen die naar klassiek en metal luisteren vaak minder extravert zijn is toch geen rare uitkomst van een onderzoek? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Het kost drie dagen maar dan heb je ook wat ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Jep, idd gewoon allemaal terug sturen .. ![]() |
|
quote: schade verhalen? Welke schade? Die brommer komt wel terug..of niet, whatever, daar gaat het helemaal niet om. Al dat gepraat over het hoe op te lossen houdt een keer op toch? Het alom geprezen poldermodel heeft zijn sporen nagelaten en nog steeds duurt het voort. Het heeft zijn positieve kanten gehad, maar ook zeker negatieve. "welk type straalager gaan we nu aanschaffen?", "hoe pakken we de probleemwijken aan..?", "wat gaan we doen met de Betuwelijn?", slechts drie van de vele open vraagstukken..veroorzaakt zijn door hetzelfde; besluiteloosheid..het oeverloos debatteren over god mag weten wat. Dit maakt de gewone Nederlander van de straat ook besluiteloos en 'slap'. Blijft een moeilijk proces, maar ik geloof er heilig in dat er wat stelliger opgetreden dient te worden. Door alle pertien. Het kan toch niet zo zijn dat alleen de PVV, Partij voor de dieren en de Pita voor Rita partij een duidelijke mening kunnen ventileren. De SP is ook al aan het verslappen... naja bedtijd ![]() ![]() ![]() |
|
Door alle pertien. Het kan toch niet zo zijn dat alleen de PVV, Partij voor de dieren en de Pita voor Rita partij een duidelijke mening kunnen ventileren Een duidelijke mening van ToN? ![]() ![]() |
|
quote: jij eist jip en janneke-taal! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee, natuurlijk niet..even door de regels heen lezen. ![]() |
|
quote: Als ze nou gewoon het verkrijgen van een verblijfsvergunning eens koppelen aan het hebben van een blanco strafblad. Zodra je een strafblad krijgt wordt automatisch je verblijfsverginning ingetrokken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: beetje domme fout... het gaat wilders om tweede- en derde-generatie allochtonen. weet je eigenlijk wel wat allochtonen, verblijfsvergunningen, nationaliteiten, asielzoekers, vluchtelingen, schengenverdrag etc. precies zijn? ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Opdonderen met dat tuig, mij boeit het totaal niet dat hun familie ook mee moet... Zwaai zwaai! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ik ben geen roker, maar dit is wel een geniale aktie!! ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: je kunt dan beter hun buren ook het land uitgooien, als straf dat ze niet beter opgelet hebben lijkt mij effectiever ![]() |
|
quote: Ik las het, ja. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: dat lijkt mij een door een website georganiseerde actie rokers hebben meestal niet zoveel fantasie ![]() |
|
quote: Als je nou geen punt hebt, zeg dan ook niets. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |