|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of tien homo's met een druiper aan de band in een glijmiddelfabriek signature |
|
quote: En voor je het weet heeft ze meer gist op haar poes dan in een gemiddeld belgisch bier zit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
inclusief de nóg grotere schuimkraag ter hoogte van venus en uterus signature |
|
quote: hehe ik zeg: 'verpleegkundigen zijn ontslagen' jij zegt eerst: dat staat er niet en daarna dat er mensen 'naast verpleegkundigen zijn ontslagen' je maakt het mij wel erg makkelijk twee managers, drie verpleegkundigen mooi toch? [edit] is trouwens vrij ernstig als een verpleegkundige (laat staan 3) wordt ontslagen. dan heb je het echt over ernstige wanprestatie dat die direc en dat lid van de raad worden verwijderd is logisch omdat ze het te lang verzwegen, maar je zou haast denken dat die drie moedwillig die mensen aan hun einde hebben geholpen... misschien werden zij ook depressief van het pand [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 23-09-2008 14:58] |
|
quote: Jij typt dat het volgens mij hun schuld niet is, dat heb ik nergens op die manier gepost. Nu jij weer.. |
|
quote: "Spooketers"? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Puberaal programma, dat 'Try Before You Die'. |
|
quote: ah ging het daar om? - ik zeg: misschien waren ze ongemotiveerd - jij zegt: het ligt aan de gebrekkige accomodatie en de overbelasting - ik zeg waarom een andere de schuld geven - jij zegt wederom: het ligt aan de gebrekkige accomodatie en de overbelasting - ik zeg dat de directie het met mij eens is, wat blijkt uit het ontslag van maarliefst drie medewerkers - jij zegt: het ligt aan de gebrekkige accomodatie en de overbelasting ik moet zeggen dat je het goed wist te verdoezelen maar dan kan ik gewoon noteren dat jij het met mij eens bent dat het in dit geval zeer waarschijnlijk lag aan een ernstig gebrek aan motivatie/slechte werkinstelling? |
|
quote: Het lezen van dat artikel maakt me in ieder geval weer blij dat ik geen tv kijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee. |
|
quote: maar het was wel hun schuld? |
|
quote: Je kent het vast niet, samenloop van omstandigheden.. combinatie van factoren. |
|
Pfffft of we houden gewoon op met onzinnig discussieren |
|
quote:maar waarom dan? |
|
quote: Ja stel je voor dat je daadwerkelijk een discussie voert op een forum ipv posten dat je nieuwe sokken hebt. Oh reminds me, nieuws.. morgen nieuwe sokken kopen, jiihaa! |
|
Omdat alle argumenten nu wel duidelijk zijn... Maar jij wilt natuurlijk weer voer voor bij je popcorn. |
|
quote:poepcorn huhuhuh ah nee man, mooi om een potje dom gelul te lezen. |
|
quote: Boemba zeurt om het zeuren en de reacties daarop, prima toch. Ik vind het wel vermakelijk. |
|
Een Zuid-Afrikaans stelletje dat het recht op en neer en een keer achterlangs in de slaapkamer beu was, besloot het over een andere boeg te gooien. Het paartje ging op weg naar naar de treinrails, om daar elkaars lusten te bevredigen. Hun kinky avontuurtje bleek gelijk hun laatste, zo is vandaag bekend geworden. De fatale vrijpartij vond dit weekend plaats in het mijnstadje Kinross in de noordoostelijke provincie Mpumalanga, bij een verlaten stationnetje. De machinist van de aanstormende goederentrein heeft nog getracht het stel te waarschuwen, zo heeft de politie laten weten, maar het mocht niet baten. "Ze gingen door met waar ze mee bezig waren", aldus de woordvoerder. Bij de enorme klap liet de man gelijk het leven. De vrouw overleed enige tijd later, in het ziekenhuis. |
|
dat nieuws is zooo van gisteren ... |
|
Een trein komt harder aan dan aids dus. |
|
Iig sneller ... |
|
quote: en dan is er geen schuldvraag? wees nou eens duidelijk wiens schuld was het? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |