IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-07-2008 14:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet in jouw posts, aap.


Bruce Banner


nomad
Usericon van nomad
Posted 21-07-2008 15:00 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 21 juli 2008 14:55 schreef Lainedil het volgende:
Niet in jouw posts, aap.


Heb het over het algemeen niet over mij : Ezel.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2008 15:00 by Argh Profiel van Argh

: DOLFIJNEN


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-07-2008 15:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl



Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2008 15:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2008 14:54 schreef nomad het volgende:
Waar vind jij tegenwoordig nog een beetje menselijkheid dan?


Mensen moeten dood


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-07-2008 16:05 by XXL Profiel van XXL

Ik voel me bedreigd.

BAN!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-07-2008 21:21 by XXL Profiel van XXL

Veendammer gijzelt en mishandelt dochter
Uitgegeven: 21 juli 2008 20:26
Laatst gewijzigd: 21 juli 2008 20:27

VEENDAM - Een vader heeft in Veendam zijn dochter van 14 jaar gegijzeld en zwaar mishandeld. Hij is maandag gearresteerd, maakte de Groningse politie bekend.

De 39-jarige Veendammer wordt ervan verdacht dat hij zijn dochter meerdere malen zwaar heeft mishandeld. Hoelang hij haar gijzelde en of hij dat met een wapen deed, is nog onduidelijk.

Buren

De dochter wist haar ouderlijk huis maandagmiddag te ontvluchten en bij de buren alarm te slaan. Toen een arrestatieteam van de politie de woning binnenviel, hield de vader voortdurend een peuter op schoot en gedroeg hij zich onberekenbaar en agressief.

Uiteindelijk kon hij ingerekend worden. Zijn dochter liet zich in het ziekenhuis behandelen aan haar verwondingen.
(c) ANP



Laat ik er nou zelf 1 hebben van 14 en ik kan me dus niets bij zo'n gast voorstellen.

Ik zeg: Nekschot.
Of nog beter: Stenigen ofzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2008 21:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dikke +1. Voor zoiets ab-so-luut.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 21-07-2008 21:29 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 21 juli 2008 14:40 schreef nomad het volgende:
En dan vind de regering het gek,dat er moskeen in brand worden gestoken of buitelanders op de pens geramd worden.
De hard werkende Nler moet maar kijken hoe hij aan zijn geld komt om op vakantie te gaan,na alle rekeningen te hebben betaald.

Brandende moskeen en rekeningen die betaald moeten worden? Ik mis volgens mij een paar stappen in je redenatie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2008 21:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 juli 2008 21:29 schreef Jolijn het volgende:
Brandende moskeen en rekeningen die betaald moeten worden? Ik mis volgens mij een paar stappen in je redenatie.
Naar buiten gerichte onvrede.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 21-07-2008 21:39 by Jolijn Profiel van Jolijn

Oh. Wie zijn onvrede?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2008 22:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 juli 2008 21:39 schreef Jolijn het volgende:
Oh. Wie zijn onvrede?
Degene die de m0skeeën in de hens wil steken lijkt me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nomad
Usericon van nomad
Posted 21-07-2008 22:45 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 21 juli 2008 21:39 schreef Jolijn het volgende:
Oh. Wie zijn onvrede?

De genen die wel hard voor hun centen werken en het financieel evengoed niet kunnen opbrengen om op vakantie te gaan.
Kunnen die mensen ergens aankloppen voor een welverdiende vakantie.
Nee ik dacht het niet en simpel weg omdat je je kleur niet mee hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door nomad op 21-07-2008 22:50]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-07-2008 23:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wees maar blij, want die vakantie zoog blijkbaar dik .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-07-2008 23:29 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 juli 2008 22:45 schreef nomad het volgende:
De genen die wel hard voor hun centen werken en het financieel evengoed niet kunnen opbrengen om op vakantie te gaan.
Kunnen die mensen ergens aankloppen voor een welverdiende vakantie.
Nee ik dacht het niet en simpel weg omdat je je kleur niet mee hebt.

Dat staat helemaal nergens. Ik gaat hier om een aantal arme gezinnen, waarvan er vijf eerder zij teruggekeerd. Het ging niet om vijf allochtone gezinnen of iets dergelijks. De gemeente heeft hier iets voor de allerarmsten gedaan, dat is in mijn optiek niet per se een slecht initiatief. Dat er dan lui zijn die de moeite en kosten blijkbaar niet waarderen, tja, dan ben je in mijn ogen ook een ondankbare hond, maar dat wil niet zeggen dat ook maar iets van wat je hier zegt ergens op slaat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-07-2008 0:08 by Mark Profiel van Mark

Wow zeg, ze hebben zowaar Radovan Karadzic eindelijk te pakken Onvoorstelbaar, hoe lang is die wel niet ondergedoken geweest nu? 10, 15 jaar?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 1:48 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 21 juli 2008 23:29 schreef SQT het volgende:
Dat staat helemaal nergens. Ik gaat hier om een aantal arme gezinnen, waarvan er vijf eerder zij teruggekeerd. Het ging niet om vijf allochtone gezinnen of iets dergelijks. De gemeente heeft hier iets voor de allerarmsten gedaan, dat is in mijn optiek niet per se een slecht initiatief. Dat er dan lui zijn die de moeite en kosten blijkbaar niet waarderen, tja, dan ben je in mijn ogen ook een ondankbare hond, maar dat wil niet zeggen dat ook maar iets van wat je hier zegt ergens op slaat.


"Maar door taalproblemen en de herinneringen aan vluchtelingenkampen bleek de vakantie geen succes".

Gaat hier blijkbaar dus niet over Nederlandse gezinnen.
Of is Overijssel in jouw ogen een vluchtelingen kamp.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-07-2008 9:06 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

Zwaargewond bij aanval neo-nazi's op zomerkamp
Buitenlands - door Redactie op 22-07-2008 @ 06:57
Bij een aanval door rechts-extremisten op een zomerkamp voor linkse jongeren in de Duitse deelstaat Hessen is een 13-jarig meisje zondag levensgevaarlijk gewond geraakt. Haar 23-jarige broer liep bij de aanval, door in het zwart geklede, gemaskerde personen, een aantal lichte verwondingen op.


Een 19-jarige rechts-extremist is in verband met de aanval in hechtenis genomen. Hij wordt er van beschuldigd de tent te zijn binnengedrongen waar de broer en zus sliepen en vervolgens op het meisje te hebben ingeslagen met een bierfles en een opvouwbare schop. De jongen zal poging tot doodslag ten laste worden gelegd. Het meisje verkeert inmiddels buiten levensgevaar. Zes anderen die naar aanleiding van de aanval werden opgepakt en verhoord zijn inmiddels weer vrij.

Het zomerkamp in Homberg was georganiseerd door de jeugdafdeling van de sociaaldemocratische partij Die Linke. Zaterdag demonstreerden bezoekers van het zomerkamp in het nabijgelegen Schwalmstadt tegen rechts geweld. Daarbij zou sprake zijn geweest van provocaties door rechts-extremisten, onder wie de 19-jarige verdachte. De jongen heeft de politie inmiddels verteld dat hij inderdaad sympathieën heeft voor extreem rechts gedachtegoed, maar dat hij geen lid is van de plaatselijke extreem rechtse beweging.

Die Linke heeft de aanval scherp veroordeeld. Een woordvoerder van de partij noemde de Hessische deelstaatpremier Ronald Koch 'indirect medeverantwoordelijk' voor het geweld. De christendemocraat Koch zou zich 'met demagogische argumenten uit het arsenaal van de koude oorlog' aan de rechterrand van het politieke spectrum hebben willen profileren. Volgens de 'uiterst geïrriteerde' christendemocraten is dat een 'plat en partijpolitiek' verwijt en bovendien verwerpelijk.



SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2008 9:25 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 juli 2008 1:48 schreef nomad het volgende:
"Maar door taalproblemen en de herinneringen aan vluchtelingenkampen bleek de vakantie geen succes".

Gaat hier blijkbaar dus niet over Nederlandse gezinnen.
Of is Overijssel in jouw ogen een vluchtelingen kamp.


Jahaa, dat zijn de gezinnen die het niet trokken, dat zijn niet alle gezinnen. Zoals ik al zei, dat is in mijn ogen ook zeer ondankbaar, daar zijn we het over eens, maar dat zijn slechts de gezinnen die teruggingen. Er staat niet hoeveel gezinnen wel dankbar gebruik hebben gemaak van het aanbod.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 9:55 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 9:25 schreef SQT het volgende:
Jahaa, dat zijn de gezinnen die het niet trokken, dat zijn niet alle gezinnen. Zoals ik al zei, dat is in mijn ogen ook zeer ondankbaar, daar zijn we het over eens, maar dat zijn slechts de gezinnen die teruggingen. Er staat niet hoeveel gezinnen wel dankbar gebruik hebben gemaak van het aanbod.


Oke ligt er net aan hoe je het leest,begrijpend lezen kregen we al op de basis school.
Aangezien de basis school zo'n beetje de hoogste opleiding is wat ik heb genoten kan dat wel eens mis gaan. ( en al heeeeeel lang geleden).
Te letterlik opgevat misschien laten we het er dan maar op houden dat we beiden een beetje gelijk hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door nomad op 22-07-2008 10:05]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2008 10:02 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat zei ik, ja.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 10:06 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 10:02 schreef SQT het volgende:
Dat zei ik, ja.


Ging effe mis.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-07-2008 10:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 juli 2008 10:06 schreef nomad het volgende:
Ging effe mis.

Ik was er al bang voor ja.

Het gaat mij erom dat niet alle allochtonen ondankbaar waren en dat hier niet alleen voor de allochtonen iets werd georganiseerd.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 10:27 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 22 juli 2008 10:17 schreef SQT het volgende:
Ik was er al bang voor ja.

Het gaat mij erom dat niet alle allochtonen ondankbaar waren en dat hier niet alleen voor de allochtonen iets werd georganiseerd.


Kan wel zo zijn , maar als je het bericht leest kun je er niet echt uithalen of het om 5 of meer gezinnen gaat.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


nomad
Usericon van nomad
Posted 22-07-2008 10:31 by nomad Profiel van nomad

Je kunt er ook nergens uithalen dat er (niet allochtoonse} gezinnen bij waren , of jij moet er meer vanaf weten dan dat gene wat er in dat stukje staat.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen