|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En wat ben jij een n00b als je gelooft dat een persvoorlichter zo'n tekst doormailt http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=270 Zenial |
|
whahahaha Suck my piss |
|
quote: Psies! En voor de rest ga ik er ook vanuit dat het weer zo'n zogenaamd "leuk" nieuwsbericht moet voorstellen. Ah, zie Zemial e.d... [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 09-09-2008 17:16] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ehm, is het niet het makkelijkst om zo'n blaadje onder de ruitewisser te steken? Klooien met plakband danwel ductape als je haast hebt... Ik ben er geen ster in. Bovendien, als het een schuin vak is (standaard voorin parkeren) kom je er ook zonder achterruit wel uit en wie in een recht vak niet met zijn neus naar de weg staat is gewoon een onwijze N00b waarvan omstanders blij mogen zijn dat betrokkene geen voertuig meer heeft. Klaawr. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-09-2008 19:23] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehehe, mooi wark ja! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
'Kleine problemen' bij opstarten deeltjesversneller Uitgegeven: 10 september 2008 09:51 Laatst gewijzigd: 10 september 2008 09:57 GENEVE - Bij het opstarten van een gigantische deeltjesversneller in het Zwitserse Genève zijn "kleine elektrische problemen'' ontstaan. Dat maakte de projectleider van de Large Hadron Collider (LHC) bekend. Volgens hem veroorzaken de problemen geen hinder voor het testen van de versneller. De LHC is een 27 kilometer lange ring die ongeveer honderd meter onder de grond ligt, op de grens van Frankrijk en Zwitserland. De bouw begon aan het begin van de jaren tachtig en heeft meer dan 6 miljard euro gekost. Oerknal Wetenschappers hopen met de experimenten inzicht krijgen in het heelal een fractie na de oerknal, 14 miljard jaar geleden. De onderzoekers testen de buis de komende dagen. Binnenkort moeten in de versneller protonen, een van de bouwstenen van atomen, met de snelheid van het licht op elkaar botsen. Daarbij komen allerlei elementen vrij die ook vrijkwamen toen het heelal ontstond. Ondergang Critici stellen dat het gevaarlijk is dit soort experimenten uit te voeren, omdat zwarte gaten zouden kunnen ontstaan. Die zouden kunnen leiden tot de ondergang van de wereld. ZWITSERLAND - Wetenschappers hebben woensdagochtend in Genève de grootste deeltjesversneller ter wereld aangezet. Met de zogeheten Large Hadron Collider (LHC) willen wetenschappers inzicht krijgen in het heelal een fractie na de oerknal, 14 miljard jaar geleden. De onderzoekers testen de 27 kilometer lange ronde buis de komende dagen. Binnenkort moeten in de versneller protonen, een van de bouwstenen van atomen, met de snelheid van het licht op elkaar botsen. Daarbij komen allerlei elementen vrij die ook vrijkwamen toen het heelal ontstond. Critici stellen dat het gevaarlijk is dit soort experimenten uit te voeren, omdat zwarte gaten zouden kunnen ontstaan. Die zouden kunnen leiden tot de ondergang van de wereld. van nu.nl Lekker vertrouwd dus, dat ding. |
|
2012 zeg ik tochhhh |
|
Nou, 2012 gok ik niet, ze gaan dat ding eind van het jaar op vol vermogen testen... |
|
En wat is daar dan het doel van, als er nu al zoveel risico's zijn en het kans maakt op een zogenaamd zwart gat, willen ze bij de volgende test..ach ik weet ook niet wat ik hierneer wil zetten, laat maar, wordt er geen wijs meer uit |
|
Ff offtopic, Heb jij toevallig nog wat leuke linkjes voor me? Je post opzich wel altijd coole dingen over ufo's en 2012 enzo, alleen ik vind sommige artikelen nul keer geloofwaardig, maar je hebt vast wel wat linkjes die ik kan waarderen, toch? |
|
quote: Jamaar die kan ik hier niet in het openbaar posten, anders krijg ik weer ALU hoedjes naar mn kop gesmeten Btw, die staan bij mn favoriten op mn dode pc..w8 ergens hier op het forum heb ik eens een deel links neergezet...> |
|
Asjeblaft, geen idee of alle links nog werken: quote: Maar ik hou me er niet meer actief mee bezig, ik zie wel in 2012. |
|
Dank je |
|
Haha, die achterlijke Rael en zijn zielige sekte :'). Er is zoveel fukking onzin op het internet, en helaas ook een heleboel zielige zieltjes die het geloven omdat zij zichzelf zo alleen voelen. Dan kan je beter wat, iets beter, gefundeerde boeken van E. von Daniken lezen. Leuke docu die zijn bestseller als basis gebruikt: http://video.google.nl/videoplay?docid=-673700190312197047 |
|
Howard Stern gooit maagd in de verkoop Uitgegeven: 9 september 2008 16:15 Laatst gewijzigd: 9 september 2008 18:06 AMSTERDAM - De Amerikaanse 'shock-jock' Howard Stern veilt in zijn radioshow de maagdelijkheid van een meisje. Dat meldt de Britse krant The Sun. De 22-jarige Natalie Dylan, een pseudoniem, wil met de opbrengst haar opleiding 'huwelijks- en familietherapie' betalen. De twee zijn aan elkaar geïntroduceerd door een bordeeleigenaar in Nevada, waar de zus van Dylan reeds werkt. Onderzoek Mocht er iemand twijfelen aan de maagdelijkheid van Natalie, dan is ze bereid om zich uitgebreid te laten onderzoeken. De winnaar van de omstreden veiling mag de prijs consummeren in het bordeel waar Dylans zus werkt Is dit uberhaupt legaal? Dit is toch gewoon een vorm van prostitutie? |
|
quote: Ja dat van Rael vind ik ook maar vreemd allemaal, lijkt idd erg op een sekte, Von Daniken doet het dan zeker beter. |
|
Von Daniken vind ik af en toe ook gruwlijk doorschietn, pak dan een schrijver als Hancock, die vind ik persoonlijk een stuk geloofwaardiger overkomen. |
|
quote: Ja inderdaad, hij schrijft ook vaak dingen naar zijn hand. Bijvoorbeeld dat Thor de oppergod is van het noordse Pantheon, en dat de bliksemstralen die tandenbreker en tandenknarser maken door op hun kiezen te knarsen (wat een geniale zin is dit, hehe) ontstaan door straalmotoren die hij op zijn voertuig had |
|
Ja, plus dat hij dingen of theorien maar gewoon voor waar aanneemt, zonder echt bewijs. Hancock heeft ook niet echt sluitende bewijzen, maar die rpesenteerd het al een stuk minder als de absolute waarheid. |
|
quote: 2012 was half mei. Men heeft eens een simpele correctie op de kalender los gelaten en het blijkt dat de datum die ze voor ogen hadden na correctie half mei 2008 was. Is dus voorbij, de meeste films die erop gebaseerd zijn waren kut. Ik ben eerder benieuwd of Stephen Hawkins de weddenschap wint. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hoe kan dat nou? Badkuipen zijn open aan de bovenkant. Dat zie je toch? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Waar is je plug? |
|
gone to a better, darker en warmer place .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |