IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-09-2008 20:10 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

10 jaar cel voor vermoorden overvaller

De 65-jarige Deventenaar W. B. die vorig jaar een man doodschoot die zijn huis binnendrong, is in hoger beroep door het gerechtshof in Leeuwarden veroordeeld wegens moord. De schutter moet tien jaar de gevangenis in. Dat meldt het gerechtshof van Leeuwarden.

Vorig jaar juni werd de man thuis verrast door drie bezoekers. Die belden aan, drongen het huis van de 65-jarige binnen en mishandelden hem. Toch wist het slachtoffer zijn slaapkamer te bereiken waar hij een vuurwapen had liggen.

Toen hij weer naar beneden kwam, zag hij een van de overvallers, de 34-jarige Aloysius Duchateau, in de tuin lopen. Daarop opende hij het vuur en trof Duchateau dodelijk. De Deventenaar werd in oktober door de rechtbank van Zwolle veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf wegens doodslag. Tegen deze straf ging hij in beroep, wat hem nu vier jaar extra kost.

Volgens de lokale media in Deventer wilde het slachtoffer geld zien voor een eerdere levering van hasj aan B.




Godverredomme, dit slaat nergens op. Als je iemand verkracht en vermoord krijg je hooguit 3 jaar met behoud van uitkering en als je jezelf verdedigd kan je 10 jaar de cel in.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-09-2008 20:17 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

gewoon doodvermoorden, ik breek je hoofd!


Suck my piss


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-09-2008 20:17 by Mark Profiel van Mark

Het is natuurlijk wel een verschil of het puur zelfverdediging is of bewuste moord. Hij had die gast ook in z'n been kunnen schieten of zo. Bovendien lijkt er hier ook enige sprake van een beetje eigen schuld, aangezien deze figuren blijkbaar niet willekeurig bij hem binnen zijn gevallen maar geld van hem tegoed hadden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 12-09-2008 20:18 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

ach
je moet gevoel voor nuances hebben
op mij komt het over als een rip deal in reverse

geen medelijden

[edit]
onderstaand bericht geeft het dus iets beter weer dan het bericht van kinderkrant fok


quote:
LEEUWARDEN - De 65-jarige W.B. uit Deventer, die vorig jaar juni de 34-jarige Aloysius Duchateau doodschoot, is door het Leeuwarder gerechtshof veroordeeld tot tien jaar cel.

Eerder veroordeelde de rechtbank in Zwolle de man tot zes jaar. De fors zwaardere straf is volgens het gerechtshof op zijn plaats omdat men bewezen acht dat B. Duchateau met voorbedachten rade heeft neergeschoten en dit kalm en bij het volle bewustzijn heeft gedaan.

Kort voor de schietpartij was Duchateau de woning van B. binnengedrongen. Hij wilde geld voor de levering van hasj aan B. Om zijn financiële eis kracht bij te zetten sloeg hij de verdachte eerst in elkaar en ging daarna in de woning op zoek naar geld. Toen hij niets vond en de woning aan de achterzijde wilde verlaten, pakte B. zijn pistool uit de slaapkamer en liep Duchateau achterna. Terwijl Duchateau gehurkt door de brandgang probeerde weg te komen, schoot B. vier keer op hem. Het slachtoffer stierf vrijwel ter plekke.



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 12-09-2008 20:22]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-09-2008 20:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Iemand kan doodbloeden van een schot in zijn been. Als je kiest voor het 'beroep' inbreker zijn dat de risico's van het 'vak'.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-09-2008 20:20 by Mark Profiel van Mark

Het was alleen niet echt een 'inbraak', het lijkt er meer op dat deze lieden verhaal kwamen halen omdat de bewonder een schuld bij hen had.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2008 20:21 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2008 20:18 schreef Leviathanica het volgende:
Iemand kan doodbloeden van een schot in zijn been. (...)


Dan zal je normaal gesproken in ieder geval geen moord met voorbedachte rade ten laste worden gelegd, wat je dus wel krijgt als je iemand 4 kogels door zijn lijer heen jaagt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-09-2008 20:22 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Als je iemand verkracht en vermoord krijg je hooguit 3 jaar met behoud van uitkering en als je jezelf verdedigd kan je 10 jaar de cel in.



Mmm dat is natuurlijk te gek voor woorden, heb je ook een overzicht van die gevallen?



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-09-2008 20:22 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

kijk dat maakt het al wat anders.











Maar ik zou heb alsnog doodvermoorden111


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2008 20:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Yuo kn0ws it.


Bruce Banner


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-09-2008 21:16 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Alt-X, wat een non argument. Als je een studie kiest, zoek je over het algemeen iets wat je leuk lijkt toch?
En ja, soms kom je er na die leuke studie dan achter dat er niet zoveel werk in is te vinden. Wat had je dan moeten doen? Een studie die je helemaal niet ligt of die je gewoonweg klote vindt, maar waar je wel gegarandeerd een baan mee krijgt?
Vind ik zelf toch van niet.
Mensen die een baan hebben die hen eigenlijk niet ligt zullen vaker zich ziek melden of hun werk niet goed doen. Daar heb je toch ook geen ene zak an?

En sowieso wordt je vanaf het begin gestimuleerd om iets te zoeken waar je interesses liggen. Met een beetje geluk en creativiteit zou ik heel goed een baan kunnen vinden aan het eind van dit college jaar, met heel veel pech ook niet (verzadigde markt enzo) Toch ben ik niet bepaald happy met die regeling, en gelieve zou ik er ook geen gebruik van maken.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2008 21:22 by Schaep Profiel van Schaep

Eh, het ging toch over mensen afslachten?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2008 21:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2008 21:16 schreef Mottighaerd het volgende:
Alt-X, wat een non argument. Als je een studie kiest, zoek je over het algemeen iets wat je leuk lijkt toch?
En ja, soms kom je er na die leuke studie dan achter dat er niet zoveel werk in is te vinden. Wat had je dan moeten doen? Een studie die je helemaal niet ligt of die je gewoonweg klote vindt, maar waar je wel gegarandeerd een baan mee krijgt?
Vind ik zelf toch van niet.
Mensen die een baan hebben die hen eigenlijk niet ligt zullen vaker zich ziek melden of hun werk niet goed doen. Daar heb je toch ook geen ene zak an?

En sowieso wordt je vanaf het begin gestimuleerd om iets te zoeken waar je interesses liggen. Met een beetje geluk en creativiteit zou ik heel goed een baan kunnen vinden aan het eind van dit college jaar, met heel veel pech ook niet (verzadigde markt enzo) Toch ben ik niet bepaald happy met die regeling, en gelieve zou ik er ook geen gebruik van maken.


Voor mij speelden er 2 dingen: Of ik het leuk vond èn of het enig perspectief bood.

Je moet natuurlijk niet iets gaan doen wat je helemaal niet leuk vind, maar je kunt natuurlijk wel een tussenweg nemen (wat minder leuk maar wel veel betere perspectieven). Kun je altijd nog part-time gaan werken en in deeltijd die studie gaan doen die je echt leuk vindt. Maar waarom zou de belastingbetaler daar aan mee moeten betalen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2008 21:27 by Schaep Profiel van Schaep

Juist, ik heb mijn studie ook gekozen met de belastingbetaler in het achterhoofd. XD


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 12-09-2008 22:34 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 12 september 2008 21:16 schreef Mottighaerd het volgende:
Alt-X, wat een non argument. Als je een studie kiest, zoek je over het algemeen iets wat je leuk lijkt toch?



nee
je moet een studie kiezen waar je in uit wil blinken

en na een jaartje moet je dan toch wel doorhebben of je al een beetje licht geeft

altijd maar dat 'leuk'...



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-09-2008 22:46 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een studie Vrijetijdsbesteding lijkt me wel leuk.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 23:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Doden en gewonden na ruzie over piemel


Een ruzie over de grootte van een penis liep eergisteravond in een café in de Zuid-Afrikaanse plaats Durban flink uit de hand. Twee groepen supporters waren een voetbalwedstrijd aan het volgen toen er van beide groepen één man naar het toilet ging.

Daar ontstond stennis over de omvang van hun pieleman. De ruzie escaleerde en er ontstond buiten een opstootje. Een groep supporters ging na het opstootje weer naar binnen. Een paar supporters die buiten bleven haalden echter vuurwapens uit hun wagen en begonnen te schieten op de mensen. Hierbij vielen drie doden en raakten twee mensen levensgevaarlijk gewond. Vijf personen, waaronder twee politieagenten, zijn gearresteerd.

Hihihihi...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-09-2008 23:59 by Lionheart Profiel van Lionheart

Anders sterven ze wel aan AIDS, next!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2008 0:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ok.

Naakte bergwandelaars beklimmen Zwitserse berg
Een golf naakte wandelaars overspoelt een berg in de Zwitserse Alpen. De politie kreeg de afgelopen dagen telefoontjes van bezorgde bewoners over de naturisten die poedelnaakt een berg in het kanton Appenzell-Innerrhoden beklommen. Vandaag werd zelfs een blootloper aangehouden.

De politie hoopt dat de naakte wandelaars zich spoedig weer gekleed op de berg zullen begeven. De temperatuur is volgens de agenten niet geschikt om bloot te wandelen. Wandelaars zouden onderkoeld kunnen raken, vreest de politie.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-09-2008 0:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

Niks mis mee toch, één zijn met de natuur?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2008 0:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Totdat ie eraf vriest.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-09-2008 9:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com


quote:

Politie pakt leden Orde der Transformanten op
vrijdag 12 september 2008 | 13:50 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 september 2008 | 20:48


HOEVEN - De Rotterdamse politie heeft vandaag bij een grootscheepse inval in woningen van de Orde der Transformanten op het Rasopark in Hoeven twee leden van deze sekte gearresteerd. Het gaat om mannen van 26 en 34 jaar. De politie verdenkt ze ervan betrokken te zijn geweest bij een schietpartij van een paar weken geleden in Rotterdam, waarbij een 56-jarige man uit die stad zwaar gewond raakte.



De man werd op klaarlichte dag op straat neergeschoten. Het zou gaan om een wraakactie voor het feit dat de Rotterdammer een van de mensen is die op het internet de Orde der Transformanten zwart maakt. Woordvoerders van de Transformanten hebben de beschuldigingen tot nu toe glashard ontkend, maar de politie beweert voldoende bewijsmateriaal te hebben voor de arrestatie van de twee mannen. Behalve in de woningen van de twee gearresteerde mannen deed de politie ook nog op tal van andere adressen in het Rasopark huiszoeking, alsmede in een bedrijfspand in het Zuid-Hollandse Capelle aan de IJssel, dat op naam staat van een bedrijfje dat aan de Orde der transformanten is gelieerd. In totaal werden tachtig politiemensen ingezet voor de arrestatie en huiszoekingen.

De woordvoerders van de Transformanten, die tot nu toe steeds zeer openhartig waren, wilden gisteren niet reageren. Een paar maanden geleden zocht de sekte zelf de publiciteit door bij de politie aangifte te doen van smaad en bedreiging door, volgens de woordvoerders van de Transformanten, 'jaloerse ex-en' waar van de neergeschoten Rotterdammer er een zou zijn.

De publiciteit keerde zich echter als een boemerang tegen de Transformanten. Inmiddels is de commune-achtige geloofsgemeenschap zelf doelwit van een onderzoek door de gemeente Halderberge en nu dus ook van politie en justitie. Burgemeester Osterloh van de gemeente Halderberge heeft gisteravond op een besloten bijeenkomst de bewoners van het Rasopark geïnformeerd over de politieactie.



Heeft Argus hier wat mee te maken?


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-09-2008 13:38 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 13 september 2008 0:05 schreef De Tegenpartij het volgende:
Totdat ie eraf vriest.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-09-2008 13:55 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 12 september 2008 23:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Doden en gewonden na ruzie over piemel


Een ruzie over de grootte van een penis liep eergisteravond in een café in de Zuid-Afrikaanse plaats Durban flink uit de hand. Twee groepen supporters waren een voetbalwedstrijd aan het volgen toen er van beide groepen één man naar het toilet ging.

Daar ontstond stennis over de omvang van hun pieleman. De ruzie escaleerde en er ontstond buiten een opstootje. Een groep supporters ging na het opstootje weer naar binnen. Een paar supporters die buiten bleven haalden echter vuurwapens uit hun wagen en begonnen te schieten op de mensen. Hierbij vielen drie doden en raakten twee mensen levensgevaarlijk gewond. Vijf personen, waaronder twee politieagenten, zijn gearresteerd.

Hihihihi...



Ik denk dat de schutter dus de kleinste had...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-09-2008 8:59 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 september 2008 23:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Doden en gewonden na ruzie over piemel


Een ruzie over de grootte van een penis liep eergisteravond in een café in de Zuid-Afrikaanse plaats Durban flink uit de hand. Twee groepen supporters waren een voetbalwedstrijd aan het volgen toen er van beide groepen één man naar het toilet ging.

Daar ontstond stennis over de omvang van hun pieleman. De ruzie escaleerde en er ontstond buiten een opstootje. Een groep supporters ging na het opstootje weer naar binnen. Een paar supporters die buiten bleven haalden echter vuurwapens uit hun wagen en begonnen te schieten op de mensen. Hierbij vielen drie doden en raakten twee mensen levensgevaarlijk gewond. Vijf personen, waaronder twee politieagenten, zijn gearresteerd.

Hihihihi...



Hm, Zuid-Afrika...

Ik denk dat de neger de blanke heeft uitgelachen om z'n kleine pikkie.


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen