|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gewoon doodvermoorden, ik breek je hoofd! Suck my piss |
|
Het is natuurlijk wel een verschil of het puur zelfverdediging is of bewuste moord. Hij had die gast ook in z'n been kunnen schieten of zo. Bovendien lijkt er hier ook enige sprake van een beetje eigen schuld, aangezien deze figuren blijkbaar niet willekeurig bij hem binnen zijn gevallen maar geld van hem tegoed hadden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ach je moet gevoel voor nuances hebben op mij komt het over als een rip deal in reverse geen medelijden [edit] onderstaand bericht geeft het dus iets beter weer dan het bericht van kinderkrant fok quote: [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 12-09-2008 20:22] |
|
Iemand kan doodbloeden van een schot in zijn been. Als je kiest voor het 'beroep' inbreker zijn dat de risico's van het 'vak'. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het was alleen niet echt een 'inbraak', het lijkt er meer op dat deze lieden verhaal kwamen halen omdat de bewonder een schuld bij hen had. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dan zal je normaal gesproken in ieder geval geen moord met voorbedachte rade ten laste worden gelegd, wat je dus wel krijgt als je iemand 4 kogels door zijn lijer heen jaagt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mmm dat is natuurlijk te gek voor woorden, heb je ook een overzicht van die gevallen? |
|
kijk dat maakt het al wat anders. Maar ik zou heb alsnog doodvermoorden111 Suck my piss |
|
Yuo kn0ws it. Bruce Banner |
|
Alt-X, wat een non argument. Als je een studie kiest, zoek je over het algemeen iets wat je leuk lijkt toch? En ja, soms kom je er na die leuke studie dan achter dat er niet zoveel werk in is te vinden. Wat had je dan moeten doen? Een studie die je helemaal niet ligt of die je gewoonweg klote vindt, maar waar je wel gegarandeerd een baan mee krijgt? Vind ik zelf toch van niet. Mensen die een baan hebben die hen eigenlijk niet ligt zullen vaker zich ziek melden of hun werk niet goed doen. Daar heb je toch ook geen ene zak an? En sowieso wordt je vanaf het begin gestimuleerd om iets te zoeken waar je interesses liggen. Met een beetje geluk en creativiteit zou ik heel goed een baan kunnen vinden aan het eind van dit college jaar, met heel veel pech ook niet (verzadigde markt enzo) Toch ben ik niet bepaald happy met die regeling, en gelieve zou ik er ook geen gebruik van maken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Eh, het ging toch over mensen afslachten? |
|
quote: Voor mij speelden er 2 dingen: Of ik het leuk vond èn of het enig perspectief bood. Je moet natuurlijk niet iets gaan doen wat je helemaal niet leuk vind, maar je kunt natuurlijk wel een tussenweg nemen (wat minder leuk maar wel veel betere perspectieven). Kun je altijd nog part-time gaan werken en in deeltijd die studie gaan doen die je echt leuk vindt. Maar waarom zou de belastingbetaler daar aan mee moeten betalen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Juist, ik heb mijn studie ook gekozen met de belastingbetaler in het achterhoofd. XD |
|
quote: nee je moet een studie kiezen waar je in uit wil blinken en na een jaartje moet je dan toch wel doorhebben of je al een beetje licht geeft altijd maar dat 'leuk'... |
|
Een studie Vrijetijdsbesteding lijkt me wel leuk. |
|
Doden en gewonden na ruzie over piemel Een ruzie over de grootte van een penis liep eergisteravond in een café in de Zuid-Afrikaanse plaats Durban flink uit de hand. Twee groepen supporters waren een voetbalwedstrijd aan het volgen toen er van beide groepen één man naar het toilet ging. Daar ontstond stennis over de omvang van hun pieleman. De ruzie escaleerde en er ontstond buiten een opstootje. Een groep supporters ging na het opstootje weer naar binnen. Een paar supporters die buiten bleven haalden echter vuurwapens uit hun wagen en begonnen te schieten op de mensen. Hierbij vielen drie doden en raakten twee mensen levensgevaarlijk gewond. Vijf personen, waaronder twee politieagenten, zijn gearresteerd. Hihihihi... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Anders sterven ze wel aan AIDS, next! |
|
Ok. Naakte bergwandelaars beklimmen Zwitserse berg Een golf naakte wandelaars overspoelt een berg in de Zwitserse Alpen. De politie kreeg de afgelopen dagen telefoontjes van bezorgde bewoners over de naturisten die poedelnaakt een berg in het kanton Appenzell-Innerrhoden beklommen. Vandaag werd zelfs een blootloper aangehouden. De politie hoopt dat de naakte wandelaars zich spoedig weer gekleed op de berg zullen begeven. De temperatuur is volgens de agenten niet geschikt om bloot te wandelen. Wandelaars zouden onderkoeld kunnen raken, vreest de politie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niks mis mee toch, één zijn met de natuur? |
|
Totdat ie eraf vriest. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heeft Argus hier wat mee te maken? Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Ik denk dat de schutter dus de kleinste had... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hm, Zuid-Afrika... Ik denk dat de neger de blanke heeft uitgelachen om z'n kleine pikkie. Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |