|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: of slechte werkinstelling... |
|
quote: Ja, dan ga je ook echt in de zorg werken. Helemaal in de psychiatrie. Meeste mensen in de zorg hebben een prima werkinstelling, men wil wel.. maar men kan niet door allerlei regeltjes, bezuinigingen, langdurige overbelasting door personeelstekort enzovoorts. Maar goed dat je goed kunt lezen en hebt opgemerkt dat er in het nieuwsbericht staat dat ook de ruimten niet meer voldoen oftewel onveilig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2008 10:39] |
|
quote: hmm de 'zorg' is eigenlijk een vergaarbak geworden voor meisjes die niet weten wat ze willen met hun leven tussen school en huwelijk. een beetje zoals rechten bij de jongens. maar jij bent vrij om het eenzijdig te bekijken hoor quote: ja, het is altijd iemand anders zijn schuld. quote: ze voldeden ooit dus wel... maar bedoeld wordt dat ze door nieuwe regeltjes niet meer voldoen en daar was je net nog op tegen en in alle eerlijkheid: wat valt er te verwaarlozen aan een separeer? :-) |
|
quote: De zorg in het algemeen ja, ben ik het wel mee eens. Maar de specifieke zorg zoals psychiatrie.. mwah.. daar moet je toch echt wel voor kiezen om er te kunnen werken. quote: Nee hoor, maar er zijn diverse factoren die je het in de zorg wel heel moeilijk maken je werk goed uit te kunnen voeren. Dat merk je wel als je in de zorg werkt. quote: Ik ben er op tegen? Maar mooi dat jij dat denkt te lezen. quote: Brandveiligheid is er zowieso eentje. Dan heb je nog de muur en grond bekleding die niet meer kan voldoen en de verlichting en de ventilatie. Genoeg ditjes en datjes naar mijn mening. |
|
Go Mmayoooooooo!! Ben het volledig met u eens!! |
|
Is Boemba nou nog niet klaar met zijn inhoudsloze post-spree? Wanneer ga je nou naar Amerika? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: gottogot flapdrol je denkt ook echt overal verstand van te hebben. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik denk dat bamboe stiekem rouwend in de mist is. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: de meneer is gestikt in een stukje brood... |
|
quote: Nee, want dan zou er wel in zijn post hebben gestaan hoe naar het in de separeer was nadat hij door zijn pa anaal was genomen in het theehuisje van het vondelpark. |
|
quote: lezen.. de andere had zelfmoord gepleegd Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Schijnbaar was er niet voldoende toezicht, overzicht in die situatie. Vervolgens onderzoek --> ruimten voldoen niet meer. Tadaa. |
|
quote: denken die doden hebben niks met het al of niet verwaarlozen van ruimtes te maken |
|
quote: gezien zijn gejammer op myspace met misty mourning vermoed ik dat misty een vette lul in zijn reet niet afslaat. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Als jij in een depressief slecht onderhouden kuthok wordt opgesloten wil jij de trekkracht van je schoenveters na verloop van tijd wel uittesten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Als ruimten niet voldoen, dan mankeert er vaak wat aan (ja, echt). Dan ga je denken, goh.. wat zou er aan kunnen mankeren? Nou, bijvoorbeeld.. dat de ruimten niet veilig meer zijn voor het doel (muren, verlichting, ventilatie enz). Dat kan dan zijn dat er niet genoeg overzicht is, de ruimten op andere manieren voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen enzovoorts. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2008 11:16] |
|
Schietpartij op Finse school Uitgegeven: 23 september 2008 10:56 Laatst gewijzigd: 23 september 2008 10:58 HELSINKI - Op een middelbare school in het West-Finse Kauhajoki is dinsdag een schietpartij geweest. Volgens de politie is de schutter nog niet gepakt en zijn er vermoedelijk gewonden gevallen, meldden Finse media. De politie evacueert de school die enkele honderden leerlingen telt. De schutter is volgens de media mogelijk een 20-jarige scholier. Op een school in Tuusula schoot vorig jaar november een 18-jarige leerling zes medeleerlingen en de directrice en verpleegster van de school dood. De schutter verwondde vervolgens zichzelf met zijn vuurwapen en overleed dezelfde dag nog in een ziekenhuis in Helsinki aan zijn verwondingen. |
|
quote: dat begrijp ik maar dat staat nog steeds niet in relatie tot die twee dooien je gooit het ook om er waren eerst klachten over de ruimtes en overbelasting en daarna waren er de dooien deze twee gevallen gaan puur en alleen om toezicht van de verzorgers jij zegt dat het de schuld is van 'het systeem' ik zeg dat het de schuld kan zijn van de verzorgers (waarvan er dus ook een aantal op non-actief zijn gesteld) jezus christus wat zijn jullie lichtgeraakt denk buiten de doos! |
|
quote: Ik zeg nergens dat het de schuld is van het systeem, jij denkt buiten de zinnen te kunnen lezen terwijl wat ik bedoel exact zo staat weergegeven. Niks meer en niks minder. Als jij niet kunt inzien dat personeel langdurig overbelasten, slechte ruimten in verband staat met het bieden van matige zorg.. sja.. dan is het een zinloze discussie. Daarbij is het personeel wat op non actief is gezet onder andere een bestuurslid en een directeur, dan kun je zeggen dat een deel van het probleem ook op organisatorisch vlak ligt en laat dat deel nou net een groot probleem zijn binnen de gezondheidszorg. Als je een groep moet draaien in je eentje, terwijl daar normaal 5 personeelsleden horen te staan.. vind je het dan heel apart dat men niet de zorg kan bieden die de patienten op dat moment nodig hebben? Ja, jij vast wel, met je doos denken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2008 11:31] |
|
quote: om eerlijk te zijn zie ik niet in wat er verkeerd is aan mijn samenvatting als je dan vervolgt met: quote: maar ja nuances liggen gevoelig ik geef als optie: ongemotiveerd. jij meent als feit te moeten geven: overbelast tja jij zal wel werken in de zorg en het is idd zinloos om er met jou over in discussie te gaan. maar gelukkig heeft de directie van de betreffende organisatie wel de verantwoordelijke verzorgers ontslagen, ook al was het volgens jou hun schuld niet quote: en jij wil nog steeds volhouden dat je niet boos bent op 'het systeem'? |
|
quote: Klopt ik werk in de zorg en in discussie gaan is inderdaad zinloos. Als jij het hebt over ongemotiveerd binnen de psychiatrie, geef ik je terug dat je geen idee hebt waar je het over hebt. quote: Ook dat staat er niet en lees je ergens in je hersenspinsels. Maar lees stukje tekst nogmaals en lees wie er naast verpleegkundigen ook zijn ontslagen.. dat zegt natuurlijk niks in jouw oogjes. quote: Yep. |
|
quote:Hehe in de wat zwaardere zorg hou je het sowieso niet lang uit dan, dan kom je toch echt wel sneller een ander baantje tegen. Dat de accomodatie alle schuld krijgt is natuurlijk bullshit, maar het is wel zo dat als je overbelast in een oud pand werkt ga je al snel incidenten accepteren. Waardoor je een slechte zorgcultuur krijgt. Dan is het vaak wel verstandig om alles te verplaatsen en te veranderen om die cultuur te veranderen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lees ik nou tussen de regels door dat de Pandora aanpak ( veel kids maken die later voor je kunnen zorgen) eigenlijk helemaal nog zo gek niet is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe op zorg vlak klopt dat zeker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |