|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt omdat je nu wel heel erg poep praat.(daarnaast heb ik nergens gezet dat het om pleurismoslims gaat!) |
|
'Kwaliteitsbiertje' voor 37 euro Uitgegeven: 16 juli 2008 06:48 Laatst gewijzigd: 16 juli 2008 06:52 MELBOURNE - Het grootste bierconcern van Australië denkt een gat in de markt gevonden te hebben. Het lanceert een nieuw biertje dat voor 37 euro per fles van 750 mililiter moet concurreren met kwaliteitswijnen. Volgens de brouwer is de prijs van het gerstenat gerechtvaardigd omdat de flessen 9,2 procent alcohol bevatten en meer dan tien jaar bewaard kunnen worden. Ook is de hop met de hand geplukt en "overziet de brouwer het hele proces". Er zijn maar vijfduizend flessen Crown Ambassador Reserve geproduceerd. "Ik vind het goedkoop", aldus de brouwer. Hij hoopt dat zijn nieuwe bier net zo aanslaat als Australische kwaliteitswijnen. Bring it on... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wat een onzin, nergens voor nodig die prijs. De kwaliteit van menig Duits, Nederlands en natuurlijk Belgisch bier doet sowieso niet onder voor dit Australische bier. Zij hebben echter deze prijzen niet nodig blijkbaar. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Och.. voor een flesje franse wijn knikkeren we ook zo 40 euro neer. Waarom niet voor bier waar "aandacht" aan besteed is. Alleen de vraag, zou dat biertje na 8 jaar beter smaken, of is de smaak wat weg geebt? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Waarom zou je hem acht jaar laten staan? |
|
quote: hoe weet jij dat nou? heb je t al geproefd? |
|
het kan best lekkerder zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik met meer dan 100 goedkope biertjes of 37 halve liters palm, minder plezier zal beleven dan dat ene biertje. Ik zou het denk alleen drinken als ik 37 euro aan bier moet opdrinken van 1 merk op 1 avond. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ach, de koning is to blame , samen met keikoppige walen signature |
|
Wie zou eigenlijk de koning krijgen als belgie splitst? is het meer een belg of meer een waloniees? Of houden jullie van het franse voorbeeld voor revoluties? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
WalloniË Daniel Allen Everett, een 33-jarige Amerikaan uit Clarkston in Michigan, heeft zich laten klissen op een via het internet gearrangeerde date met een 14-jarig meisje. Cynische bijkomstigheid: de man daagde op in een t-shirt met daarop de tekst 'World's greatest dad' ('s werelds beste papa). Gevangenis Er stond deze keer geen 14-jarige op hem te wachten, maar een taskforce van de zedenbrigade. Die was Everett al een poos aan het volgen nadat hij al eerder via het internet afspraakjes met minderjarigen opzette. De man werd opgepakt en binnenkort voorgeleid voor kindermisbruik en poging tot verkrachting. (mvl) signature |
|
Hij ziet er dan ook uit als een pedofiel. Wil je muilperen? |
|
'Nieuwe Barbie vuile slet' De nieuwste Barbie waarmee speelgoedgigant Mattel na de zomer op de markt komt, heeft de woede gewekt van de Amerikaanse conservatieve christelijke belangengroepering Christian Voice. De organisatie is ontstemd over de nieuwe outfit van Barbie die bestaat uit een zwarte leren vest, handschoenen, laarzen en visnet panty's. ''Pure vuiligheid. Barbie heeft er al altijd wat sletterig bijgelopen, maar nu gaan ze toch te ver. Een kinderpop in seksueel suggestieve kleding is onverantwoord'', aldus een woordvoerder van Christian Voice. Mattel zegt dat de nieuwe Barbie, Black Canary geheten, gebaseerd is op de heldin uit de gelijknamige stripverhalen van DC Comics die al in 1947 het licht zagen. |
|
Lijkt me eerder een niet onaardig setje voor Gaylord Ken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-07-2008 13:13] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-07-2008 13:15] Het is de lichtinval ;') |
|
nou vreselijk zeg. je moet toch wel erg verknipt zijn om daar "rare" dingen bij te denken.... wat moet die conservatieve religieuzen wel niet denken als ze de donald duck zien (geen onderbroek) of bert en ernie van sesamstraat (slapen samen in een kamer) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: (SN) Bah. Schaap hoort aan een ronddraaiend spit bij de Turk. Niet aan je eigen vleespen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
NIEUWS GREYCLOACK ZEGT IETS POSITIEFS OVER EEN MOSLIM! w00t w00t |
|
Hoeft niet he, kan ook een Christelijke Turk zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
in zijn wereld niet toch |
|
Oh nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Tering, is Gaycloak ziek ofzo? |
|
Hier maar posten dan: En terecht ---------------------------- Tattoo soms levensgevaarlijk vrijdag 18 juli 2008 | 07:52 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 18 juli 2008 | 07:55 Tekstgrootte UTRECHT - Mensen met een aangeboren hartafwijking moeten geen tatoeage of piercing laten zetten. Het kan 'desastreuze' gevolgen hebben als ze dit wel doen. Ze lopen een tweehonderd keer grotere kans op een ernstige infectie van het hart dan personen zonder een hartafwijking. Deze infectie, genaamd endocarditis, kan dodelijk zijn. Daarvoor waarschuwen de kindercardiologen M. Freund en G. van Iperen van het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht in het tijdschrift Medisch Contact. Nederland telt ongeveer 82.000 mensen met een aangeboren hartafwijking. In het binnen- en buitenland zijn volgens de artsen sinds 1992 meer dan twintig gevallen bekend van mensen die endocarditis opliepen, nadat ze een piercing hadden laten zetten. In meer dan de helft van de gevallen ging het om personen met een aangeboren hartafwijking. De oorzaak was een bacteriële infectie. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |