IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 9:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Aanslagen Irak
Jan Tromp

De aanslag zondag op het Rashid Hotel in Bagdad en de aanslagen die daar maandag op volgden, konden voor de Amerikaanse regering niet op een ongelukkiger moment komen. Juist zondag was een nieuwe ronde ingezet van goed-nieuwsverklaringen. President Bush stuurt sinds een aantal weken zijn mensen naar talkshows op zondag om het cynisme te weerspreken en te verkondigen dat het beter gaat in Irak, steeds beter.

Goed nieuws show verstoord

Zondag was de beurt aan minister Powell van Buitenlandse Zaken om voor CNN en NBC de vaste boodschap uit te dragen: de president heeft steeds gezegd dat het niet vanzelf zal gaan, het vergt volharding; in een beperkt gebied bestaan nog kleine haarden van verzet, maar we moeten ons daardoor niet van de wijs laten brengen: de grote meerderheid van de Iraakse bevolking is dankbaar bevrijd te zijn van een dictator.

De aanval zondag op het Rashid Hotel, symbool van de Amerikaanse aanwezigheid in Irak, was de tweede binnen een maand. De mortier sloeg in precies één verdieping lager dan waar onderminister van Defensie Wolfowitz verbleef. Die bracht een driedaags bezoek aan Irak, juist om te onderstrepen dat de toestand in het land inmiddels stabiel is.

Wolfowitz vanuit Bagdad: 'We zullen ons niet laten bang maken.' Bremer, de hoogste Amerikaanse burger in Irak, vanuit Washington: 'We hadden een slechte dag. Ik heb steeds gezegd: we zullen goede en slechte dagen hebben.'

Maandag deed denken aan 19 augustus, toen het VN-bureau in Bagdad goeddeels werd weggeblazen. Nu was het Rode Kruis aan de beurt. Opnieuw een onafhankelijke organisatie die onderdeel wordt gemaakt van de guerrilla-achtige strijd. Ook nu vielen er enkele tientallen doden.

President Bush suggereerde dat de aanslagen laatste stuiptrekkingen zijn: 'Hoe meer vooruitgang we boeken, hoe wanhopiger de moordenaars worden.' Hij deed een belofte die hij eerder uitsprak over het lot van Saddam en Bin Laden: 'We zullen deze mensen vinden en ervoor zorgen dat ze hun gerechte straf ondergaan.'

Zouden de aanslagplegers echt wanhopig zijn? Sinds eind vorige maand is het aantal aanvallen op de bezettingstroepen verdubbeld. Met relatief beperkte middelen wordt flinke chaos veroorzaakt en een diep gevoel van onmacht gecreëerd.

In een intern memo dat uitlekte, schreef minister van Defensie Rumsfeld op 16 oktober dat het 'hard en langdurig geploeter' zal worden voor de Amerikanen.

De Amerikanen zitten in een kat- en muisspel. Zij zijn de kat met wiens trots en kracht de spot wordt gedreven. De muis zal het spel nooit winnen, maar de vraag is of de kat dat genoegen wèl ten deel zal vallen.

Er gaan in de Verenigde Staten stemmen op om in de driehoek ten westen en noorden van Bagdad nog een keer flinke strijd te leveren, zeg maar de oorlog te heropenen, om het verzet uit te schakelen. Maar daarvoor is het te laat. Het zou tot een nieuwe scheuring leiden in de internationale gemeenschap. Het zou het vertrouwen van Irakezen in de Amerikaanse bereidheid de macht over te dragen, ondermijnen. Tegelijk is waar wat The New York Times maandag schreef, namelijk dat veel Irakezen in deze fase hun keuze moeten bepalen - rijke Iraakse handelaren of ze blijven of toch maar vertrekken, geëngageerde Irakezen of ze omwille van de toekomst van hun land een politieke functie moeten aanvaarden, of toch maar niet. 'Het onvermogen van het Amerikaanse leger om de veiligheid van een van zijn belangrijkste vertegenwoordigers (Wolfowitz) te verzekeren, moet voor hen een beangstigend teken zijn.'

Bron Volkskrant

Weer een lachwekkend stuk Amerikaanse satire.


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 10:35 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 8:59 schreef wladimir het volgende:
Dat deden de geliefde Romeinen en Grieken ook ooit eens, maar niets blijft voor eeuwig bestaan. Ook de overheersing van Amerika op basis van macht in de wereld niet.



Ik kan niet meer posten onder mijn eigen naam HEEL raar maar goed ik ben ENFORCER!

Wat een ongelofeljik belachelijke statements heb ik weer gelezen...alsof de US te vergelijken is met de Grieken en de Romijnen die heel Europa bezet hebben.....

Ach het heeft allemaal weinig zin er zitten hier een stel mesnen met een enorm bord voor hun kop die willen gewoon alleen maar kwaad zien en zijn absoluut niet voor rede vatbaar!

BUSH is niet de boosdoener noch Amerika...dat ze wat onpopulaire beslissingen hebben genoemen mag duidelijk zijn, maar we zijn wel van sadam af en dat was nu een echte potentaat!

Ik wordt zolangzamerhand misselijk avn alle Amerika haat die hier ten toon gespreid wiordt...dit veroorzaakt alleen maar zeer sterke contra reacties van mijn kant, ondat ik me er verschrikkelijk kwaad om maak...de meesten hier hebben geen flauw idee waartegen ze ageren!

ik was nooit en voostander van BUSH als leider, maar neem het nu toch voor hem op simpelweg omdat er teveel mist gepraat wordt hier!

Jullie hebben echt geen idee wat voor belangen er op het spel staan....reacties als "kutvolk die amerikanen" zjin ronduit niet serieus te nemen!

Hoe bedoel ja nazistisch....


Ik schaam me soms om nederlander te zijn wat een slap volk zijn we eigenlijk...




campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:35 schreef DETENTE het volgende:

Ik schaam me soms om nederlander te zijn wat een slap volk zijn we eigenlijk...





Verhuis dan.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 10:41 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

precies, rot dan op.
amerikanen zijn nou eenmaal oppervlakkig, weinig flexibel en vooral

wat een slap verhaal verder


Furious black death metal http://www.sammath.nl


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 10:43 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 10:38 schreef campske666 het volgende:
Verhuis dan.


stelletje nazistische zielepieten zijn jullie kijk dan wat jullie beweren raakt kant nog wal bovendien kennen jullie volgens mij geen ekele amerikaan want jullie beweringen berusten alleen op vooroordelen en zelfingenomen BS statements KLAAR laatste post!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 28-10-2003 10:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 28 oktober 2003 10:43 schreef DETENTE het volgende:
*bla* KLAAR laatste post!


Heel goed.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 10:45 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 28 oktober 2003 10:43 schreef DETENTE het volgende:
stelletje nazistische zielepieten zijn jullie kijk dan wat jullie beweren raakt kant nog wal bovendien kennen jullie volgens mij geen ekele amerikaan want jullie beweringen berusten alleen op vooroordelen en zelfingenomen BS statements KLAAR laatste post!


ha ha, nazistisch, wat een gelul, zoek even op wat dat betekent


Furious black death metal http://www.sammath.nl


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:43 schreef DETENTE het volgende:
stelletje nazistische zielepieten zijn jullie kijk dan wat jullie beweren raakt kant nog wal bovendien kennen jullie volgens mij geen ekele amerikaan want jullie beweringen berusten alleen op vooroordelen en zelfingenomen BS statements KLAAR laatste post!


Dit heeft niks te maken met het feit dat ik een Nazi ben !
Hoe dan ook, doe de groeten aan je Amerikaanse vrienden.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-10-2003 10:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:43 schreef DETENTE het volgende:
stelletje nazistische zielepieten zijn jullie kijk dan wat jullie beweren raakt kant nog wal bovendien kennen jullie volgens mij geen ekele amerikaan want jullie beweringen berusten alleen op vooroordelen en zelfingenomen BS statements KLAAR laatste post!


Oh jawel, een goede vriend van mij is half Amerikaans/Nederlands.
Hij moet er niet aan denken om in de VS te gaan wonen.

Tja, wat mij zo tegenstaat aan de Bush (dus niet de VS in 't algemeen) is dat zijn wil wet is. Naar de wensen van een ander land wordt niet geluisterd.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2003 10:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:48 schreef Chantalie het volgende:
Oh jawel, een goede vriend van mij is half Amerikaans/Nederlands.
Hij moet er niet aan denken om in de VS te gaan wonen.

Tja, wat mij zo tegenstaat aan de Bush (dus niet de VS in 't algemeen) is dat zijn wil wet is. Naar de wensen van een ander land wordt niet geluisterd.
Als dat zo was, dan was Noord-Korea, Iran, Syrie, Palestina enz. ondertussen Amerikaas gebied.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:48 schreef Chantalie het volgende:
...

Tja, wat mij zo tegenstaat aan de Bush (dus niet de VS in 't algemeen) ...



Wat mij zo tegenstaakt aan Amerika (en niet per sé bush), is hoe ze allemaal decadente hypes creeren, en er dan in slagen om ze over de rest van de "moderne" wereld te verspreiden en zo de hele westerse werled te ver-amerikaniseren.
Ze doen net alsof hun land een voorbeeld is van de ideal samenleving, terwijl het net een voorbeeld is van de crap die voorvloeit uit een multi-culturele kapitalistische strond-put.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 10:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 22:41 schreef Jebes het volgende:
Tuurlijk is Cuba geen paradijs, dat heeft een ambassadrice (ik hoop dat ik dit correct spel) ook gezegd toen ze in Nederland was. (was overigens reuze interessant toen ze van alles over Cuba vertelde) Maar goed, dat het niet zo best is een Cuba komt mede door een zeer onvriendelijke blokkade die de VS Cuba heeft opgelegd. En ondanks dat worden daar prachtige dingen gerealiseerd


Je vergeeft me hoop ik dat ik hartelijk heb moeten lachen om het bovenstaande.

Ze hebben prachtige dingen gerealiseerd?

Toen ik enkele jaren geleden met mijn ouders aldaar op vakantie was hebben we met name gemerkt dat ze enkel de volgende dingen gerealiseerd hebben:

1.bittere armoede
2.prostitutie die net zo wijdverspreid is daar als haringboeren in Nederland
3.een volledige gebreek aan producten in de winkels


Daarnaast weten we dat Fidel iedereen die niet met hem eens is in de bak flikkert of nog erger direct uit de weg ruimt. De toeristen zoals wij dat waren, kunnen verblijven in mooie hotels en vakantie centra. Je wordt rondgeleid door deskundige propaganda verspreiders die je alleen dat laten zien wat zij vinden dat je moet zien. Je moet wel goed je best doen om buiten de reguliere kanalen dit eiland te bezichtigen.

De VS heeft geen blokkade aan Cuba opgelegd. De VS heeft een eenzijdig handelsboycot afgekondigd. Dat weerhoudt andere landen niet om handel met ze te drijven. Het failliet van dit systeem blijkt vooral uit het feit dat tot aan de val van de Sovjet Unie, Cuba gigantisch gespekt was door de Soviets aangezien het in hun belang was om een puist op de kont van Amerika te kweken. Zelfs ondanks die investeringen is het hun niet gelukt om een levensbvatbare economie op te richten.

Oh en al die mensen die Fidel in Cuba toejuichen? Laat me GVD niet lachen, in Oost Europa juichten de mensen hun leiders ook toe, omdat het moest!

Cuba is gewoon een van de meest walgelijke uitwassen van de criminele ideologie gepropageerd door tuig als Marx, Engels, Stalin en Lenin om maar van de GROTE leiders Mao en Sung te zwijgen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 10:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Al die mensen die over Amerikanen als oppervlakkig e.d. praten ontlenen hun kennis hoogstwaarschijnlijk enkel aan de berichten op journaal en een verdwaalde aflevering van E.R. of een andere serie. Wat de neuk weten jullie van een gemiddelde amerikaan of zijn denkbeelden, wensen of hopen? Inderdaad niks. Dat soort uitspraken getuigen juist van oppervlakkigheid.

Als zij zou dom zijn als jullie beweren, hoe kan het dan dat zij een van de drijvende krachten in de wetenschap, kunst en cultuur in de wereld zijn? (ik bedoel uitdrukkelijk NIET hollywood, mainstream muziek industrie e.d.) Ik doel met name op beeldende kunsten en klassieke muziek bijvoorbeeld en literatuur (dus NIET Stephen King).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:57 schreef Chelman het volgende:

Als zij zou dom zijn als jullie beweren, hoe kan het dan dat zij een van de drijvende krachten in de wetenschap, kunst en cultuur in de wereld zijn? (ik bedoel uitdrukkelijk NIET hollywood, mainstream muziek industrie e.d.) Ik doel met name op beeldende kunsten en klassieke muziek bijvoorbeeld en literatuur (dus NIET Stephen King).


Als ze zo cultureel onderbouwd zijn, waarom komen hypes zoals siliconen-konten dan steevast van amerika ? Waarom is de criminalitiet in hun steden dan zo onhoudbaar ? Waarom weigeren ze dan iets aan het milieu te doen ? Waarom rijden ze in auto's die drie keer zo veel verbuiken als de auto's hier ? Waarom is er zo een groot drugs-probleem ?...


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 11:11 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 11:01 schreef campske666 het volgende:
Als ze zo cultureel onderbouwd zijn, waarom komen hypes zoals siliconen-konten dan steevast van amerika ? Waarom is de criminalitiet in hun steden dan zo onhoudbaar ? Waarom weigeren ze dan iets aan het milieu te doen ? Waarom rijden ze in auto's die drie keer zo veel verbuiken als de auto's hier ? Waarom is er zo een groot drugs-probleem ?...


VEGEEF ME TOCH NOG EEN POST, MAAR HEB JE WEL EENS EEN IQ TEST GEDAAN?

VOOR DE IGNORACE QUOTIENT ZAL JE IIG HEEL HOOG SCOREN!

Ik ben het met je eens over het mislukken van de multi culturele samenleveing maar daar hebben we hier net zo hard last van!

ach laat ook maar......


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:11 schreef DETENTE het volgende:
VEGEEF ME TOCH NOG EEN POST, MAAR HEB JE WEL EENS EEN IQ TEST GEDAAN?

VOOR DE IGNORACE QUOTIENT ZAL JE IIG HEEL HOOG SCOREN!

Ik ben het met je eens over het mislukken van de multi culturele samenleveing maar daar hebben we hier net zo hard last van!

ach laat ook maar......


IQ test: 132 (niet dat je daar iets mee te maken hebt, maar kom)
Van de multiculture samenleving heben we hier idd last, maar niet zo erg als daar.
En verder vind ik iemand voor dom uitschijten nu niet dadelijk een tegen-argument.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 11:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:01 schreef campske666 het volgende:
Als ze zo cultureel onderbouwd zijn, waarom komen hypes zoals siliconen-konten dan steevast van amerika ?



Dat heet de vrije markt. Iemand heeft iets bedacht en wil het aan de man brengen en soms lukt het. Daarnaast kan je volgens mij moeilijk een objectieve reden aandragen waarom bijvoorbeeld cosmetische chirurgie slecht is. De een vindt het fijn de ander niet, prima toch?

quote:

Waarom is de criminalitiet in hun steden dan zo onhoudbaar ?



Criminaliteit is daar hoog en er wordt wat aan gedaan. En als ze het doen dan doen ze het goed. In NYC is de criminaliteit nu op een niveau dat lager is dan dat in 1970. Daarnaast is de criminaliteit buiten de bekende grote steden niet hoger dan hier.

quote:

Waarom weigeren ze dan iets aan het milieu te doen ? Waarom rijden ze in auto's die drie keer zo veel verbuiken als de auto's hier ?



Doel je op het Kyoto protocol die zij niet willen ondertekenen? Tsja, Nederland heeft hem wel ondertekend maar uit onderzoek blijkt dat we de doelstellingen bij lange na niet halen. Waarom? Omdat het simpelweg niet haalbaar is.

Hun auto's verbruiken drie keer zoveel als hier? Bron? Bij mijn weten zijn de best verkopende auto's aldaar: Ford Focus (ja dezelfde als hier), Toyota Camry en idd een slurper Ford F150. Wist jij dat het Co2 uitstoot van auto's uberhaupt minder dan 5% van alle Co2 uitstoot vormt? Dus zo schadelijk zijn die auto's niet in tegenstelling tot wat de groene mafia beweert.

Daarnaast rijden ze in grote auto's omdat ze dat willen en niet onder dwang van de overheid belachelijke belastingen op auto's moeten betalen.

quote:

Waarom is er zo een groot drugs-probleem ?...



Dat weet ik niet, maar die is er wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 11:24 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 11:13 schreef campske666 het volgende:
IQ test: 132 (niet dat je daar iets mee te maken hebt, maar kom)
Van de multiculture samenleving heben we hier idd last, maar niet zo erg als daar.
En verder vind ik iemand voor dom uitschijten nu niet dadelijk een tegen-argument.




ga weg.....!


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:24 schreef DETENTE het volgende:
ga weg.....!


Nee hoor, ik vind het hier nog redelijk goed. Jij bent diegene die het hier vind zuigen, dus ga jij maar weg.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 11:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mannen, jullie hebben gewoon een meningsverschil. Gelukkig kunnen we hier nog ondanks vele tekortkomingen van onze staatsvormen nog wel meningsverschillen hebben. Dus ga elkaar niet afzeiken.

Aldus sprak de wijze man uit het Oosten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:17 schreef Chelman het volgende:
Dat heet de vrije markt. Iemand heeft iets bedacht en wil het aan de man brengen en soms lukt het. Daarnaast kan je volgens mij moeilijk een objectieve reden aandragen waarom bijvoorbeeld cosmetische chirurgie slecht is. De een vindt het fijn de ander niet, prima toch?


Vrije markt..kapitalisme...geld slaan uit alles en nog wat... t'is maar wat je positief noemt natuurlijk.
t is net die hele handel in oppervlakkige zooi die me zo tegensteekt, maar dat is weer de conservatieveling in mij die bovenkomt. En dat hoort natuurlijk niet in onze brave new world.

quote:
Op 28 oktober 2003 11:17 schreef Chelman het volgende:
Criminaliteit is daar hoog en er wordt wat aan gedaan. En als ze het doen dan doen ze het goed. In NYC is de criminaliteit nu op een niveau dat lager is dan dat in 1970. Daarnaast is de criminaliteit buiten de bekende grote steden niet hoger dan hier.

Ik had andere dingen gelezen, maar ik ga er me niet over uitspreken dan



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 11:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:32 schreef campske666 het volgende:

Ik had andere dingen gelezen, maar ik ga er me niet over uitspreken dan




http://www.disastercenter.com/crime/nycrime.htm


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 11:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:35 schreef DETENTE het volgende:
Ik kan niet meer posten onder mijn eigen naam HEEL raar maar goed ik ben ENFORCER!

Wat een ongelofeljik belachelijke statements heb ik weer gelezen...alsof de US te vergelijken is met de Grieken en de Romijnen die heel Europa bezet hebben.....

Jullie hebben echt geen idee wat voor belangen er op het spel staan....reacties als "kutvolk die amerikanen" zjin ronduit niet serieus te nemen!

Hoe bedoel ja nazistisch....


Ik schaam me soms om nederlander te zijn wat een slap volk zijn we eigenlijk...




Ik ben het eens dat reacties als "Kutvolk die Amerikanen" niet serieus te nemen zijn.

Maar mijn vergelijking is HELEMAAL NIET BELACHELIJK! Amerika ziet het Romeinse rijk als een groot voorbeeld van hun samenleving.
Democratie, meerdere volkeren, etc..

Je moet eens een spiegel voor jezelf neerzetten, want je zit zelf ook te generaliseren met bijvoorbeeld "Nederlanders, een slap volk".




campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:46 schreef wladimir het volgende:

Democratie



ha ha ha

Wat tegenwoordig voor democratie moet doorgaan (hier of in amerika) is een grap.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 11:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:48 schreef campske666 het volgende:
ha ha ha

Wat tegenwoordig voor democratie moet doorgaan (hier of in amerika) is een grap.
Democratie is een wijd begrip.
Zie democratie topic.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen