|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En waar baseer jij dit op? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Grappig dat bush eerst zij dat die binnen 10 jaar naar mars wou, en dat die nu zegt dat het voor 2030 moet gebeuren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mja ik vindt Bush wel ok... Hij Durft tenminste wat... Dat kan je van de meeste landen niet zeggen "Sehnsucht" |
|
Bush is geen land.. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Bijdehand "Sehnsucht" |
|
quote: By the way... Waarom heb je Judgement day bij je message staan? Toevallig fan van schwarzenegger zoals ik? "Sehnsucht" |
|
YEP!! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Nope, dat is de band waar ik gitaar in speel. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Cool,Beter! Heb bijna al zn films op dvd! En aantal posters "Sehnsucht" |
|
quote: Ow,Damnit,Kwas te snel Jammer dan... Maar moet vast wel goeie band zijn "Sehnsucht" |
|
quote: Jazeker!! CD bestellen? op naar www.judgementday.nl http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: *psst... je kan je post ook editen* |
|
quote: Ja weet ik,Maar dat is dan weer niet eerlijk En nee hoor geen cd, Kheb de mp3tjes al! Klinkt wel lekker! "Sehnsucht" |
|
DAMN http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Je hoeft je oorspronkelijke post toch niet weg te halen? quote: Dat vindt ie vast leuk om te horen |
|
quote: Ja.... Tis toch zo! Ik ga slapen! Mzzl! "Sehnsucht" |
|
quote: kankah whet juh |
|
quote: Je gaat me toch niet vertellen dat je werkelijk gelooft dat Amerika een democratie is he? Democratie noem ik een regering die meer stromingen als alleen conservatief rechts en progressief rechts representeert. Imho is Amerika geen democratie maar een kop of munt media-dictatuur. De ENIGE die überhaupt een kans maken zijn de democraten en republikeinen omdat zij de meeste rijke mensen achter zich hebben staan, probeer een partij op te richten in Amerika en je wordt vierkant uitgelachen... Het nederlandse systeem is verre van perfect, maar ik vind toch wel dat de wensen van de bevolking (de meeste groeperingen binnen de bevolking althans) representatie binnen de overheid hebben, en dit is een beter voorbeeld van democratie dan wat de Amerikanen claimen als de ware vorm... Het is het recht van de rijksten dat in Amerika de weegschaal doet bewegen en niet op welke manier het volk het best vertegenwoordigt kan worden... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Een democratie is een land waarin het mogelijk is om je eigen politieke activiteiten te ontplooien. Een democratie impliceert niet dat iedereen publieke steun MOET krijgen. Er zijn daar meer politieke partijen alleen vindt men ze niet interessant genoeg, prima toch? Dat 'rechts' daar de voortouw heeft geeft blijk dat die gasten daar simpelweg meer pragmatisch en realistisch ingesteld zijn waardoor lnks daar, gelukkig, geen poot aan de grond krijgt. Ook is het daar zo dat de politiek van de jaloezie daar niet echt succesvol is. quote: De DEMS en REPS zijn niet automatisch groot geworden. Het is een natuurlijk proces geweest waaruit ogenschijnlijk bleek dat de overige partijen niet voldoende interessant waren. quote: In Amerika hebben ze hetzelfde systeem als hier wat partijpolitiek betreft.... Alleen hebben ze toevallig twee partijen waar een groot percentage bevolking voor kiest. Dit is hier in principe ook heel goed mogelijk. quote: Het is een combinatie van het recht van de rijksten (lees: degenen die het meeste aan de welvaart bijdragen) en hoe het volk het best vertegenwoordigd kan worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Correct me if I'm wrong, maar is dat wel zo? Ik meen me te herinneren dat er gesjoemeld is met de stemmen, dat dat ook werd toegegeven, maar dat er niemand iets aan heeft gedaan? quote: Iedereen die veel geld heeft of bij elkaar kan krijgen. Ik heb niet de indruk dat iemand daar in het volgende decennium vanuit het "niets" zonder extravagante campagne echt iets gaat bereiken. Net als het "rags to riches" ideaal is het presidentsschap van de VS maar voor bijzonder weinig mensen haalbaar. Touché, pussycat! |
|
quote: Klopt....1 persoon per vier jaar namelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik bedoel natuurlijk niet dat er in de praktijk maar weinig mensen ooit die baan zullen krijgen, maar dat de meeste mensen er überhaupt geen kans op maken, ook al zijn ze nog zulke goede kandidaten. Touché, pussycat! |
|
was ook maar een bijdehande opmerking van mij. Maar we zullen er niet uitkomen denk ik. Ik zie weinig mis met het stelsel in de VS en jij wel. Ik kan me voorstellen dat het als linkse aanhanger moeilijk te begrijpen is dat er een land bestaat waar maar weinig mensen je ideeën delen waardoor er, gelukkig, weinig linkse stromingen bestaan. Ik vind het ook vaak moeilijk te begrijpen dat mensen op partijen als pvda of sp stemmen....tsja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Doh! quote: Hoeft ook niet persé, toch? quote: Nu ja, ik ken het natuurlijk niet van dichtbij, maar enkel van wat ik in het nieuws zie. Wat ik zie (en wat er ook bij verteld wordt) is dat je in ieder geval over een behoorlijke hoeveelheid geld moet beschikken, of de connecties moet hebben om afdoende gesponsord te worden. Blijkbaar wordt er door kiezers een enorme waarde gehecht aan indrukwekkende campagnes (er is zelfs een spel waarin je voor presidentskandidaat speelt; hoe heet het ook al weer... effe kwijt). In Nederland is dat natuurlijk ook zo, maar er zijn hier (denk/hoop ik) aanzienlijk minder hoge bedragen mee gemoeid. Als het systeem (in de praktijk) zo werkt, denk ik dat de meeste mensen automatisch worden uitgesloten van deelname. quote: Ik denk niet dat het zo werkt. Voor mij in ieder geval niet. Ik denk wel eens "hoe kan iemand nu in 's hemelsnaam een dergelijke mening hebben en verkondigen?" maar snap ook wel dat andere landen op een andere manier naar hun "werkwijze" (om het zo maar eens uit te drukken) zijn toegegroeid. Overigens interesseert het label dat ergens aanhangt mij niet. Ik zal ongetwijfeld overwegend "links zijn," maar in ijn wereldbeeld/overtuiging/idealen zitten ook vast centrum of rechtse elementen. Maar zoals ik al zei, daar maak ik me niet zo druk over. Touché, pussycat! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |