![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Zolang de moslims van Al Qaeda en Uber-christelijke Staten van Amerika elkaar afmaken en de rest van de atheistisch wereld met rust laten mogen ze van mijn part. In the end it'll be a lot calmer around here! ![]() |
|
Van mij mogen ze dat bagdad platgooien.. Tis saddams eigen schuld. NP:Motorhead - Bomber ![]() |
|
quote: Maar waarom mag de USA wel massa's aan vernietingswapens hebben en Irak niet? Omdat Saddam ze eerder gebruikt? Ik denk niet dat Irak net zoveel gif op de vijand kan loslaten als dat in Vietnam is gegooid bijv. En nog maar een land heeft de atoombom echt gegooid in een oorlogsactie. ![]() |
|
nu er waarschijnlijk wapeninspecties komen, aangezien de VN achter de nieuwste ontwerp-resolutie staat van de VS (hoe verassend), zullen de wapeninspecteurs wel zulke belachelijke eisen stellen bv het doorzoeken van Saddams slaapkamer dat er echt wel weer een einde aan komt en dat Bush toch zn oorlog krijgt dat is uiteindelijk toch zn doel Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes ![]() |
|
quote: Idd, en iedereen kent het verhaal van Noord-Korea ook wel denk ik, gestoorde generaal McArthur wou toen zo'n 16 bommen gooien, waaronder op Russische en Chinese steden. Nee, de echte gekken zitten in de Verenigde Staten van Bewusteloosheid. Gelukkig heeft de toenmalige president hem toen een eervol ontslag aangeboden. Cuba was ook op het nippertje trouwens. Nee, de meeste angst heb ik toch voor de Amerikanen. Wat niet wegneemt dat Hoessein ook een vuile hufter is natuurlijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Volledig waar, een van de meest vreselijk mensen die ooit geleefd heeft. Maar als de amerikanen alle vuile hufters in een regering weg willen bombarderen hebben ze het nog druk. ![]() ![]() |
|
quote: Amerika hufters wegbombarderen? Weet je hoeveel hufters ze in het zadel hebben geholpen op deze planeet? De Amerikanen hebben geen scrupules. Ze hebben Saddam openlijk gesteund in de Iran/Irak oorlog. Als ze ergens hun macht kunnen uitbreiden, helpen ze zonder blikken of blozen de grootste dictators aan de macht. Die jongens liggen echt niet wakker van een paar duizend doden hier en daar, voor marteling en onderdrukking kijken ze ook wel even de andere kant op. En zich maar als redders van de wereld profileren. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
We hebben het wel altijd over de amerikanen, maar ik geloof dus echt niet dat alle amerikanen nou zo blij zijn met de koers die hun regering vaart... Maar wie ze ook zijn, patriottistisch zijn ze allemaal "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Waarom tonen ze dat dan niet? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Het amerikaanse volk wordt domgehouden!! Een hoop Amerikanen (±80%) gelooft alles wat via CNN, ABC en NBC op het nieuws komt. Propaganda weet je wel.... CNN is bijvoorbeeld eigendom van General Electrics (en ze bouwen ook tanks en ander wapentuig...) Kijk anders 15 november 15:00 Ned 3 Tegenlicht (herh.) Hele goeie documantaire over de oplichterij van de multi-Billion dollar company's die hun eigen volk en de hele wereld belazeren om nog meer winst te maken. trouwens wie kende deze al? hoe bedoel je idioot... ![]() voor info over de documantaire: http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+9068417 [Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-11-2002 16:18] why would you listen to me? ![]() |
|
Ja, alleen idioten maken dat teken met hun vingers. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat begrijp ik, maar moeten we echt zoveel medelijden hebben met die arme slachtoffertjes van de propaganda? Het enige wat ze moeten doen, is hun ogen opentrekken, want in hun eigen land gaat het ook op alle vlakken mis. Hier is ook veel propaganda.. Jij hebt toch nog altijd het vermogen om na te denken? Bedankt voor de docu-tip, lijkt iig interessant. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Dat is precies waar die docu over gaat... hoe kan het dat het volk zelf niet in opstand komt? Enerzijds propaganda (Amerika doet het goed en is de almachtige wereldmacht.) Anderszijds worden mensen die "uit de school klappen" ontslagen of het zwijgen opgelegd. Het grote probleem zit hem voornamelijk in het feit dat er nog maar een handje vol onafhankelijke opinie bladen en zenders zijn, de rest is direct of indirect bezit van de multi-nationals. En die onafhankelijke zenders en bladen krijgen absoluut geen steun van de staat. why would you listen to me? ![]() |
|
Een tijdje geleden kwam er regelmatig een programma op de Nederlandse tv over iemand die machtsmisbruik van grote bedrijven belachelijk maakteen ook bijv. Jeph Bush aanpakte(die dan weer niet reageerde). Ik kan niet meer op de naam komen maar het was wel leuk. Het werd gepresenteerd door een dikke man met een bil en baard en een onafscheidelijk honkbalpetje. Wacht, er schiet me iets te binnen. Michael moore of zoiets was de naam. Kwam zijn programma maar weer. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() Weet je waar ik echt bang voor ben? Dat Bush strax nog een keer gekozen wordt ![]() ![]() |
|
quote: Maak je maar geen zorgen hoor OF dat gebeurt. Want hij wordt gewoon herkozen. ![]() |
|
quote: Ik ook. Ik heb eigenlijk liever jou als president (In de VS dan) ![]() ![]() |
|
hehehehehehe ![]() ![]() |
|
ik heb liever geen snaack als president... voor je het weet gooit ie atoombommen op mensen die een lekker frikandelletje naar binnen staan te werken. ![]() |
|
quote: Nou, wellicht op cHRISTELIJKE mensen die een frikandelletje naar binnen staan te werken ![]() ![]() |
|
![]() Ook van FOK! quote: Uhm.. dan zou ik ondertussen al 100 keer levenslang hebben gehad ![]() DOOD AAN BUSH!! De as van het kwaad loopt van de Mexicaanse grenst totaan de Canadese grens ![]() Vrije staat, my ass! Maar ja, ik vertel niets nieuws natuurlijk.. ![]() |
|
quote: WAT een geouwehoer! echt! hoe kom je erop! Ze gaan zoals in de golfoorlog gewoon geld over de balk flikkeren om die saddam weg te krijgen, neeeee het is allemaal een complot! Daaagg.. echt, ik vind het TE negatief voor woorden en waar baseer je dit eigenlijk op!? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ze tonen het wel... ik ken genoeg amerikanen die een hekel aan bush hebben, maar die mensen hoor je niet in de media, het is bush voor en al qaida angst na daar. De amerikanen worden platgebombardeerd met propaganda en de enige uitweg die ze hebben is het internet, (had trouwens laatst in de krant gelezen dat de FBI binnen tien jaar het volledige wereldwijde internet verkeer wil gaan "controleren op terroristische plannen", dat ze dit uberhaupt lukt zou al een wonder zijn, maar als het kon... zijn we allemaal de zak, want dan begint de goeie censuur pas echt) Dat bericht over die burning bush... klinkt wel erg ongeloofwaardig trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-12-2002 17:25] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |