IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 14:47 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

het is allemaal gevolg van een joodse samenzwering, chelman is hun spion in nederland


Furious black death metal http://www.sammath.nl


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:47 schreef verwoesting het volgende:
het is allemaal gevolg van een joodse samenzwering, chelman is hun spion in nederland


Mein kampf weer uit het rek gehaald blijkbaar ...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 28-10-2003 14:51 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Kent iemand Ann Coulter, de tegenpool van Michael Moore? Er zijn wat columns van haar te lezen op http://www.anncoulter.org/columns.html
Zo hoeven de niet-anti-Bush-mensen zich niet eenzaam te voelen.

quote:
uit Humo: In haar eerste column na de aanslagen van 11 september, in het radicaal-rechtse opinieblad National Review, schreef ze: "We weten wie de moordlustige maniakken zijn: degenen die nu staan te dansen en te juichen. We should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity.




Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 14:54 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl



cultuur verschil bij amerikanen onderling groter dan nederland en portugal, hoe komt ie erop

now playing, MASTER, america the pitiful, paul speckman for president


Furious black death metal http://www.sammath.nl


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

"Convert them to christianity" !!!????

Welkom in 1238 !!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 14:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ann Coulter heerscht(meestal).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 14:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:54 schreef verwoesting het volgende:


cultuur verschil bij amerikanen onderling groter dan nederland en portugal, hoe komt ie erop


Ik kom erop omdat ik het zelf heb ondervonden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 15:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:47 schreef verwoesting het volgende:
het is allemaal gevolg van een joodse samenzwering, chelman is hun spion in nederland


Ja en als onderdeel van onze wereldheeschappijplan gaan we op een volstrekt niets toe doende forum discussies met links radicalen voeren. Dat brengt ons dichterbij Zion.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2003 15:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:25 schreef Chelman het volgende:
Ja er staat veel grootkapitaal achter Bush, ja het is niet altijd even goed dat het zo gaat. Maar.... het is in tegenstelling tot veel landen geen verborgen steun, het is aan iedereen bekend. Het is bovendien mogelijk om na 4 jaar de president weg te stemmen in tegenstelling tot veel van de 'paradijzen' die sommigen van jullie als lichtend voorbeeld in de wereld zien.



maar het beleid van bush is toch overduidlijk? Of laat het nieuws een deel niet zien? geef me maar bronnen, liefst in de VS zelf en dan ga die ik streng bijhouden. maar geaseerd op wat ik bij kan houden heb ik Michael Moore niet nodig om een beeld te vormen. Die onderstreept alleen maar wat je weet en geeft mogelijk extra kennis.
Maar geef me aub een titel van pro-bush boek/web-site en ik beloof het je dat ik het lees. en wie vind communistische heilstaten het ideale hier? namen aub.

overigens hoop ik dat bush wordt weggestemd en dat ralph nader de volgende president wordt(maar de kans is net zo groot dat ik dictaotr van nedeland wordt vrees ik)


spacebeer
Usericon van spacebeer
Posted 28-10-2003 18:03 by spacebeer Wijzig reactieProfiel van spacebeerQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Ach Bush is straks weer weg, geloof me, in tegenstelling tot andere landen is USA nog redeljik democratisch en ik geloof niet dat ie herkozen wordt!

Ik mag het dan wel een beetje voor hem opnemen, alhoewel niet perse voor hem maar voor de USA....

Maar dat betekent nog niet dat ik alles met hem eens ben, hier zit ook wel eens een regering waar je je echt niet mee kan verzoenen (alhoewel het bitter weinig uitmaakt of er nu een linkse of rechtse regering is dat is wel gebleken in mijn 25 levensjaren!) maar na 4 jaar nokken ze er weer mee...

Ik denk dat de volgende president van de USA misschien precies dezelfde adviseurs heeft en dus hetzelfde beleid voert, zoveel invloed heeft die Bush echt niet..

Inderdaad hou die Chinezen maar in de gaten dat wordt ook een grootmacht....en misschien veel "gevaarlijker" dan de USA...




wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 19:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:38 schreef campske666 het volgende:
En dit topic gat net zo hard over Scandinavie...als over China.
Dus, je opmerking slaat nergens op.
Lees beter Campske. China is met het hedendaagse Amerika te vergelijken, omdat het de superpower in de toekomst wordt.
Zoals Misantrophe zei!

Scandinavië niet..




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 20:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 19:17 schreef wladimir het volgende:
Lees beter Campske. China is met het hedendaagse Amerika te vergelijken, omdat het de superpower in de toekomst wordt.
Zoals Misantrophe zei!

Scandinavië niet..





Dus die geruchten dat ik hoorde over kernmacht Noorwegen zijn niet waar?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2003 22:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 28 oktober 2003 13:59 schreef DETENTE het volgende:
Als je me beter zou kennen zou je weten dat ik zeker geen hypocriet ben, maar hooguit verder kijk dan mijn neus lang is...misschien wat meer nadenk dan veel mensen, hierbij doel ik niet op jou!

ik erger me dood aan belachelijke ongegronde statements die hier in het rond vliegen....waar moet je beginnen als 25 mensen hier alles en iedereen wat met de US te maken heeft met de grond gelijk maken zonder redenen te gevens als "alle amerikanen zijn decadent", "alle amerikanen zijn " , "Amerikanen zijn een kutvolk"........ben je het met me eens dat dat totale bullshit is!

Maar goed zoals ik verwacht had werd ik geljik gigantisch geflamed door mesne die het niet met me eens waren en misschien niet zo goed wisten hoe zich met argumenten te verdedigen, ook niet op jou gericht!

Op een gegeven moment raak j emotioneel betrokken bij zo'n discussie en ga ja je sterker uitdrukken wat weer leid tot nog sterklere reacties....ik heb niet het gevoel dat ik echt over de schreef gegaan en...al had ik me hier en daar wat voorzichtiger moeten uitdrukken, maar dat geldt voor anderen zeker ook!



Okay, begrepen, ik laat het rusten

Dankjewel voor een goed onderbouwde post (dit was niet sarcastisch bedoeld)



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-10-2003 22:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 20:45 schreef Chelman het volgende:
Dus die geruchten dat ik hoorde over kernmacht Noorwegen zijn niet waar?

Nee, Noorwegen gaat met z'n 4,5 miljoen inwoners ff de wereld veroveren


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2003 19:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com


En ondertussen...

US develops lethal new viruses

Exclusive from New Scientist Print Edition. Subscribe and get 4 free issues.

A scientist funded by the US government has deliberately created an extremely deadly form of mousepox, a relative of the smallpox virus, through genetic engineering.

The new virus kills all mice even if they have been given antiviral drugs as well as a vaccine that would normally protect them.

The work has not stopped there. The cowpox virus, which infects a range of animals including humans, has been genetically altered in a similar way.

The new virus, which is about to be tested on animals, should be lethal only to mice, Mark Buller of the University of St Louis told New Scientist. He says his work is necessary to explore what bioterrorists might do.

But the research brings closer the prospect of pox viruses that cause only mild infections in humans being turned into diseases lethal even to people who have been vaccinated.

And vaccines are currently our main defence against smallpox and its relatives, such as the monkeypox that reached the US this year. Some researchers think the latest research is risky and unnecessary.

"I have great concern about doing this in a pox virus that can cross species," said Ian Ramshaw of the Australian National University in Canberra on being told of Buller's work.

Ramshaw was a member of the team that accidentally discovered how to make mousepox more deadly (New Scientist, 13 January 2001). But the modified mousepox his team created was not as deadly as Buller's.


No rebound

Since then, Ramshaw told New Scientist, his team has also created more deadly forms of mousepox, and has used the same method to engineer a more deadly rabbitpox virus.

But this research revealed that the modified pox viruses are not contagious, he says. That is good news in the sense that these viruses could not cause ecological havoc by wiping out mouse or rabbit populations around the world if they escaped from a lab.

However, this discovery also means some bioterrorists might be more tempted to use the same trick to modify a pox virus that infects humans. Such a disease, like anthrax, would infect only those directly exposed to it. It would not spread around the world and rebound on the attackers. But there is no guarantee that other pox viruses modified in a similar way would also be non-contagious.

Ramshaw's team made its initial discovery while developing contraceptive vaccines for sterilising mice and rabbits without killing them. The researchers modified the mousepox virus by adding a gene for a natural immunosuppressant called IL-4, expecting this would boost antibody production.

Instead, the modified mousepox virus was far more lethal, killing 60 per cent of vaccinated mice. The addition of IL-4 seems to switch off a key part of the immune system called the cell-mediated response.


Maximised production

Now Buller has engineered a mousepox strain that kills 100 per cent of vaccinated mice, even when they were also treated with the antiviral drug cidofovir. A monoclonal antibody that mops up IL-4 did save some, however.

His team "optimised" the virus by placing the IL-4 gene in a different part of the viral genome and adding a promoter sequence to maximise production of the IL-4 protein, he told a biosecurity conference in Geneva last week.

Buller has also constructed a cowpox virus containing the mouse IL-4 gene, which is about to be tested on mice at the US Army Medical Research Institute of Infectious Diseases at Fort Detrick, Maryland.

Cowpox infects people, but Buller says the IL-4 protein is species-specific and would not affect the human immune system. The experiments are being done at the second-highest level of biological containment.


Nine-eleven

Ramshaw says there is no reason to do the cowpox experiments, as his group's work on rabbits has already shown the method works for other pox viruses. While viruses containing mouse IL-4 should not be lethal to humans, recombinant viruses can have unexpected effects, he says. "You'd hope the combination remains mouse-specific."

Why his group's engineered viruses are not contagious is a mystery, he says. It is not, for instance, because the host dies faster than usual, taking the virus with it. But his findings could explain why pox viruses containing IL-4 have never evolved naturally, even though the viruses frequently pick up genes that affect their host's immunity.

Despite the concerns, work on lethal new pox viruses seems likely to continue in the US. When members of the audience in Geneva questioned the need for such experiments, an American voice in the back boomed out: "Nine-eleven". There were murmurs of agreement.


Bron: http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99994318

Die lui zijn echt gestoord. Het is gewoon soms niet meer te bevatten. Als ieder ander land in de wereld dit onderzoek gedaan had zou Amerika er nu met tanks overheen gewalsd zijn (na een eeuw van bombardementen natuurlijk, want da's wel zo veilig).


I'm not being rude. You're just insignificant.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-10-2003 19:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat is zeer gestoord, maar is gevaarlijker voor America zelf dan voor ons.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 30-10-2003 19:36]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-10-2003 9:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2003 19:36 schreef wladimir het volgende:
Dat is zeer gestoord, maar is gevaarlijker voor America zelf dan voor ons.

Want zo'n nieuw virus kan natuurlijk onmogelijk een landsgrens over?


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-10-2003 9:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Senaat VS akkoord met uitdunnen bossen

WASHINGTON - De Amerikaanse Senaat is woensdag akkoord gegaan met een wet die het uitdunnen van bossen vergemakkelijkt. Deze 'Gezonde Bossenwet' was in mei al goedgekeurd door het Huis van Afgevaardigden.

Milieugroepen bekritiseren de maatregelen. Ze stellen dat de bosbranden, zoals nu in Californië, onterecht worden aangevoerd als argument voor deze wetgeving. Volgens de milieulobby zijn de maatregelen vooral goed voor de houtindustrie, maar niet voor kwaliteit en omvang van de wouden in het land.

In de volksvertegenwoordiging was er weinig verzet tegen de wet.

Bron: Nu.nl


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-10-2003 9:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 19:17 schreef wladimir het volgende:
Lees beter Campske. China is met het hedendaagse Amerika te vergelijken, omdat het de superpower in de toekomst wordt.
Zoals Misantrophe zei!

Scandinavië niet..





Daar ging het me voor geen meter om. Boeit mij dat wie supermacht wordt...
Ik wilde alleen vermelden dat ik geen alles-hater ben.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2003 9:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 9:33 schreef helmet het volgende:
Want zo'n nieuw virus kan natuurlijk onmogelijk een landsgrens over?
Die kan natuurlijk een landgrens over.
Maar ik denk dat er dan meer Amerikanen sterven.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-10-2003 12:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 31 oktober 2003 9:44 schreef wladimir het volgende:
Die kan natuurlijk een landgrens over.
Maar ik denk dat er dan meer Amerikanen sterven.

Nope, niet echt.. De grootste steden liggen in Europa dichter bij elkaar dan in de VS, dus gok ik dat verspreiding hier veel sneller gebeurt.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 31-10-2003 12:32]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 31-10-2003 16:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 31 oktober 2003 9:44 schreef wladimir het volgende:
Die kan natuurlijk een landgrens over.
Maar ik denk dat er dan meer Amerikanen sterven.


*edit: sorry heb kuthumeur*

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 31-10-2003 16:56]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 2:42 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

binnekort kun je lekker tegen hem demonstreren ofzo
hij komt naar nederland ofzo



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-11-2003 12:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com




*are you pondering what I'm pondering*


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-11-2003 12:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Gaan we nou allemaal dood? Hé bah...


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen