|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
en, wat denken we nu van de man? Oud Vuil. |
|
quote: ik bedoel, nu is er ook nog eens een oorlog bezig. Oud Vuil. |
|
quote: Ik doe mee! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Eigenlijk wel, ik wist niet dat jouw hol een vrije staat was. |
|
Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
vanmorgen op tv: Bush die bijna op zijn bek ging over zijn hond toen ie het vliegtuig uit stapte.. |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
arme hond Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik heb uit diverse bronnen berichten ontvangen dat de hond is opgepakt door Ashcroftelingen en dat de hond nu naar een niet nader bekende verblijfplaats is overgebracht en tezijnertijd in staat van beschuldiging zal worden gesteld als een aanklacht kan worden verzonnen waardoor de hond in verband kan worden gebracht met het internationaal terreurnetwerk van de Islamic Canine Liberation Front. De advocaat van de hond is niet voor commentaar bereikbaar, want uitlatingen die zouden kunnen worden geinterpreteerd op gezag van Ashcroft als het verdedigen van een terrorist zijn onpatriottisch en on-Amerikaans en daarop staat levenslang. |
|
Ashroftelingen is misschien een nieuw woord voor sommigen, het betekent hersendode F.B.I. recruut. |
|
quote: Hey Edder, prachtige terugkeer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
idd "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik las zojuist dat Amerika Saddam zelf wil laten berechten doo AMerikaanse rechters, en dus niet door Het Internationaal Gerechtshof in Den Haag, daar voelen ze weinig voor... Als je net denkt dat het niet "brutaler" kan, dan gooien ze ere nog een schepje bovenop. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dan kunnen ze die gerechtsprocedure net zo goed overslaan en m onmiddelijk de strot doorsnijden |
|
Ja, da's wel zo rechtvaardig, natuurlijk. Touché, pussycat! |
|
quote: Waarom zo verbaasd Die hele Bush doctrine is al sinds het begin anti-Europees/anti-VN/anti-internationaal. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
|
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik weet niet of andere mensen nog de moeite doen de large door te kijken maar er stond een zeker t-shirt in wat ik wel heel graag zou willen hebben: George Bush die Hail Satan roept... Lijkt me leuk om daarmee voor de afsent te gaan rondwandelen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja inderdaad! Jammer alleen dat Large nooit bezorgd en dat als ze bezorgen dat het minstens een jaar duurt... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
'Bush-bewind manipuleert wetenschap' WASHINGTON - De regering van de Amerikaanse president Bush manipuleert de wetenschap om de belangen te dienen van conservatieve Republikeinen en van invloedrijke industriëlen. Dit stelt een groep Democratische leden van het Huis van Afgevaardigden in een 33 pagina's tellend rapport, dat zij recent naar buiten hebben gebracht. Zo zou informatie over efficiënt condoomgebruik van overheidswebsites over de volksgezondheid zijn weggehaald. Periodieke onthouding wordt als voorbehoedmiddel betrouwbaarder voorgesteld dan zij is. Bush heeft een antiabortusactivist benoemd tot voorzitter van een commissie die toezicht houdt op medicijnen die met de menselijke voortplanting verband houden. Die conservatief beveelt vrouwen aan bij menstruatieklachten in de bijbel te gaan lezen. Vergiftiging In een commissie die kinderen moet helpen beschermen tegen loodvergiftiging, zijn personen benoemd die nauwe banden hebben met de loodindustrie, aldus het rapport dat de parlementariër Henry Waxman heeft gepresenteerd. Onderzoeksgegevens van overheidsinstanties over het broeikaseffect worden weggemoffeld, omdat er geen "wetenschappelijke consensus" is over het fenomeen. Subsidieaanvragen voor wetenschappelijke onderzoeksprojecten worden langzamer afgehandeld, als het woord 'homoseksueel' erin voorkomt, aldus Waxman en de zijnen. Een woordvoerder van het Witte Huis spreekt tegen dat Bush de wetenschap manipuleert. Volgens hem handelt de president gewoon in het belang van het Amerikaanse volk. Bron: Nu.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hehe, kijk eens in het nieuws topic |
|
quote:Ik was net eerder! Zelfde minuut, maar mijn post stond lager in de active-topics lijst Maar hier kunnen we er lekker over discussieren. Als het waar is dan is het toch werkelijk zo'n enorm bewijs van de belachelijke arrogantie van Bush en zijn bewind. Ze gedragen zich daar echt alsof ze alles kunnen maken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |