|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
nou, zodra er ééntje het woord islam of jihad laat vallen, komen ze eerder los dan dat westerse landen de vs gaan helpen kunnen we niet even balkenende afschieten? voordat we nog betrokken raken Je moeder. |
|
quote: Hmm overschat de Westerse wereld niet, als de VS in de handen klapt, springt heel west europa gelijk op. Als Bush gaat aanvallen, en vriendelijk doch dringend een aantal landen om "hulp" vraagt dan gaat iedereen dus gewoon meedoen. Hij zal echter eerst aanvallen en pas later als het niet gaat lukken om hulp vragen. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
nederland heeft op verzoek van de V.S. z'n kernkoppen ook maar weer op Rusland gericht. Koude oorlog over? Yeah Right!!! En denk maar niet dat ik lul want ik heb 'inside information'. (vrienden op verschillende plekken in leger) jippie, amerika heeft grote plannen Ach, zolang er grootmachten bestaan zal er ook dreiging tussen die grootmachten bestaan. logisch... |
|
quote: verschil is dat de islamitische landen ook hun volk meehebben, de westerse landen grotendeels niet (voor één keer: gelukkig maar) Je moeder. |
|
quote: waarom rusland??? eerder china lijkt me... Je moeder. |
|
Bush, wat een idioot. Als ze oorlog gaan voeren, daalt de cours ook weer. En hebben we weer veel geld verlies. Bedankt bush! |
|
Redenen om Bush een idioot te vinden: - z'n kop - z'n uitspraken: "you're either with us or against us" "make no mistake about it" (en dan dat vingertje..) "we will prevail" "wanted: dead or alive" "we'll smoke 'em out of their caves" "gOD bless America" - het begrip 'preventief oorlog voeren' - het feit dat Amerika een soort van pax americani (naamval?) opdringt aan de rest van de wereld - het gedoe met de pretzel ... verder aanvullen..? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Het ergste is dat hij ze klakkeloos voorleest [want hij verzint ze heus niet zelf]. |
|
quote: Jamaar dat deden alle Amerikaanse presidenten hem al voor.. Alleen snapt hij nog niks van de lessen die kreeg 'HOE moet ik geloofwaardig overkomen en onopvallend voorlezen?' Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
shit, ik moet toegeven dat bush iets "slims" heeft gedaan. hij heeft de VN handig uitgespeeld wat betrfet Irak.Nu moet de VN wel actie ondernemen tegen Irak. |
|
quote: wat heeft ie gedaan dan? (sorry volg et nieuws niet zo My madness, my sadness |
|
Indd, van zodra de Belgische premier zei dat België geen standpunt inneemt zolang de VN geen beslissing neemt, wist ik dat de VN onder druk zou worden gezet, zodat we toch meemoeten. Voorspelbaar hoor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hij heeft de VN geconfronteerd met het feit dat Irak al vele jaren VN resoluties negeert en niet uitvoert. Hij wil dat die regels door ieder land uitegvoerd moeten worden. als er dus niks wordt ondernomen is de VN een blamage. Hij heeft trouwens nooit het woord oorlogvoeren gebruikt. |
|
quote:Ja , maar Koffie Anan ofzoiets vond wel dat het te snel ging. |
|
quote:Wie is hij om dat te zeggen? Het zijn niet zijn regels. |
|
quote:De machtigste man ter wereld, om op je vraag antwoord te geven. Macht = Recht. |
|
quote: behoorlijk hypocriet inderdaad. maar hij had wel gelijk. VN regels zonder een eventuele repressie bij onderduiking stellen geen klap voor. vreselijk dat hij" gescoord" heeft. |
|
quote:Scoren op andermans fouten. Zeer onsympathiek. |
|
quote: op dat niveau gaat het alleen maar om te winnen. ongeacht hoe. |
|
hmz, dat is wel slim gedaan jah... Je moeder. |
|
quote: erg he? straks krijgt hij nog een imago als slimmerik of zoiets. |
|
heeftie vast niet zelf verzonnen Je moeder. |
|
quote: De koe bij de hoorns gevat. |
|
quote: nee , die vent heeft staf van heb-ik-me-jouw-daar. en ik moet alles zelf bedenken (en veriden ook nog eens minder) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |