IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Ps: Heb je het interview met Jello Biafra gelezen in de Aardschok? Dat is jou absolute tegenpool.Tijdens het lezenvan het interview had ik constant het idee van Chelman die zich volgekit met dynamiet bovenop J.B. werpt.


I Will fight the holy Capitalist Jihad!!!!!!



Staat het in de huidige Aardschok? Of een oude? (ik lees het namelijk niet meer regelmatig).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:31 schreef Chelman het volgende:
I Will fight the holy Capitalist Jihad!!!!!!



Staat het in de huidige Aardschok? Of een oude? (ik lees het namelijk niet meer regelmatig).


In de laatste aflevering. die ligt vanaf vandaag in de "betere" kiosk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ga het ff checken.

*checkt alvast voorraad dynamiet*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:51 schreef Chelman het volgende:
Ik ga het ff checken.

*checkt alvast voorraad dynamiet*
zeg niet dat het mijn idee was.

maar serieus. ik vind J.B. ook heel extreem maar dat zijn altijd wel boeiende figuren (en een interview in de aardschok is zeker interessant) en ik vond de muziek van de dead kennedies ook best goed (en LARD zeker).


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat die gast nog leeft, ten tijde van de Dead Kennedies kreeg 'ie zowat elke maand een inval van de CIA.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:57 schreef Heiden het volgende:
Dat die gast nog leeft, ten tijde van de Dead Kennedies kreeg 'ie zowat elke maand een inval van de CIA.


alhoewel ik J.B. te extreem vind heb ik wel bewondering voor zijn consequente houding en incaserings-en doorzettingsvermogen.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 21-11-2003 13:18 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Tja, bush zelf mogen te van mij wel afschieten!! bush is een arrogante, op macht beluste eikel met het IQ van een ei
Ik ben iig blij dat ik niet in amerika woon. Heeft een van jullie de film Bowling for Columbine gezien van Michael Moore, dan weet waarom ik niet in de vs wil wonen, en al helemaal niet met bush als leider



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2003 14:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Altijd slim om je mening over land enkel op basis van een filmuitzending van 90 minuten te baseren

Ik heb ook besloten om nooit naar Spanje te gaan want ik heb een uitzending over Salaou gezien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-11-2003 14:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 14:07 schreef Chelman het volgende:

Ik heb ook besloten om nooit naar Spanje te gaan want ik heb een uitzending over Salaou gezien.


Ik ken dat, ik ga nooit naar Ibiza gaan, als je op TV ziet wat ze daar allemaal voor gore dingen verrichten.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-11-2003 14:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 november 2003 14:19 schreef campske666 het volgende:
Ik ken dat, ik ga nooit naar Ibiza gaan, als je op TV ziet wat ze daar allemaal voor gore dingen verrichten.


Is dat niks voor jou dan?? Allemaal blonde gewillige sletjes.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-11-2003 14:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 14:25 schreef Leviathanica het volgende:
Is dat niks voor jou dan?? Allemaal blonde gewillige sletjes.


Je zou dus denken van wel, maar voor één of andere reden is sletterig gedrag een totale "turn-off" voor mij. Ik heb het meer voor klasse meiden die niet direct willen neuken. (ik ben ouderwets, kan er ook niet aan doen)


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-11-2003 14:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 november 2003 13:18 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Tja, bush zelf mogen te van mij wel afschieten!! bush is een arrogante, op macht beluste eikel met het IQ van een ei
Ik ben iig blij dat ik niet in amerika woon. Heeft een van jullie de film Bowling for Columbine gezien van Michael Moore, dan weet waarom ik niet in de vs wil wonen, en al helemaal niet met bush als leider


Heb de film gezien, vond hem ook zeer schokkend, maar het is inderdaad wel zeer eenzijdig. En dat was ook meer over Bush sr. en Reagan dan Bush jr. Hij had verdomd weinig over Clinton terwijl die joegoslavie heeft platgebombardeerd om de aandacht op zijn sexcapades af te leiden.


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-11-2003 14:35 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 november 2003 14:28 schreef campske666 het volgende:
Je zou dus denken van wel, maar voor één of andere reden is sletterig gedrag een totale "turn-off" voor mij. Ik heb het meer voor klasse meiden die niet direct willen neuken. (ik ben ouderwets, kan er ook niet aan doen)




Een kleine snol zit zo vol.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2003 14:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 14:34 schreef SkinPeeleR het volgende:
....Hij had verdomd weinig over Clinton terwijl die joegoslavie heeft platgebombardeerd om de aandacht op zijn sexcapades af te leiden.




ow..

gôh..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2003 14:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 14:34 schreef SkinPeeleR het volgende:
Hij had verdomd weinig over Clinton terwijl die joegoslavie heeft platgebombardeerd om de aandacht op zijn sexcapades af te leiden.


Amerika wilde zich daar niet mengen maar zijn onder druk van de europeesche NAVO lidstaten akkoord gegaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-11-2003 14:39 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 november 2003 14:28 schreef campske666 het volgende:
Je zou dus denken van wel, maar voor één of andere reden is sletterig gedrag een totale "turn-off" voor mij. Ik heb het meer voor klasse meiden die niet direct willen neuken. (ik ben ouderwets, kan er ook niet aan doen)

Was ook maar een geintje, maar sletten zijn inderdaad niet leuk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-11-2003 14:44 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 november 2003 14:39 schreef Chelman het volgende:
Amerika wilde zich daar niet mengen maar zijn onder druk van de europeesche NAVO lidstaten akkoord gegaan.


Bewijst dus dat als het hen uitkomt dat men dan wel naar europa wil luisteren.


Een kleine snol zit zo vol.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-11-2003 8:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Er is geen enkele Amerikaanse president die niet zijn handen vuil heeft moeten maken.

Er zijn gewoon sommigen die ze minder vaak hoeven te wassen...

Clinton was zeker geen perfect leider, maar vanwege zijn charisma kwam hij overal mee weg.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-11-2003 11:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 14:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Bewijst dus dat als het hen uitkomt dat men dan wel naar europa wil luisteren.

Dude, krijg hersenen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-11-2003 11:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
‘Bush heeft paleistuin vernield’

Maandag 24 november 2003 - LONDEN – De Britse koningin Elizabeth is furieus op president Bush omdat hij en zijn gevolg het gazon van Buckingham Palace hebben beschadigd.

Bedienden hebben de koningin ‘nog nooit zo kwaad gezien’. De Amerikaanse president logeerde vorige week tijdens zijn staatsbezoek op Buckingham Palace. Na afloop bleek dat zijn helikopters grote afdrukken hebben achtergelaten in het gras. Ook zouden Bush’ veiligheidsmensen door de koninklijke tuinen zijn gebanjerd, waarbij ze talloze zeldzame planten hebben vertrapt.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 11:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 8:56 schreef Phriar het volgende:
Er is geen enkele Amerikaanse president die niet zijn handen vuil heeft moeten maken.

Er zijn gewoon sommigen die ze minder vaak hoeven te wassen...

Clinton was zeker geen perfect leider, maar vanwege zijn charisma kwam hij overal mee weg.


En wat verstaan we precies onder handen vuil maken? Was Roosevelt ook een oorlogscrimineel omdat hij half Frankrijk heeft 'vernield'? En de latere president Eisenhower heeft zelfs actief deel genomen aan dat machtsmisbruik in Europa. Of de presidenten Kennedy, Johnson e.d. die tegen de subversie pogingen van de Soviets in binnen en buitenland streden? En de vroegere presidenten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2003 11:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

OMFG!!



--> Reactie op Judge

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-11-2003 11:57]


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-12-2003 18:07 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

MISLUKKING GESLAAGD Wie bij Google zoekt op 'miserable failure' krijgt als eerste zoekresultaat de biografie van de Amerikaanse president George W. Bush te zien op de site van het Witte Huis. Deze stunt is het gevolg van een zogeheten Google-bom. Webloggers hebben massaal de woorden 'miserable failure' naar de pagina gelinkt. Omdat Google op basis van populaire links zijn zoekresultaten ordent, staat George W. Bush nu bij Google te boek als een waardeloze mislukkeling. De actie is een opmaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen volgend jaar in november die voor een deel op internet uitgevochten gaat worden. De satirische krant The Onion meldt trouwens dat voormalig president Clinton zijn eigen naam heeft ge-googled. "I never knew that I was on the Internet Movie Database!"

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=miserable failure

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 12-12-2003 18:08]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 18:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

old news


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-12-2003 18:09 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik had dus wat gemist.



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen