![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In de laatste aflevering. die ligt vanaf vandaag in de "betere" kiosk. ![]() |
|
Ik ga het ff checken. ![]() *checkt alvast voorraad dynamiet* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() maar serieus. ik vind J.B. ook heel extreem maar dat zijn altijd wel boeiende figuren (en een interview in de aardschok is zeker interessant) en ik vond de muziek van de dead kennedies ook best goed (en LARD zeker). ![]() |
|
Dat die gast nog leeft, ten tijde van de Dead Kennedies kreeg 'ie zowat elke maand een inval van de CIA. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: alhoewel ik J.B. te extreem vind heb ik wel bewondering voor zijn consequente houding en incaserings-en doorzettingsvermogen. ![]() |
|
Tja, ![]() ![]() Ik ben iig blij dat ik niet in amerika woon. Heeft een van jullie de film Bowling for Columbine gezien van Michael Moore, dan weet waarom ik niet in de vs wil wonen, en al helemaal niet met bush als leider ![]() ![]() |
|
Altijd slim om je mening over land enkel op basis van een filmuitzending van 90 minuten te baseren ![]() Ik heb ook besloten om nooit naar Spanje te gaan want ik heb een uitzending over Salaou gezien. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik ken dat, ik ga nooit naar Ibiza gaan, als je op TV ziet wat ze daar allemaal voor gore dingen verrichten. ![]() ![]() |
|
quote: Is dat niks voor jou dan?? Allemaal blonde gewillige sletjes. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Je zou dus denken van wel, maar voor één of andere reden is sletterig gedrag een totale "turn-off" voor mij. Ik heb het meer voor klasse meiden die niet direct willen neuken. (ik ben ouderwets, kan er ook niet aan doen) ![]() |
|
quote: Heb de film gezien, vond hem ook zeer schokkend, maar het is inderdaad wel zeer eenzijdig. En dat was ook meer over Bush sr. en Reagan dan Bush jr. Hij had verdomd weinig over Clinton terwijl die joegoslavie heeft platgebombardeerd om de aandacht op zijn sexcapades af te leiden. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: ![]() ow.. gôh.. ![]() |
|
quote: Amerika wilde zich daar niet mengen maar zijn onder druk van de europeesche NAVO lidstaten akkoord gegaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Was ook maar een geintje, maar sletten zijn inderdaad niet leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Bewijst dus dat als het hen uitkomt dat men dan wel naar europa wil luisteren. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Er is geen enkele Amerikaanse president die niet zijn handen vuil heeft moeten maken. Er zijn gewoon sommigen die ze minder vaak hoeven te wassen... Clinton was zeker geen perfect leider, maar vanwege zijn charisma kwam hij overal mee weg. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote:Dude, krijg hersenen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En wat verstaan we precies onder handen vuil maken? Was Roosevelt ook een oorlogscrimineel omdat hij half Frankrijk heeft 'vernield'? En de latere president Eisenhower heeft zelfs actief deel genomen aan dat machtsmisbruik in Europa. Of de presidenten Kennedy, Johnson e.d. die tegen de subversie pogingen van de Soviets in binnen en buitenland streden? En de vroegere presidenten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
OMFG!! ![]() ![]() ![]() --> Reactie op Judge [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-11-2003 11:57] ![]() |
|
MISLUKKING GESLAAGD Wie bij Google zoekt op 'miserable failure' krijgt als eerste zoekresultaat de biografie van de Amerikaanse president George W. Bush te zien op de site van het Witte Huis. Deze stunt is het gevolg van een zogeheten Google-bom. Webloggers hebben massaal de woorden 'miserable failure' naar de pagina gelinkt. Omdat Google op basis van populaire links zijn zoekresultaten ordent, staat George W. Bush nu bij Google te boek als een waardeloze mislukkeling. De actie is een opmaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen volgend jaar in november die voor een deel op internet uitgevochten gaat worden. De satirische krant The Onion meldt trouwens dat voormalig president Clinton zijn eigen naam heeft ge-googled. "I never knew that I was on the Internet Movie Database!" http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=miserable failure [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 12-12-2003 18:08] ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
old news KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik had dus wat gemist. ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |