IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 18:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

iemand heeft een beetje zitten scripten of een hoge rank gekocht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2004 11:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.bushin30seconds.org/

staan wel leuke filmpjes bij. wat is die man toch gehaat (ook in de VS), dat is met geen pen te beschrijven.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-01-2004 11:13 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 11:03 schreef attila_de_hun het volgende:
staan wel leuke filmpjes bij. wat is die man toch gehaat (ook in de VS), dat is met geen pen te beschrijven.

Niet alleen gehaat. Hij komt namelijk ook niet als een slim iemand over en daar haken natuurlijk ook een hoop mensen (via internet) op in.


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 14-01-2004 16:16 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

En nu meneer Bush zich begint te vervelen in Irak heeft hij weer een nieuw slachtoffer op het oog, Fidel Castro.
Die Bush is een psychopatische dictator, en heeft niets te zeggen over Castro wat hij niet al vele malen erger heeft gedaan, ook met z'n eigen land!


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niet om Bush goed te praten hoor, maar Clinton had ook al plannen om Irak aan te vallen.
Bang om hun hegemoniale positie te verliezen denk ik.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 16:29 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:19 schreef ghoulliette het volgende:
niet om Bush goed te praten hoor, maar Clinton had ook al plannen om Irak aan te vallen.
Bang om hun hegemoniale positie te verliezen denk ik.

dacht te weten dat hij straks het nieuwe ruimteprogramma van de VS voorstelt.
Ben benieuwd wat dat weer gaat kosten


Uit liefde voor ZM.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:16 schreef nachtschade het volgende:
En nu meneer Bush zich begint te vervelen in Irak heeft hij weer een nieuw slachtoffer op het oog, Fidel Castro.
Die Bush is een psychopatische dictator, en heeft niets te zeggen over Castro wat hij niet al vele malen erger heeft gedaan, ook met z'n eigen land!


Wat heeft hij dan in eigen land gedaan wat erger is dan Castro?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:29 schreef adder het volgende:
dacht te weten dat hij straks het nieuwe ruimteprogramma van de VS voorstelt.
Ben benieuwd wat dat weer gaat kosten

ja binnenkort verkiezingen


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 14-01-2004 16:34 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

quote:
dacht te weten dat hij straks het nieuwe ruimteprogramma van de VS voorstelt.
Ben benieuwd wat dat weer gaat kosten



Ach... dat is gewoon een gratuite verkiezingsstunt. Als de verkiezingen eraan komen beginnen die mannen gewoon zwaar met geld te gooien.
Ik krijg er echt het schijt van: eerst gaan ze een paar landen terug tot in de middeleeuwen bombarderen en daarna gaan ze doodleuk proberen op Mars te landen. Braak!

edit: btw, love the avatar, Adder! Gisteren nog die aflevering gezien waar Baldrick 'verkozen' om in het parlement te zetelen. Aan iedereen om de link te zien met het topic haha.

[Dit bericht is gewijzigd door Kasper op 14-01-2004 16:39]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:32 schreef Chelman het volgende:
Wat heeft hij dan in eigen land gedaan wat erger is dan Castro?

Niet om te vergelijken met Castro, maar de VS heeft veel kenmerken van een derde wereld land, niet echt iets om erg trots op te zijn.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:34 schreef Kasper het volgende:

Ik krijg er echt het schijt van: eerst gaan ze een paar landen terug tot in de middeleeuwen bombarderen



En toch zijn de meeste Iraki's en Afgani's blij met hun komst....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:34 schreef ghoulliette het volgende:
Niet om te vergelijken met Castro, maar de VS heeft veel kenmerken van een derde wereld land, niet echt iets om erg trots op te zijn.


Zoals?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:35 schreef Chelman het volgende:
Zoals?

de hoeveelheid analfabeten en de hoeveelheid mensen onder het bestaansminimum waren het geloof ik. (ik weet ook niet alles uit mijn hoofd)


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 16:39 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:34 schreef Kasper het volgende:
Ach... dat is gewoon een gratuite verkiezingsstunt.

Kan goed zijn. Maar dan denk ik dat het slimmer is te beloven meer geld vrij te maken voor onderwijs bv.
Amerikanen zijn toch niet zo dom om hem in zo'n stunt te volgen. Wat heb je nu aan een belofte voor onbemande vluchten naar de maan?


Uit liefde voor ZM.


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 14-01-2004 16:41 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:32 schreef Chelman het volgende:
Wat heeft hij dan in eigen land gedaan wat erger is dan Castro?
Eeen begrotingstekort opgebouwd van 1 triljoen dollar


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 14-01-2004 16:41 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Ach, volgens mij hebben de meeste Amerikanen graag het gevoel dat ze de beste zijn in alles, dat ze de beste natie zijn ter wereld. Als iemand dat wel goed aanvoelt, dan is het 'Dubya' wel.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:39 schreef ghoulliette het volgende:
de hoeveelheid analfabeten en de hoeveelheid mensen onder het bestaansminimum waren het geloof ik. (ik weet ook niet alles uit mijn hoofd)


Er zijn in nederland ook 500.000 analfabeten in praktische zin. Ook geen misselijk percentage.

Wat het bestaansminimum betreft moet je het relatief bekijken. Hun bestaansminimum ligt op ongeveer $18.000 per jaar (uit mijn hoofd). Da's $1500/maand. Je bent daar arm als je niet met je hele familie elk jaar op reis kan gaan.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 14-01-2004 16:43 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

Als je dat tekort vegelijkt met de situatie hier en wat er gedaan wordt ten koste van de bevolking dan kan je niet overzien wat de amerikanen te wachten staat


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-01-2004 16:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Nee, een derdewereldland zou ik het niet noemen maar dit is wat ze wel hebben:

Executies uitgevoerd door de staat.

Verdraaiïng van feiten in de media (er zijn verslagen geweest over het feit dat polls die uitwezen dat Bush nog steeds populair was gehouden werden bijvoorbeeld onder groeperingen binnen de Amerikaanse samenleving die zwaar patriottistisch waren)

Een regering die vooral gesteund wordt door mensen met grote belangen in (olie)industriën, wapenhandel en jawel zelfs religie (Born again Christians bijvoorbeeld).

Persoonlijk denk ik dat Bush de grootste drollenvanger uit de geschiedenis is, de perfecte pispaal terwijl iedereen achter de schermen vrolijk verder kan gaan met de wereld te manipuleren

(Indymedia genoeg chelman ?)





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:43 schreef Chelman het volgende:
Er zijn in nederland ook 500.000 analfabeten in praktische zin. Ook geen misselijk percentage.

Wat het bestaansminimum betreft moet je het relatief bekijken. Hun bestaansminimum ligt op ongeveer $18.000 per jaar (uit mijn hoofd). Da's $1500/maand. Je bent daar arm als je niet met je hele familie elk jaar op reis kan gaan.....

Je wilt toch niet proberen te ontkennen dat er in de VS een armoede probleem is he


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:41 schreef nachtschade het volgende:
Eeen begrotingstekort opgebouwd van 1 triljoen dollar


hmmmm de amerikaanse economie is ongeveer $10.45 biljoen groot (10045 miljard).

1 triljoen is 1000*1000*1000*miljard. Lijkt me sterk dat Bush een begrotingstekort die een mlijoen keer de Amerikaanse economie is...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-01-2004 18:18]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 16:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Godver, ik heb wel ooit gelezen hoe groot het begrotingstekort was. Ik weet wel dat het enorm veel was en dat het ook maar blijft groeien en groeien....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:51 schreef Chelman het volgende:
hmmmm de amerikaanse economie is ongeveer $10.45 biljoen groot (10045 miljard).

1 triljoen is 1000*1000*miljard. Lijkt me sterk dat Bush een begrotingstekort van 10000% heeft.....

een tekort heeft met de discrepantie tussen uitgaven en inkomsten te maken.
Dus als hij naar de maan wil en naar Irak, dan kost dat geld, en dat moet ergens vandaan komen.

edit: en er was een belastingverlaging

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-01-2004 16:53]


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 16:54 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:46 schreef Phriar het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Bush de grootste drollenvanger uit de geschiedenis is, de perfecte pispaal terwijl iedereen achter de schermen vrolijk verder kan gaan met de wereld te manipuleren


Daar zeg je iets.
En ik durf het erop te wedden dat het hem geen reet kan schelen ook. De slimme smeerlap.


Uit liefde voor ZM.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-01-2004 16:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

off topic : geniaal icon


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen