![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag dat er nog geen topic over was. De data zijn weer bekend: 2 - 7 juli 2009. Volgens de site van TMR speelt Hollenthon in ieder geval. www.metalcamp.com Ik wil er nu eindelijk wel eens heen ![]() ![]() |
|
- Greycloak +1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Gaat waarschijnlijk wel de derde keer worden ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Afgelopen jaar was het fucking goed bevallen. Dit jaar dus hopelijk nog een keer ![]() How can I know so many never really knowing anyone? ![]() |
|
Misschien dit jaar wel weer een keertje gaan. Edit: Volgend jaar eigenlijk, 2009 dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-11-2008 7:43] ![]() |
|
stem op ons ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Weet je zeker dat je er wil spelen? Klein podium, midden op de dag, geen hond die naar je kijkt.... Maarja, wel op Metalcamp gestaan dan natuurlijk. ![]() Boeiender ![]() |
|
precies, en het festival zelf bezoeken natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: +1, gaat waarschijnlijk gebeuren ook. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Vrijwel zeker aanwezig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
- Greycloak +1 - Hub - MMayo - Mr. N What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nuttus! Durf dat met mijn wagen niet aan. ![]() |
|
Ik ga niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Wellis. Zoef heeft een leuke bak. Zoef moet ook mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Als die bak dan nog rijden wil.. eh ![]() |
|
Leuk festival zo, met 3 man. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Veel zuipen, ga je dubbel zien ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
I know, I know... ![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality ![]() |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent Vorig jaar was zeer geslaagd, dus denk dat ik er dit jaar ook wel weer te vinden ben! Het idioot drukke schema van afgelopen jaar (Graspop + Metalcamp met uitloop + vakantie buitenland + Wacken in net iets meer dan 1 maand) hou ik komend jaar voor gezien, maar Metalcamp staat wel met stip op 1 in mijn lijstje festivals 2009. ![]() |
|
quote: Hehehe, vakantie buitenland maar in die regio doen, en Wacken kunnen ze van mij part gewoon het hele jaar door een triest gehucht laten zijn. ![]() Was dit jaar wel hectisch zo, maar ik heb wel erg genoten van Graspop / Metalcamp + uitloop en daarna door naar Noorwegen. ![]() Boeiender ![]() |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent - Meridian ![]() |
|
Ja ja mn ouders willen op vakantie in Slovenie... Als het nou effe meezit valt metalcamp tegelijk en pak ik die tussendoor effe mee ![]() ![]() |
|
quote: Wat heb je eigenlijk tegen Wacken? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |