|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag dat er nog geen topic over was. De data zijn weer bekend: 2 - 7 juli 2009. Volgens de site van TMR speelt Hollenthon in ieder geval. www.metalcamp.com Ik wil er nu eindelijk wel eens heen |
|
- Greycloak +1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 |
|
Gaat waarschijnlijk wel de derde keer worden Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Afgelopen jaar was het fucking goed bevallen. Dit jaar dus hopelijk nog een keer How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Misschien dit jaar wel weer een keertje gaan. Edit: Volgend jaar eigenlijk, 2009 dus [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-11-2008 7:43] |
|
stem op ons |
|
quote: Weet je zeker dat je er wil spelen? Klein podium, midden op de dag, geen hond die naar je kijkt.... Maarja, wel op Metalcamp gestaan dan natuurlijk. Boeiender |
|
precies, en het festival zelf bezoeken natuurlijk . |
|
quote: +1, gaat waarschijnlijk gebeuren ook. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vrijwel zeker aanwezig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Greycloak +1 - Hub - MMayo - Mr. N What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nuttus! Durf dat met mijn wagen niet aan. |
|
Ik ga niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Wellis. Zoef heeft een leuke bak. Zoef moet ook mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als die bak dan nog rijden wil.. eh |
|
Leuk festival zo, met 3 man. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Veel zuipen, ga je dubbel zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I know, I know... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent Vorig jaar was zeer geslaagd, dus denk dat ik er dit jaar ook wel weer te vinden ben! Het idioot drukke schema van afgelopen jaar (Graspop + Metalcamp met uitloop + vakantie buitenland + Wacken in net iets meer dan 1 maand) hou ik komend jaar voor gezien, maar Metalcamp staat wel met stip op 1 in mijn lijstje festivals 2009. |
|
quote: Hehehe, vakantie buitenland maar in die regio doen, en Wacken kunnen ze van mij part gewoon het hele jaar door een triest gehucht laten zijn. Was dit jaar wel hectisch zo, maar ik heb wel erg genoten van Graspop / Metalcamp + uitloop en daarna door naar Noorwegen. Boeiender |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent - Meridian |
|
Ja ja mn ouders willen op vakantie in Slovenie... Als het nou effe meezit valt metalcamp tegelijk en pak ik die tussendoor effe mee |
|
quote: Wat heb je eigenlijk tegen Wacken? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |