IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #3 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2009 13:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Inmiddels is ook seizoen 5 van de briljante comedy/drama serie Weeds begonnen.

quote:
The plot revolves around a widowed housewife (Mary-Louise Parker) from an affluent California suburb who becomes her neighborhood's marijuana dealer to make ends meet. The title is a play on words, referring to a commonly-used slang term for marijuana. It also refers to the tendency of American suburbs to grow quickly and pervasively, with the dwellings and their residents being almost as indistinguishable as weeds.


http://en.wikipedia.org/wiki/Weeds_(TV_series)

Heerlijke zieke and absurde humor met af en toe een realistisch randje en erg sterk acteerwerk. Onamerikaans goed!

In seizoen 5 speelt Alanis Morissette trouwens ook 7 afleveringen mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-06-2009 13:31]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2009 13:49 by spectre Profiel van spectre

Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, misschien toch eens checken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-06-2009 14:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 juni 2009 9:24 schreef spectre het volgende:
Even een vraag aan Ralph*, heb jij seizoen 4 van BSG al in huis? Ik kan hem nog niet in de nederlandse winkels vinden

* Of iemand anders die het weet


Nee, helaas nog niet. Natuurlijk wel allemaal al gezien, dus de noodzaak is er niet echt om 'm nu al aan te schaffen vanuit het buitenland, helemaal met vakantie en rijbewijs en zo voor de deur.

Ik moet trouwens wel zeggen dat die Blu-Ray box er verrukkelijk uitziet. Aan de andere kant natuurlijk weer zonde dat ik seizoen 1-3 al op dvd heb staan. Luxeprobleem.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2009 14:46 by spectre Profiel van spectre

Damn, dan maar downen en later kaufen

Nog een extra vraag aan jou, moet ik (de film) Razor ook kopen als ik 4 wil kopen, want ik begreep dat Razor in feite de eerste 2 episodes zijn van 4.

Of heb ik dat verkeerd?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-06-2009 14:50 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Razor kun je prima missen, die gaat voornamelijk over de Battlestar Pegasus en hoewel het zeker de moeite van het kijken waard is, hoef je hem zeker niet te zien om het laatste seizoen te kunnen volgen.

Edit: verdomme, ik wist niet van die Blu-Ray box af en nu wil ik 'm.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 09-06-2009 14:51]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2009 15:11 by spectre Profiel van spectre

Ik heb hem al gezien en wil het gewoon compleet hebben, ik begreep echter dat het meteen ook de eerste 2 afleveringen van S4 zijn, maar dat zal wel niet dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 09-06-2009 15:36 by ofhellsfire Profiel van ofhellsfire

quote:
Op 9 juni 2009 14:50 schreef Ralph het volgende:
Edit: verdomme, ik wist niet van die Blu-Ray box af en nu wil ik 'm.


sorry

misschien één troost, ik heb nog niet kunnen vinden dat ie in europa ook in deze vorm wordt uitgebracht, dus geen nl subs, en verkeerde region mocht dat een probleem zijn...


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-06-2009 17:22 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ergens binnenkort weer een nieuw seizoen van Top Gear naar het schijnt. Dat zou wel heel mooi zijn, gisteren ook weer zo kunnen lachen om een aflevering.

"I'm powersliding a Georgian Tallboy"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 17:24 by Mark Profiel van Mark

Ja, 21 juni, BBC 1


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-06-2009 17:47 by Nimbus Profiel van Nimbus

1 niet 2?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 17:50 by Mark Profiel van Mark

Ah, dat zou ook kunnen ja. Durf ik niet met zekerheid te zeggen, ze hebben ook afleveringen op BBC3 en op Dave en zo, dus het is lastig bijhouden. Gewoon even rondzappen op 21 juni

[edit]Ja, je hebt gelijk, BBC2 inderdaad

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-06-2009 17:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 11-06-2009 22:39 by Bleh? Profiel van Bleh?

Nip/Tuck seizoen 1 bekeken. Binnenkort aan het volgende beginnen.
En ook maar weer eens opnieuw begonnen met Six Feet Under. Destijds maar tot seizoen 2 bekeken, wegens geleend, nu alles in het bezit. Onderhoudend tussen het leren door.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-06-2009 3:12 by Argh Profiel van Argh

Schuif nip/tuck maar even aan de kant en ga absoluut genieten van Six Feet Under... echt 100 maal beter dan nip/tuck... nip/tuck zwakt echt zo ontzettend af ergens in seizoen 4, dat ik ben afgehaakt.. ik begon me ontzettend te ergeren aan de hoofdrolspelers op een gegeven moment dat ik echt geen drang meer had om verder te kijken...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-06-2009 9:05 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Is er nou niemand die extra's gezien heeft? F*cking briljante comedy van ricky gervais van een aantal jaren terug.

Mark, dit is een britse serie, jij moet dit kennen!


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 9:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Weleens wat van gezien, nooit de moeite genomen om het consequent te gaan kijken. Zag er wel leuk uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2009 9:52 by spectre Profiel van spectre

Gister het einde van S3 BSG gehaald


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 12-06-2009 10:27 by ofhellsfire Profiel van ofhellsfire

quote:
Op 12 juni 2009 9:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Is er nou niemand die extra's gezien heeft? F*cking briljante comedy van ricky gervais van een aantal jaren terug.

Mark, dit is een britse serie, jij moet dit kennen!


are you havin a laff???

heerlijke serie idd, laatst de afsluitende special gekocht. vooral de aflevering met patrick stewart was prachtig


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 11:43 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 juni 2009 9:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Is er nou niemand die extra's gezien heeft? F*cking briljante comedy van ricky gervais van een aantal jaren terug.

Mark, dit is een britse serie, jij moet dit kennen!


uiteraard, ik heb beide series van de Office, beide series van Extras, de X-mas specials van beide series, en de 3 stand-up komedie DVDs van Gervais (animals, politics, fame) thuis op de plank staan Extras is inderdaad geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-06-2009 11:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 11:48 by Mark Profiel van Mark

Er zijn trouwens een aantal britse comedies die zeker de moeite waard zijn maar volgens mij in Nederland niet al te bekend zijn. Black Books (met Bill Bailey en Dylan Moran) vind ik bijvoorbeeld ook meesterlijk. De tv-zender Channel 4 produceert veel films (eg. Danny Boyle films) en series, waaronder hele goede comedies, die niet altijd het Nederlandse publiek bereiken. Black Books, Peep Show, Spaced, om maar wat te noemen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-06-2009 11:49 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Black Books is briljant. Ik ben dan ook de trotse bezitter van the little book of Calm.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 11:53 by Mark Profiel van Mark

wist niet eens dat je die echt kon krijgen.

Uit een van mijn favoriete afleveringen, alleen irritant die 30 sec reclame ervoor :



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-06-2009 14:21]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-06-2009 11:54 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik liep toevallig een keer in Dublin tegen een rek met die boekjes aan.. Little Book Of <vulonderwerpin>.
LBoC stond er niet bij, dus ben ik net zo lang gaan zeuren tot ze in een ander filiaal een exemplaar vonden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 12:00 by Mark Profiel van Mark

Ik heb inderdaad regelmatig die Little Book Of <whatever> dingen gezien, had alleen niet verwacht dat er ook echt eentje "of calm" tussen zou zitten

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-06-2009 12:00]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 12:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Black Books


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 14:20 by Mark Profiel van Mark



een van de beste en meest onderschatte comedy-series ooit, als je het mij vraagt

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-06-2009 14:25]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen