![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben momenteel bezig met de serie Carnivale. Best tof. ![]() |
|
Ik heb het nog niet gezien. Eerst kijken of ik de tijd kan vinden het met m'n Lost-maatje (ja, klinkt gay) te kijken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vond de S0600 aflevering (Series recap) erg nuttig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ah, bedankt; die heb ik ook klaar staan, nemen we die ook mee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb de laatste helft van S5 afgelopen week nog gekeken, kon 'm mooi overslaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Zeker! Onlangs nog eens herbekeken. ![]() Nu bezig aan seizoen 4 van Dexter. Ik vind het lastig om John Lithgow te zien en níet aan 3rd rock from the sun te denken, maar over het algemeen lijkt het weer leuk te worden. ![]() |
|
is "supernatural"wat? zag dat seizoen 1 en 2 niet al te duur zijn dus wellicht de moeite waard eens om te proberen? ![]() |
|
Ralph, klopt het dat er pas 3 afleveringen van Caprica bestaan? Ik dacht dat de serie er al een heel seizoen op had zitten namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Het is best geinig. Er zitten een aantal ronduit geweldige afleveringen bij, en er zitten af en toe wel grappige verwijzigen/nummers van rock/metal dingen in. Ik vond het alleen na verloop van tijd teveel van hetzelfde worden, maar dat is mijne mening, ik ben zowiezo niet zo van dat soort series. ![]() |
|
Vandaag een geniale Vlaamse tv-serie ontdekt: Kulderzipken! De oudste hier vond het ook geweldig. Kinderserie geschreven door Hugo Matthijsen ( ![]() Geweldige sfeer, veel absurde en soms dubbelzinnige (woord)grappen, fantastische acteurs. We hebben hier geregeld blauw gelegen. De serie stamt uit 1995, op de één of andere manier vroeger gemist. Gelukkig nu weer te zien! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Knap, want die wordt toch al voor de tigste keer herhaald. ![]() ![]() |
|
Ik heb een jaar of tien zonder tv geleefd. Voordeel daarvan is dat je op je 36e nog nieuwe dingen op de treurbuis kan ontdekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ha, dat werkt wel ja. Dan is Kulderzipken inderdaad een prettige ontdekking. ![]() |
|
Zeker. Vooral omdat er gemiddeld gezien bar weinig op is. Zelfs in tien jaar tijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Fringe heeft me niet kunnen boeien eigenlijk. Het idee is leuk maar het acteerwerk is niet al te best. ![]() |
|
quote: Klopt helemaal. De anderhalf uur durende pilot en de eerste twee afleveringen. Gisteren aflevering twee gezien en het wordt vetter en vetter. Beetje BSG in de mix met van die typisch New Yorkse mafiafilms en -series, waarbij veel van die Tauron-gasten rondlopen in maatpak en fedora. Lekker ouderwets. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb de pilot nu ook gezien, ik moet mijn vrouw er nog warm voor krijgen (diehard BSG-fan, dat wel!) maar hopelijk lukt dat bij afl. 2. Ik vond het wel tof ondanks een aantal goofy dingen. Wie heeft namelijk in godsnaam bedacht dat je 'So say we all' met een wijsvinger aan je hoofd moet zeggen?!? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Pubers he, dan krijg je dat. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Grappig: hij deed me bij 3rd rock juist denken aan deze: http://www.imdb.com/title/tt0105217/ dus ik vind zijn soort rol bij Dexter juist weer gepast. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Lastig. Begonnen als serie zonder rode draad, maar wegens de on-screen interactie tussen de broers (die ook daadwerkelijk goed is!) toch tot iets meer 'verhaalserie' (zoals X-Files) gemaakt. Je zult, zeker in het begin, dus vooral naar op zichzelf staande verhalen kijken. Deze verhalen volgen over het algemeen hetzelfde patroon, maar zijn wel aardig goed uitgewerkt (vrij goede uitleg/interpretatie van urban legends, 'mythes' etc.). Vanaf eind seizoen 1 begint het 'metaverhaal' wat meer op gang te komen, maar het blijft dus afgewisseld worden met meer losstaande afleveringen (waarbij soms kort aan de rode draad gerefereerd wordt). Vanaf seizoen 3 wordt het metaverhaal wat interessanter en worden de losse verhalen wat minder formulematig. Zelf houd ik niet zo van de losse-verhalen-series, maar de thematiek sprak me wel aan en ik had gehoord dat het later meer een rode-draad-serie werd. Ik had gehoopt dat dat wat meer zou zijn dan bij seizoen 1 en 2 gerealiseerd werd, maar vanaf seizoen 3 vind ik het toch vrij geslaagd. Het had van mij wel nog steeds wat meer verhaalgedreven gemogen, maar het is nu in ieder geval een vermakelijke serie en het wordt telkens beter (voor mij dan ![]() Dus, geen topserie (voor mij), wel leuk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Klinkt als iets wat ik zou moeten kunnen waarderen. Misschien binnenkort er eens op wagen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Heb je Predator al gekeken dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Geen tijd voor. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Blijkbaar heb je wel tijd om allerlei series te kijken huh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |