IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #3 Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2009 11:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2009 11:33 schreef Schaffelaer het volgende:
Nu bezig met the tudors. Hendrik VII sjabba. Er wordt flink wat afgeketst, maar echt pakken doet de serie me nog niet.

Ahja, dat kijk/keek ik weleens met m'n ouders mee. Wel vermakelijk, maar niet iets wat me de motivatie geeft het zelf te gaan volgen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-07-2009 11:51 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

idd, de serie mist iets. Een ziel of zo.


Dear dirty delightful old drunken old days


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2009 21:53 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Pffff, Dexter: serial killer is echt een belachelijk verslavende serie. Ik heb net aflevering 3 van seizoen 2 alweer afgekeken. En hij blijft gaaf. Dexter is mijn nieuwe held.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-07-2009 21:56]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-07-2009 21:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juli 2009 21:53 schreef XnegativeX het volgende:
Pffff, Dexter serialkiller is echt een belachelijk verslavende serie. Ik heb net aflevering 3 van seizoen 2 alweer afgekeken. En hij blijft gaaf. Dexter is mijn nieuwe held.

Ik vind Mandark gaver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2009 21:57 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 juli 2009 5:51 schreef bastianus het volgende:
Met een zus als Deedee is dat soms vragen om problemen natuurlijk.


quote:
Op 20 juli 2009 21:54 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Mandark gaver.


Je valt in de herhaling
Ga die serie nou maar gewoon kijken. Deze Dexter heerscht dat tekenfilmpje (dat trouwens ook bijzonder gaaf is) er finaal uit.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-07-2009 22:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juli 2009 21:57 schreef XnegativeX het volgende:
Je valt in de herhaling
Ga die serie nou maar gewoon kijken. Deze Dexter heerscht dat tekenfilmpje (dat trouwens ook bijzonder gaaf is) er finaal uit.

Ik heb de vorige keer dat je het postte inderdaad even opgezocht wat voor serie het is, en het verhaal spreekt me wel aan. Ik ben alleen bang dat mijn geduld te kort is. De meeste series als b.v. CSI en the 4400 en zelfs Medium vind ik in het begin gaaf, maar op een gegeven moment wordt de verhaallijn te absurd of ongeloofwaardig. En dan haak ik af. Gunstige uitzondering vind ik Cold Case, dat diep op de achtergronden van misdaden ingaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 20-07-2009 22:02 by Jan-Willem Profiel van Jan-Willem

Dexter wordt in November dagelijk door de VPRO uitgezonden.

http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2009/06/23/dexter-in-november-bij-de-vpro/



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2009 22:12 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 20 juli 2009 22:02 schreef bastianus het volgende:
Ik heb de vorige keer dat je het postte inderdaad even opgezocht wat voor serie het is, en het verhaal spreekt me wel aan. Ik ben alleen bang dat mijn geduld te kort is. De meeste series als b.v. CSI en the 4400 en zelfs Medium vind ik in het begin gaaf, maar op een gegeven moment wordt de verhaallijn te absurd of ongeloofwaardig. En dan haak ik af. Gunstige uitzondering vind ik Cold Case, dat diep op de achtergronden van misdaden ingaat.


Lost en Oz waren tot nu toe de enige series die me langer dan 2 seizoenen wisten te boeien. Maar ik vind Dexter tot nu toe wel extreem gaaf. Ik heb bij Dexter trouwens sowieso al 3 acteurs gespot die ook aan Oz meededen. Dus met het acteerwerk zit het wel snor.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-07-2009 22:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juli 2009 22:12 schreef XnegativeX het volgende:
Lost en Oz waren tot nu toe de enige series die me langer dan 2 seizoenen wisten te boeien. Maar ik vind Dexter tot nu toe wel extreem gaaf. Ik heb bij Dexter trouwens sowieso al 3 acteurs gespot die ook aan Oz meededen. Dus met het acteerwerk zit het wel snor.

Ik denk dat ik het in november dan toch maar ga proberen te volgen. Als Charles Manson-fan en geïnteresseerde in seriemoordenaars moet het me haast wel aanspreken. Al ben ik meer in de psychologie achter het geheel dan in forensisch onderzoek geïnteresseerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2009 22:27 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat is ook de hoofdmoot van de serie. Dat forensische aspect is bijzaak.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2009 9:32 by spectre Profiel van spectre

Goede smaak X!
Deze herfst begint seizoen 4 alweer, ik streep de dagen af


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-07-2009 23:34 by Mark Profiel van Mark

Bang Goes The Theory, een nieuw BBC wetenschapsprogramma:





She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-08-2009 22:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juli 2009 11:33 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik zag muti's post al half, maar stopte gelukkig op tijd Dank je muti voor de spoiler alert!

...


Hm? Als t goed is weet je nog steeds niets wat de spanning eraf zou kunnen halen, maar goed; eventueel sorry dan maar.

Afgelopen week trouwens Heroes derde seizoen afgerond; iig weer een prima seizoen na het tegenvallende 2e.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-08-2009 9:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2009 22:14 schreef Mutilator het volgende:
Hm? Als t goed is weet je nog steeds niets wat de spanning eraf zou kunnen halen, maar goed; eventueel sorry dan maar.

???

Nee, de precieze invulling heb je niet verklapt, nee. Maar als iemand dat leest weten ze dat er zoiets gaat gebeuren en dat gaat hoe dan ook de verrassing verpesten! Het is dus gewoon een spoiler van jewelste!

Anders verwijder je die spoiler even uit je post


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-08-2009 10:13 by spectre Profiel van spectre

Remake van The Prisoner, lijkt me heel interssant.. Sowieso Gandalf vs. Jezus moet mooie momenten gaan opleveren dacht ik zo



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-08-2009 10:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 augustus 2009 22:14 schreef Mutilator het volgende:
Hm? Als t goed is weet je nog steeds niets wat de spanning eraf zou kunnen halen, maar goed; eventueel sorry dan maar.



Eventueel sorry? mafkees


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-08-2009 15:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Nou nou, zo erg is t ook weer niet, 'mafkees'.

Ontopic: beide Dexter series zijn aanraders, helaas is de tekenfilmversie de enige van de 2 die na seizoen 1 het niveau minimaal evenhoog houdt..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-08-2009 15:28 by spectre Profiel van spectre

Het is wel erg, er zou een week bantijd moeten staan potverdikke!!

Ik had je graag anders willen uitschelden maar dan heb er 1 aan de broek

En Dexter wordt feitelijk alleen maar vetter per seizoen dus daar heb je ook geen gelijk in.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-08-2009 15:29]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-08-2009 15:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 augustus 2009 15:23 schreef Mutilator het volgende:
Nou nou, zo erg is t ook weer niet, 'mafkees'.

Het zo zwaar niet doorhebben verdient wel wat ridiculisering.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-08-2009 17:24 by Argh Profiel van Argh

Ben begonnen met Mad Men... eerste 2 afleveringen gezien, nog niet heel boeiend maar de sfeer zit er goed in!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2009 20:42 by Mark Profiel van Mark





She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 04-08-2009 19:53 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

Iemand toevallig al iets van de serie Legend of the Seeker (gebaseerd-erg slecht danwel-op De wetten vand e magie boekenserie van Terry Goodkind) gezien ?

Nou, laat het gal spuwen beginnen:

1. Totale, UBER-RAPE van het orginele verhaal
2. Sleutel en hoofdfiguren die t*ring slecht zijn geacteerd, met name Richard Cypher zelf.
3. Van een rode lijn is niets meer dan een miezerig stippenlijntje over (1.)
4. Slap aftreksel. Schande dat ze het zelfgs als gebaseerd op de wetten van de magie durven te noemen.
5.


neoplasma malignum


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2009 19:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

je noemt 3x hetzelfde punt


Je moeder.


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 04-08-2009 20:26 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 4 augustus 2009 19:55 schreef karnivoor het volgende:
je noemt 3x hetzelfde punt


Hehehehe

Tis niet makkelijk om er meerdere punten voor te vinden die NIET op dat ene punt neerkomen.

tragisch slecht, als je de boeken hebt gelezen iig.
Oh, de special effects overigns. en we hebben t over een Hollywood productie ! Tijdens Richard's benoeming tot ''the seeker'' viel ik van m'n stoel, zoooo slecht !! Dat Zedd de tovenaar een vuurcircel om 'm heen werpt zag ik dan nog door de vingers, maar die bliksemtralen terwijl Richard het zwaard van de waarheid in de lucht steekt is te cliche fake-fantasy-gay om serieus genomen te worden. Dat Goodkind dat niet onmiddelijk uit de lucht heeft laten halen snap ik niet.

Best story rape award of the century !



neoplasma malignum


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-08-2009 11:10 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Nostalgie...

"Captain Power and the Soldiers of the Future"

http://www.youtube.com/watch?v=LFOaQh5rFS0&feature=related

Ik keek dit vroegah altijd met veel plezier. Supervette CGI! Dat stond toen ook nog in de kinderschoenen. Voor die tijd zag het er geweldig uit.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen