|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Seizoen 5 van Supernatural zou de laatste moeten zijn. Of althans, het hoofdverhaal zou in seizoen 5 afgesloten worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die duren maar drie kwartier per aflevering en niet direct twee uur. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Predator duurt 107 minuten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
..maar t voelt aan als een kwartier. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Even normaal doen over Predator. |
|
quote: Dat is langer dan drie kwartier. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
en korter dan 2 uur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"7 is meer dan 3" Lost is tamelijk bizar. Leuke theorieën op 4815162342.com , ook. Bruce Banner |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die serie: Flashpoint! Vind ik erg tof! The trend is dead. |
|
quote: Gister 00-03 gekeken. Mijn god. Er werd wel een vraag beantwoord die vanaf aflevering 1 al relevant was, gelukkig werpt het antwoord alsnog vragen op en wordt het er eigenlijk gewoonweg niet daadwerkelijk duidelijker van. Ahhh, Lost. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vanavond seizoen 6 episode 4 van Lost. Ben benieuwd, wel positief verrast over hoe de insteek van seizoen 6 gekozen is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Episode 4? Die wordt dinsdag pas in de VS uitgezonden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wow, dat is nieuw.. Kijkers die in een alternatieve tijdlijn Lost kijken voordat de rest van de wereld het kan zien! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oh, episode 3 dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Laatst Robot Chicken opgezet: had een regelmatig terugkerend WTF?!?-gehalte..erg grappig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hier nog fans van Zonde van de Zendtijd? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ZvdZ = leuk programma The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
Seizoen 4 van Dexter gezien, was weer fijn. Die laatste wending ook, to-taal niet zien aankomen. Helaas nu even wachten tot het verder gaat. En begonnen aan Mad Men. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |