![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inmiddels alles van The League of Gentlemen gezien en bijna toe aan het laatste seizoen van Six Feet Under. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe sterkte ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Daar las ik eerder al wat over, ik ben benieuwd! ![]() ![]() |
|
quote: Hangt er trouwens wel een beetje vanaf of het je al eerder wat 'geraakt' heeft en je inmiddels goed meeleeft met alle personages ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hehe, ik ga er behoorlijk in op en leef wel mee met de personages. Ik kijk ernaar uit! ![]() |
|
The Mind Of The Married Man, aanrader signature ![]() |
|
quote: Zojuist de allerlaatste aflevering bekeken en je hebt volkomen gelijk! Een hele mooie afsluiter. Ik mis de Fishers nu al! ![]() ![]() |
|
quote: Gecondoleerd ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Vandaag de 24 serie (incl film) afgekeken; ze geven te snel teveel clues weg en andere zie je vantevoren aankomen; dat deden ze eerder toch beter :/ , maar gelukkig is seizoen 7 een stuk beter dan wat afgelopen seizoenen dat teveel richting soap neigde. Al met al blijf ik fan van de serie omdat het een goeie balans heeft tussen actie en drama op verschillende niveaus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Je vergeet erbij te vermelden wie er allemaal overlijden. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2009 8:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Unlike you, probeer ik het niet bewust voor anderen te verpesten, maar ik zal jouw humor in jouw afgelopen posts wel niet genoeg waarderen. ![]() Ontopic: Laatst The New statesman weer gezien. Ook al is deze serie verouderd, is de humor nog altijd tijdloos. weet iemand of de theatertour ook op dvd te krijgen is? Mooiste zou zijn als Rik Mayall weer eens een serie zou maken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() Maar serieus: wat heb ik waar precies geprobeerd bewust te verpesten dan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Lees zelf maar terug. Je hebt je lol allang gehad: tijd om ontopic te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2009 9:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wanneer komt Seven of Nine in ST:V? Ik zit maar door episodes the fastforwarden maar het schiet echt niet op zo. Ben nu halverwege seizoen 2. ![]() |
|
quote: Ouwe fap-aap ![]() Dat kun je toch wel vinden, man, leer googlen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Fappen of 7 of 9, man man man. ![]() Nee dan liever The Paal, of T'Pal, of hoe die chick uit *die nieuwe* Enterprise dan ook mag heten. ![]() ![]() |
|
quote: Je vraagt er ook gewoon om, helemaal omdat je je nu zo laat kennen door a) niet tegen een pesterijtje te kunnen en b) kennelijk nog steeds niet door te hebben hoe ongelooflijk achterlijk het is te verklappen wie er in welke serie wanneer dood gaat. Echt. Als je niet tegen een stootje, een geintje en een pesterijtje kunt moet je niet op internet gaan zitten. Neem niet alles zo serieus. On topic ben ik lekker bezig met seizoen 1 van Stargate SG-1, bevalt me nog steeds uitstekend. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: T'Pol. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Éigenlijk mag het niet in Star Trek maar vooruit, voor deze keer. ![]() ![]() |
|
Mij hoor je niet klagen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
That 70s show ![]() ![]() |
|
ik heb nu alle Star trekseries gezien . zit dus in een ontwenningsfase. ![]() ![]() |
|
quote: je hebt Janeway nu toch? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |